Welke wc-papier?
maandag 9 april 2018 om 09:44
Al jaren run ik zelfstandig een huishouden, en ben vaak wel merk/product-trouw, maar met wc-papier weet ik het nooit. Ik koop elke keer wat anders. Maar waar letten jullie op? En wat is het zuinigst en goedkoopst? Bij welke aanbieding slaan jullie in?
Heb nu nog een halve rol over, en moet straks boodschappen doen. Wie o wie helpt mij bij het bepalen van wat ik zometeen ga halen?
Heb nu nog een halve rol over, en moet straks boodschappen doen. Wie o wie helpt mij bij het bepalen van wat ik zometeen ga halen?
maandag 9 april 2018 om 20:14
Hier ook een fan van Edet. Bij goedkoop toiletpapier krijg ik een geïrriteerde huid. En van sommig goedkoop toiletpapier moet je twee keer zoveel gebruiken dus dat is dan uiteindelijk duurder. Ik kijk wel naar de aanbieding maar hou ook altijd een flinke voorraad. Een halve rol is hier met die groot-poepers in huis echt te weinig marge.
maandag 9 april 2018 om 20:42
Helaas niet. Was anders wel een goede deal.Phoebe-Buffay schreef: ↑09-04-2018 12:396 rollen voor 1 euro bij de Jan Linders.
Weet niet of deze bij jouw in de buurt zit.
maandag 9 april 2018 om 20:45
Tornacense schreef: ↑09-04-2018 17:014-laags van Aldi (Sublimo?)
En hier is 't vooral man die moord en brand schreeuwt als we "nog maar 3 rollen" in huis hebben.
Een halve rol ... dat overleeft ie niet.
Begrijp uit meerdere reacties dat ik echt een deardevil ben
maandag 9 april 2018 om 21:08
Laat je het ons weten? Ik vind het altijd vreselijk als iemand op het forum een vraag stelt, wij allemaal onze adviezen geven, en vervolgens helemaal niks meer terug horen. Zo jammer!jezebellebel schreef: ↑09-04-2018 20:47Bedankt voor alle input! Uiteindelijk gekozen voor het gerecycled papier van de Lidl. Nog niet aangebroken, want de laatste rol is nog niet op. Dus benieuwd hoe het bevalt en hopelijk wordt dit mijn vaste papier!
Ik vind het overigens ook geweldig dat je dit in de pijler Geld & Recht hebt geplaatst.
maandag 9 april 2018 om 21:26
Haha toevallig dacht ik nog om er bij neer te zetten dat ik nog een update zal geven voor de geïnteresseerden. Bij deze, zal dat zeker doen! Heel fijn dat iedereen dit topic serieus nam. Wc papier is één van de weinige dingen die je echt elke dag gebruikt, maar hield er rekening mee dat er lacherig over gedaan zou worden.CommonSense schreef: ↑09-04-2018 21:08Laat je het ons weten? Ik vind het altijd vreselijk als iemand op het forum een vraag stelt, wij allemaal onze adviezen geven, en vervolgens helemaal niks meer terug horen. Zo jammer!![]()
Ik vind het overigens ook geweldig dat je dit in de pijler Geld & Recht hebt geplaatst.![]()
maandag 9 april 2018 om 21:59
Die staan hier nu maar wat eem rotpapier! Het valt al bijna uit elkaar op de rol. Zodra het op is en dat gaat gelukkig erg snelLoveDobby schreef: ↑09-04-2018 11:32Altijd Page, vind het vreselijk als de laagjes scheef gesneden zijn of loslaten van elkaar. Bij Page nooit last van. Nu ontdekt dat ze bij op=op rode verpakkingen van Page hebben 3 pakken voor €10 (totaal 54 rollen) zelfde kwaliteit als de blauwe verpakking allen zonder de blauwe hondjes opdruk.
dinsdag 10 april 2018 om 00:44
Ik heb zelfs een pak met 6 rollen die ik al jaren heb. Die breek ik nooit aan, alleen in noodgevallen. Maar ik heb een afwijking met wc-papier, als ik zo’n grote baal van fijn dik papier zie, dan moet ‘ie mee! Dus ik heb altijd in overvloed.
