Welke wc-papier?
maandag 9 april 2018 om 09:44
Al jaren run ik zelfstandig een huishouden, en ben vaak wel merk/product-trouw, maar met wc-papier weet ik het nooit. Ik koop elke keer wat anders. Maar waar letten jullie op? En wat is het zuinigst en goedkoopst? Bij welke aanbieding slaan jullie in?
Heb nu nog een halve rol over, en moet straks boodschappen doen. Wie o wie helpt mij bij het bepalen van wat ik zometeen ga halen?
Heb nu nog een halve rol over, en moet straks boodschappen doen. Wie o wie helpt mij bij het bepalen van wat ik zometeen ga halen?
woensdag 11 april 2018 om 11:48
Welke kleur pak was dat nu die je gekocht hebt?
Roze? Blauw?
Ik gebruik altijd de roze, in zakken van (ik geloof) 10 rollen maar nooit grootverpakking in actie (16 rollen ofzo), dat heb ik 1 keer gedaan en toen was het wc-papier toch anders, minder fijn.
Ik ga er speciaal voor naar de Lidl en dan koop ik meteen een pak of 5, die gezellig in de kelder wachten tot ze aan de beurt zijn
Roze? Blauw?
Ik gebruik altijd de roze, in zakken van (ik geloof) 10 rollen maar nooit grootverpakking in actie (16 rollen ofzo), dat heb ik 1 keer gedaan en toen was het wc-papier toch anders, minder fijn.
Ik ga er speciaal voor naar de Lidl en dan koop ik meteen een pak of 5, die gezellig in de kelder wachten tot ze aan de beurt zijn
nokie wijzigde dit bericht op 11-04-2018 11:52
13.75% gewijzigd
woensdag 11 april 2018 om 11:52
jezebellebel schreef: ↑11-04-2018 11:24Update
Heb het nieuwe papier twee dagen uitvoerig kunnen testen, maar moet echt nog wennen aan hoe dun het is in verhouding tot Edet wat ik daarvoor had. Het is wel zacht, dat wel.
Normaal ben ik een vouwer, omdat ik met Edet maar een paar velletjes moest pakken en merk dat ik nu een propper word omdat de rol een paar keer rondgaat.
Dus qua zachtheid ben ik er op vooruit gegaan maar niet qua dikte. Ff kijken of het went, anders weer dit topic opnieuw lezen voor de volgende poging.
woensdag 11 april 2018 om 12:02
Nu je het zegt, en door een opmerking van een vriendin, begin ik te twijfelen. Was toen niet aan het opletten en dat de gerecyclede te hebben gepakt maar die schijnt minder rollen te bevatten dan 10 rollen. Heb de verpakking meteen weggegooid dus kan het niet meer controleren.
Volgende week maar weer langs de Lidl.
woensdag 11 april 2018 om 19:29
Die hebben wij ook. Ik vind hem fijn.jezebellebel schreef: ↑11-04-2018 17:46Zie net dat er Floralys op staat, met schaapjes en bloemetjes. Heb jij die ook? En is dat de gerecyclede versie of heb ik toch de verkeerde gepakt?
zaterdag 14 april 2018 om 07:38
Mijn man haalt AH rollen als hij boodschappen doet en er is wc-papier nodig. Als ik boodschappen doe, haal ik Aldi papier.
Ik ben panischer dan man als de rollen bijna op zijn. Ik heb een tijdje grijs, hard gerecycled, eenlaags papier op reserve gehad, als een soort straf als er geen wc-papier was gehaald
hielp niet. We haalden toen nog later nieuw papier, omdat de noodzaak minder groot was.
Ik ben panischer dan man als de rollen bijna op zijn. Ik heb een tijdje grijs, hard gerecycled, eenlaags papier op reserve gehad, als een soort straf als er geen wc-papier was gehaald
verdwaald op het nieuwe forum
zaterdag 14 april 2018 om 22:20
Dat lijkt me echt vervelend!nachtvlinder1977 schreef: ↑14-04-2018 00:18Hier moet het 2-laags zijn anders verstopt ons rioolen die worden hier in de buurt alleen verkocht bij Action en Lidl. AH heeft het opeens niet meer in het assortiment
![]()
zondag 29 april 2018 om 11:14
Deze heb ik ook maar het liefst heb ik roze wc-papier van de Carrefour. Staat zo gezellig bij de roze handdoekenToedeltjes schreef: ↑12-04-2018 22:16Wij hebben altijd de roze van Lidl, Floralys. En altijd een pak of 5 op voorraad![]()