Welke ventilator is het fijnst?

06-07-2010 18:40 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier nu een tafel ventilator staan maar die neemt eigenlijk teveel ruimte in op mijn bureau. Nu zit ik dus te twijfelen tussen deze 2 soorten:

Ik dacht eraan om gewoon zo'n staan ventilator te kopen maar een zuil lijkt me ook wel wat en daar is makkelijker aan te komen op het moment. Maar ik heb dus geen ervaring met een zuil.
Hebben!! Mooi!!

http://www.dyson.com/fans/
bovenste heb ik, veul mooiser!
De bovenste is veel mooier, maar ik denk dat de onderste praktischer is. Ik heb de bovenste en ik vind dat het ding verdomd veel kabaal maakt en niet zo goed koelt. Dat heb je met een zuil weer wel.
de onderste is natuurlijk veel mooierder, want die heb ik.
De mooiste is die die je nog aan kunt komen,ben 7 winkels afgeweest,overal uitverkocht..

Succes..
je moet ze natuurlijk wel 'swinters kopen en niet nu...
is er geen hornbach in de buurt, die hebben er veel!
We hebben hier een Hornbach, die hebben er dus ook? Ben daar nog niet gaan kijken omdat ik niet zeker wist of ze daar ventilators hadden.

Die zuilen heb ik gezien bij Saturn paar dagen geleden, maar misschien inmiddels al uitverkocht.
Ik heb ervaring met beiden, maar ik vind de zuiltjes fijner dan de staande.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ik heb er hier eentje die blaast zelfs mij omver...............

Het lijkt minstens of er een helicopter opstijgt, als ik dat geweten had............Miskoop.
ik heb de bovenste, superding!
wow die van dyson zijn wel heel erg gaaf!!
quote:Juf_achterbak schreef op 06 juli 2010 @ 20:10:

Ik heb er hier eentje die blaast zelfs mij omver...............

Het lijkt minstens of er een helicopter opstijgt, als ik dat geweten had............Miskoop.Dat klinkt niet best
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:Prima69 schreef op 06 juli 2010 @ 20:14:

[...]

Dat klinkt niet best Nee, inderdaad, dat ding is veel te groot en te sterk, zag een plaatje op internet en toen heb ik hem gekocht. Schrok me te pletter toen dat ding bezorgd werd
Ik heb zo'n zuil-ding en die bevalt prima. Hij heeft 3 standen, kan ronddraaien en heeft een timer. Hij is ook niet erg lawaaiig, dus ik zet hem 's nachts naast mijn bed, timer aan en ik val er prima bij in slaap (en hij gaat dus na de ingestelde tijd vanzelf uit).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven