Welke wc-papier?

09-04-2018 09:44 94 berichten
Al jaren run ik zelfstandig een huishouden, en ben vaak wel merk/product-trouw, maar met wc-papier weet ik het nooit. Ik koop elke keer wat anders. Maar waar letten jullie op? En wat is het zuinigst en goedkoopst? Bij welke aanbieding slaan jullie in?

Heb nu nog een halve rol over, en moet straks boodschappen doen. Wie o wie helpt mij bij het bepalen van wat ik zometeen ga halen?
Alle reacties Link kopieren
Van de Jumbo; extra zacht en sterk. Koop 1 keer in de maand genoeg voor de maand..
Kruidvat.
Kruidvat 3 pakken voor 5 euro
Of lidl

Laatst page gekocht.. maar daar zit echt weinig op een rol! Daar waren we zo doorheen
WOW, je hebt nog maar een halve rol en je haalt nu pas een nieuw pak? Ik begin lang voor het aanbreken van de laatste eol al in paniek te raken
AAAAHHHHH
CommonSense schreef:
09-04-2018 11:13
WOW, je hebt nog maar een halve rol en je haalt nu pas een nieuw pak? Ik begin lang voor het aanbreken van de laatste eol al in paniek te raken
AAAAHHHHH
De spanning is hier ook om te snijden, maar ik wil het volledig overwogen beslissen, en niet uit paniek.
vienna29 schreef:
09-04-2018 10:31
Die van de Lidl met een beer op. Gerecycled papier, zacht genoeg en laat geen wc verstoppen én natuurlijk niet duur.
Ik ga hier ook eens naar kijken. Gerecycled zou ik ook wel fijn vinden.
jezebellebel schreef:
09-04-2018 11:17
De spanning is hier ook om te snijden, maar ik wil het volledig overwogen beslissen, en niet uit paniek.
Je begrijpelijk. Zo’n imposante aankoop moet je weloverdacht doen en niet in een impuls natuurlijk... @(
Altijd Page, vind het vreselijk als de laagjes scheef gesneden zijn of loslaten van elkaar. Bij Page nooit last van. Nu ontdekt dat ze bij op=op rode verpakkingen van Page hebben 3 pakken voor €10 (totaal 54 rollen) zelfde kwaliteit als de blauwe verpakking allen zonder de blauwe hondjes opdruk.
Such a beautiful place to be with Friends.
40 rollen page voor 9,99 Bij "onze" Gamma structureel in de aanbieding.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
4 laags van de Lidl
Ons selectiebeleid:

-3 lagen. Eenmaal vegen en je vinger die er doorheen prijkt is not funny!

-schuurpapier willen we niet voor onze billen.

-prijs/kwaliteitverhouding moet goed zijn.

Wij kopen bij Lidl de roze verpakking of bij DM, Deutsche Drogeriemarkt, de blauwe verpakking.

Die laatste op voorraad via Fam. Want wonen niet bij Duitse grens in buurt.
Tickel, wauw, dat is een aanbieding!
CommonSense schreef:
09-04-2018 11:13
AAAAHHHHH

Nou ja, dat was mijn eerste reactie. Ik ga niet over het voorraad toiletpapier, maar het moet heel slecht met vriend gesteld zijn als er niet minimaal 3 pakken in voorraad zijn. Laat staan nog maar 1 rol. Paniek in de tent!!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Tickel schreef:
09-04-2018 11:34
40 rollen page voor 9,99 Bij "onze" Gamma structureel in de aanbieding.
Bij op = op 54 rollen voor €10 (3 pakken van 18 rollen)
Such a beautiful place to be with Friends.
Ik heb altijd Popla wc-papier.
Is gerecycled, ongebleekt en veel velletjes op 1 rol.
Daardoor is het wel wat duurder, maar dat heb ik graag voor het milieu over.
jezebellebel schreef:
09-04-2018 10:11
Ben benieuwd welke aanbieder! Anders pb?

6 rollen voor 1 euro bij de Jan Linders.
Weet niet of deze bij jouw in de buurt zit.
LoveDobby schreef:
09-04-2018 11:32
Altijd Page, vind het vreselijk als de laagjes scheef gesneden zijn of loslaten van elkaar. Bij Page nooit last van. Nu ontdekt dat ze bij op=op rode verpakkingen van Page hebben 3 pakken voor €10 (totaal 54 rollen) zelfde kwaliteit als de blauwe verpakking allen zonder de blauwe hondjes opdruk.
Volgens mij is de rode 2 laags, als ik de verpakking kan herinneren.

Ik ga voor die donkerblauwe (regelmatig in de aanbieding bij Hoogvliet) of die van DM.

Bij ons mag heel veel op zijn, maar niet het wc papier. Ik hamster deze ook altijd. En waar het wc papier blijft ik heb geen idee. Moet zeer regelmatig de voorraad op het toilet bijvullen.
4-laags van Aldi (Sublimo?)

En hier is 't vooral man die moord en brand schreeuwt als we "nog maar 3 rollen" in huis hebben.

Een halve rol ... dat overleeft ie niet :-D.
Ik kocht zelf jarenlang Page (dat is die met de blauwe hondjes toch? Wel altijd in de bonus iig), toen heel lang het roze printje van de appie. Maar laatst weer Page gekocht omdat dat toevallig in de bonus was. Maar hebben ze daar iets aan veranderd de laatste jaren? Heb het gevoel dat jet vroeger veel steviger was.

Ons criterium is dat het iig fijn veegt, en daar dan de voordeligste van (waar we dan weer niet voor naar een andere winkel gaan trouwens). En niet te kleine pakken, dan moet je om de haverklap weer.
Waar laat je 54 rollen wcpapier???
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
AnnA_C schreef:
09-04-2018 17:45
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoiets? :-)
AnnA_C schreef:
09-04-2018 17:45
In de kelder of een tuinhok? Op zolder? In een gangkast? In een washok?

Hier maximaal 12 rollen (2 pakken) tegelijk in huis, maar als het echt moest zou ik ze hier wel gestockeerd krijgen.
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 17:56
2.59% gewijzigd
Ik heb altijd die met het hondje, tenzij er een ander merk in de aanbieding is. Nieuwe rollen koop ik als ik de laatsten uit het pak op de houder doe.
Welk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
LoveDobby schreef:
09-04-2018 12:27
Bij op = op 54 rollen voor €10 (3 pakken van 18 rollen)
Ook Gamma?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven