wie heeft dag- en nacht rolgordijnen?

06-09-2010 13:51 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELLLUUUPPPPP!!!!

Vriend en ik krijgen over een week of 6 eindelijk de sleutel van ons nieuwbouwhuis! Nu hebben we voor alles een budget gesteld, maar nu op zoek naar raamdecoratie schrikken we behoorlijk!

Graag willen we voor op de benedenverdieping dag- en nacht rolgordijnen, gewoon wit, maar bij diverse winkels kwamen we rond de ¤ 1.800,- is dit echt zo duur? Is alle raamdecoratie zo duur? (uitgezonderd gordijnen) en iemand toevallig leuke tips om ze goedkoper te gaan vinden? Ze moeten wel op maat gemaakt, want 1 raam is groter als de standaard maat!

Dank jullie wel alvast,

groetjes
Let goed op aanbiedingen enzo.

En tja. Gordijnen zijn nu eenmaal duur.

Voor een kamerhoog gordijn in de woonkamer en een klein gordijntje in een ander raam waren wij al meer dan 800 euro kwijt.

en dan moesten we ook nog 3 velux rolgordijnen hebben voor de dakramen.

Heb je al bij de HEMA een prijs opgevraagd?

Geen idee wanneer ze weer in de aanbieding zijn maar je zopu er op kunnen wachten.
Misschien een gekke vraag, maar wat zijn dag - en nacht rolgordijnen?
Hema is heel duur. Bij de Kwantum ben je goedkoper uit, maar dan nog zal je op flink bedrag uitkomen!
Bedoel je dit soort?

Die hebben wij voor de woonkamer aangeschaft van de hema... zijn wel aan de prijs. Voor de andere kamers maak ik zelf overgordijnen.
dag en nacht gordijnen zijn als het ware zebra gordijnen zoals je op dat plaatje ziet, de stof schuift over elkaar heen als je aan het koord trekt. en die stof is aan beide kanten hetzelfde, en zo krijg je een dergelijk effect..

kijk eens bij leen bakker...

ik heb daar ook gordijnen gekocht... ze maken ze nu geloof ik gratis.. dan betaal je alleen voor de stof.

ik was ongeveer 400 tot 500 euro kwijt aan kamerhoge (2.5)gordijnen met een breedte van ongeveer 3.5 m
Of bedoel je verduisterende rolgordijnen.

Die heb ik in de slaapkamer.

Hele bijzondere. Ze verduisteren namelijk niet! (Karwei)
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
ik heb deze zebra gordijnen gekocht bij de kwantum en was voor een gordijn van 120 cm breed en 200cm hoog al 96euro kwijt!!!
O, ik dacht dat er echt gesproken werd over verduisteringsgordijnen. En die vond ik al duur... Laat staan deze!
bedoel je niet gewoon duo rolgordijnen? Tja, die krengen zijn reteduur! Beter zelf je gordijnen (laten) maken. Lappie vd markt en aan de slag.
o die, ja dan ken ik ze, wist niet dat ze zo heette.

En dan kies je ook wel een soort waar je heel duur uit bent.

Er zijn toch ook andere opties?
Dank jullie wel allemaal, Leen Bakker waren we geweest, maar daar konden ze niet op maat worden gemaakt zeiden ze, ga ik eens achteraan bellen. hahaha Karwei is ook een optie, ze hoeven niet helmaal te verduisteren, hahaha

Hema ook geprobeerd en ook daar kwamen we duur uit! Voor boven haal ik indd lapje stof, kwantum of kant en klaar Ikea.

Om het op z`n Tubby`s uit te leggen heb een rechthoekige woonkamer met aan het eind een scheidingswand voor de keuken/entree, waar de L keuken komt, met draai kiepraam en een normaal raam, gezien je het 1 open ruimte is wil ik in de huiskamer dezelfde gordijnen en daar hebben we een draaikiepraam dan 2maal de breedte van het draaikiepraam, stukje wand en dan de deur naar buiten, dus als ik gordijnen zal willen zal ik 3 stukken gordijn moeten plaatsen (gezien deur) en dat vinden wij persoonlijk niet zo mooi! Dus van vouwgordijnen naar de dag/nacht of duo rolgordijnen, maar echt duur dus, snik snik

Dank jullie, andere tips ook welkom natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven