wie helpt zoeken?
zondag 30 juni 2013 om 21:29
Hallo,
Ik ben op zoek naar een verjaardagskalender waarop de 4 seizoenen met mooie foto's worden weergegeven. Daar ben ik al een tijdje naar op zoek, maar kom het nergens in de winkels tegen.
Nu zit ik net te googelen, maar ook daarop kan ik tot nu toe geen kalender vinden waarop de 4 seizoenen worden weergegeven.
Kan iemand misschien helpen??? Google-wonders??
Ik hoor het graag als iemand iets gevonden heeft!!
Ik ben op zoek naar een verjaardagskalender waarop de 4 seizoenen met mooie foto's worden weergegeven. Daar ben ik al een tijdje naar op zoek, maar kom het nergens in de winkels tegen.
Nu zit ik net te googelen, maar ook daarop kan ik tot nu toe geen kalender vinden waarop de 4 seizoenen worden weergegeven.
Kan iemand misschien helpen??? Google-wonders??
Ik hoor het graag als iemand iets gevonden heeft!!
zondag 30 juni 2013 om 23:52
Maar bedoel je dan een kalender als een poster met 4 foto's en alle maanden erop? Of bedoel je een kalender met voor elke maand een apart blaadje en een eigen foto? In dat laatste geval zou ik eens zoeken naar verjaardagskalenders met bijv. een natuur- of tuinthema. Die hebben doorgaans foto's die zijn aangepast aan de seizoenen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)