Witte bank
woensdag 8 juli 2015 om 19:46
Momenteel heb ik een grijsbruine bank van Ikea, zo 1 waar je de hoes van kan veranderen. Nu ga ik binnenkort verhuizen en een witte bank zou daar echt heel mooi zijn.
Alleen twijfels.. is wit echt zo besmettelijk of valt het mee? Gaat om stoffen bank, dus geen leer. Ik heb verder geen kinderen, alleen parkieten die af en toe even rondje doen.
Wie heeft er ook een witte bank?
Alleen twijfels.. is wit echt zo besmettelijk of valt het mee? Gaat om stoffen bank, dus geen leer. Ik heb verder geen kinderen, alleen parkieten die af en toe even rondje doen.
Wie heeft er ook een witte bank?
donderdag 9 juli 2015 om 17:19
Ik zou geen witte bank nemen. Je hebt een bank om erop te zitten, niet om er alleen maar naar te kijken. Je eet ´s avonds toch al snel wel eens een koekje, plakje cake, chips of weet ik veel wat; kan allemaal kruimelen en vlekken. Daarnaast een kop thee, koffie, sap of drank wat vlekken geeft en als je dan niet gelijk gaat schoonmaken, krijg je het er nooit meer uit. Voor zover het toch al niet door de stof heen in je bank zelf is gaan zitten.
Je hoeft het ook nog niet eens zelf te doen, een verjaardag en een kind op bezoek kan genoeg zijn.
Ik heb een witte zomerjas en die kraag ziet er na een tijdje echt niet meer wit uit en moet dan gewoon de was in. Met je bankstel (zonder losse hoezen) doe je dat niet zo makkelijk.
Als het dan toch moet, kun je beter een echt leren bank nemen.
Je hoeft het ook nog niet eens zelf te doen, een verjaardag en een kind op bezoek kan genoeg zijn.
Ik heb een witte zomerjas en die kraag ziet er na een tijdje echt niet meer wit uit en moet dan gewoon de was in. Met je bankstel (zonder losse hoezen) doe je dat niet zo makkelijk.
Als het dan toch moet, kun je beter een echt leren bank nemen.