Maar je weet maar nooit. Naar een Airbnb neem ik altijd een eigen rol mee. Soms zijn ze echt krenten met papier.
Maar je weet maar nooit. Naar een Airbnb neem ik altijd een eigen rol mee. Soms zijn ze echt krenten met papier.
dinsdag 10 april 2018 om 00:57
Hier geen rollen met een rode of blauwe hondjes opdruk. Dat gif (rode en blauwe vloeistof) mag een ander op haar doos afvegen.
Verder koop ik geen rollen die Euro 0,50 per rol of duurder zijn.
Rol moet minimaal 3-laags zijn, geen kleurstof erin en het liefst richting de Euro 0,25 per rol.
Verder koop ik geen rollen die Euro 0,50 per rol of duurder zijn.
Rol moet minimaal 3-laags zijn, geen kleurstof erin en het liefst richting de Euro 0,25 per rol.
esther55 wijzigde dit bericht op 10-04-2018 06:44
0.34% gewijzigd
dinsdag 10 april 2018 om 06:12
Ik heb de rode nu voor het eerst, maar heb juist het idee dat hij dikker is.Zeilboot76 schreef: ↑09-04-2018 12:39Volgens mij is de rode 2 laags, als ik de verpakking kan herinneren.
Ik ga voor die donkerblauwe (regelmatig in de aanbieding bij Hoogvliet) of die van DM.
Bij ons mag heel veel op zijn, maar niet het wc papier. Ik hamster deze ook altijd. En waar het wc papier blijft ik heb geen idee. Moet zeer regelmatig de voorraad op het toilet bijvullen.
Such a beautiful place to be with Friends.
dinsdag 10 april 2018 om 06:17
Grappig, hier bevalt het juist prima, beter als de blauwe Page, zo zie je maar dat voorkeuren verschillen.Pepermint_Patty schreef: ↑09-04-2018 21:59Die staan hier nu maar wat eem rotpapier! Het valt al bijna uit elkaar op de rol. Zodra het op is en dat gaat gelukkig erg sneldan kom er weer drielaagse papier van de Lidl of de Aldi.
![]()
Such a beautiful place to be with Friends.
dinsdag 10 april 2018 om 15:10
jezebellebel schreef: ↑09-04-2018 21:26Haha toevallig dacht ik nog om er bij neer te zetten dat ik nog een update zal geven voor de geïnteresseerden. Bij deze, zal dat zeker doen! Heel fijn dat iedereen dit topic serieus nam. Wc papier is één van de weinige dingen die je echt elke dag gebruikt, maar hield er rekening mee dat er lacherig over gedaan zou worden.
Welnee, heerlijk zo'n andijvie draadje! En ja, we willen wel de update.
woensdag 11 april 2018 om 11:24
Update 
Heb het nieuwe papier twee dagen uitvoerig kunnen testen, maar moet echt nog wennen aan hoe dun het is in verhouding tot Edet wat ik daarvoor had. Het is wel zacht, dat wel.
Normaal ben ik een vouwer, omdat ik met Edet maar een paar velletjes moest pakken en merk dat ik nu een propper word omdat de rol een paar keer rondgaat.
Dus qua zachtheid ben ik er op vooruit gegaan maar niet qua dikte. Ff kijken of het went, anders weer dit topic opnieuw lezen voor de volgende poging.
Heb het nieuwe papier twee dagen uitvoerig kunnen testen, maar moet echt nog wennen aan hoe dun het is in verhouding tot Edet wat ik daarvoor had. Het is wel zacht, dat wel.
Normaal ben ik een vouwer, omdat ik met Edet maar een paar velletjes moest pakken en merk dat ik nu een propper word omdat de rol een paar keer rondgaat.
Dus qua zachtheid ben ik er op vooruit gegaan maar niet qua dikte. Ff kijken of het went, anders weer dit topic opnieuw lezen voor de volgende poging.