Welke rechtsbijstandsverzekering?

18-04-2021 14:32 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu verzekerd bij Das en daar niet tevreden over. Vooral de 100 euro die ze vragen om te beoordelen of ze überhaupt je melding in behandeling nemen, staat me erg tegen. Qua kosten (volgens mij betaal ik 25,95 per maand) heb ik al gezien dat andere verzekeraars niet veel goedkoper zijn.
Bij welke verzekeraar zitten jullie en ben je daar tevreden over? Welke modules heb je wel of niet? Ik twijfel over medisch (vaak gekoppeld aan verkeer) en fiscaal (kan ik zelf).
Interpolis.

We hebben helaas al een aantal keer gebruik moeten maken van de verzekering. Vanwege een arbeidsconflict en een conflict met een onderaannemer. Beide keren super goed geholpen waarbij 1x zelfs een externe advocaat ons heeft bijgestaan.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben Univé, ook een keer gebruik van moeten maken. Geen problemen mee gehad, eerst een jurist en daarna een advocaat toegewezen gekregen. Ook een aantal onderzoeksrapporten door hen betaald die nodig waren voor onze zaak tegen een bouwbedrijf.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Interpolis, supertevreden over
"Boring conversation anyway"
Vereniging eigen huis. Dan zit je bij anker. Bevalt goed
Interpolis en ze hebben me laatst prima geholpen. Het was ook vooral om daar ooit bij te gaan om voorwaarden prima leken en we krijgen 25% op de polis.

Soms shop ik even rond maar ik kan geen betere voorwaarden vinden minder geld.

We hebben werk, verkeer en consument.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb FBTO en modules werk & inkomen en consument & recht.
Ben wel even aan het rondkijken want betaal nu E20,34 en dat vind ik eigenlijk wel een beetje duur. Deze verzekeraar heeft geen eigen risico of eigen bijdrage bij de beoordeling van een geschil. Volgens mij hebben andere verzekeraars dat wel?
Hier ook interpolis, nu drie keer goed geholpen en geen eigen bijdrage of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
ARAG.
Meerdere keren goed geholpen en nooit "extra" kosten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen verkeer, bij Centraal Beheer waar ook mijn autoverzekering is ondergebracht. Ben daar wel heel blij mee, ze hebben ooit autoschade voor mij verhaald op een Let (ik had alleen kenteken en adres). Ik had niet gedacht dat ik daar ooit geld van zou zien (ging om een paar duizend euro). Ik betaal daar zo'n 60 euro per jaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Interpolis maar nog geen gebruik van hoeven maken.
Ik heb verkeer en consument.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven