Welke wc-papier?
maandag 9 april 2018 om 09:44
Al jaren run ik zelfstandig een huishouden, en ben vaak wel merk/product-trouw, maar met wc-papier weet ik het nooit. Ik koop elke keer wat anders. Maar waar letten jullie op? En wat is het zuinigst en goedkoopst? Bij welke aanbieding slaan jullie in?
Heb nu nog een halve rol over, en moet straks boodschappen doen. Wie o wie helpt mij bij het bepalen van wat ik zometeen ga halen?
Heb nu nog een halve rol over, en moet straks boodschappen doen. Wie o wie helpt mij bij het bepalen van wat ik zometeen ga halen?
maandag 9 april 2018 om 09:45
Ik haal de goedkoopste die ook nog zacht en dik is. Dat is in mijn geval de roze verpakking van huismerk Albert Heijn. Wel de voordeelverpakking. Als ie in de bonus is, haal ik er 2. Maar hij is heel vaak in de 'nep bonus'. Dan staat er ergens een stapel met een prijsbordje bij. Maar dat is dan de gewone prijs. Irritant.
maandag 9 april 2018 om 09:52
Heb daar wel eens naar gekeken, maar dat staat er niet altijd bij. Zal ook aan mijn AH kunnen liggen.Martje2801 schreef: ↑09-04-2018 09:46Bij de ah staat de rolprijs er gewoon altijd bij. En mijn enige eis is dat het minimaal 3 laags is. Meestal komt het er op neer dat ik of ah huismerk koop (4 laags) of page in de bonus
maandag 9 april 2018 om 10:06
Richtlijn bij ons is dat het max 5 euro per 24 rollen mag kosten. (Vaak kruidvat eigen merg of Page in de aanbieding.) Ik vind het zonde om veel uit te geven aan iets dat je gewoon wegspoelt.
Tegenwoordig het papier van de Aldi, dat is volgens mij nog goedkoper dan dat en prima in gebruik.
Tegenwoordig het papier van de Aldi, dat is volgens mij nog goedkoper dan dat en prima in gebruik.
dianaf wijzigde dit bericht op 09-04-2018 10:07
27.75% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 9 april 2018 om 10:11
Ben benieuwd welke aanbieder! Anders pb?Phoebe-Buffay schreef: ↑09-04-2018 10:00Ik heb altijd Page gehad.
Maar de laatste jaren was ik er toch iets minder blij mee.
Kwaliteit was niet meer wat het ooit geweest is.
Tegenwoordig heb ik Nalys.
Ik koop groot in, bij een goede aanbieding.
maandag 9 april 2018 om 10:12
Helaas geen Aldi in de buurt. Zal zo wel even in de kruidvat kijken.dianaf schreef: ↑09-04-2018 10:06Richtlijn bij ons is dat het max 5 euro per 24 rollen mag kosten. (Vaak kruidvat eigen merg of Page in de aanbieding.) Ik vind het zonde om veel uit te geven aan iets dat je gewoon wegspoelt.
maandag 9 april 2018 om 10:14
maandag 9 april 2018 om 10:16
Ik kocht altijd Edet of Lotus (Nalys), omdat ik graag zachte, 4-laags rollen wilde.
Totdat ik ontdekte dat ik de ‘nep-versies’ hiervan fijner (steviger en goedkoper) vond.
Dus nu koop ik altijd de 4-laags rollen van bijvoorbeeld het huismerk G’woon (bij Plus, Dirk vd Broek), die ook nog eens regelmatig in de aanbieding zijn. Of de 4-laags huismerk-variant van Albert Heijn. Eigenlijk wat MiniMe3 zegt dus.
Totdat ik ontdekte dat ik de ‘nep-versies’ hiervan fijner (steviger en goedkoper) vond.
Dus nu koop ik altijd de 4-laags rollen van bijvoorbeeld het huismerk G’woon (bij Plus, Dirk vd Broek), die ook nog eens regelmatig in de aanbieding zijn. Of de 4-laags huismerk-variant van Albert Heijn. Eigenlijk wat MiniMe3 zegt dus.
java wijzigde dit bericht op 09-04-2018 10:18
5.08% gewijzigd
maandag 9 april 2018 om 10:23
maandag 9 april 2018 om 10:33
Nou en hoeveel duurder ben je dan uit? Paar cent misschien.jezebellebel schreef: ↑09-04-2018 10:14Precies, beb je uiteindelijk duurder uit omdat je te veel gebruikt.
Ik koop wc papier waar ik toevallig ben, of dat nu Ah eigen merk is of Kruidvat of Lidl kan mij aan mijn reet roesten. Is het toevallig in de bonus neem ik wat meer mee.