Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
quote:Bucksie schreef op 31 juli 2011 @ 20:45:

Gebruiken jullie de Jokerstickers ook meerdere keren?

Ik wel, haal ze thuis er weer vanaf en plak ze de volgende dag gewoon weer. Vooral met de gerookte zalm die deze week 30% korting is, vind ik het voordelig om dan 3 pakken te halen.

Met veel andere Jokerstickers afgelopen weken kon ik niks omdat ik de producten niet gebruik.Bucksie, ik hoorde van de week van de cassière dat je gewoon meerdere producten mag pakken, en dat er dan maar 1 sticker op hoeft. Ik had 2 pakken koffie met 2 stickers (had een velletje van mijn collega gekregen) en toen zei ze dat als je 2 of meer producten van hetzelfde type hebt je op alles de korting krijgt.
Ik wilde afgelopen weekend met mijn vriend naar een nieuwe sauna, maar kon eerst geen kortingsbonnen vinden.. nu kwam ik op de site van MrTicket uit: http://www.mrticket.nl/

hier kan je entree tickets met korting kopen, aangezien ik de site niet kende heb ik wel eerst het bedrijf gebeld en die deden er veel zaken mee.. zo toch even 6 euro p.p kunnen besparen!
vandaag even inkopen gedaan voor de vakantie, had nog wat bonnen liggen dus heb maar weinig hoeven afrekenen!
Phyra, kun je die bonnen direct printen of moet je wachten tot je ze thuisgestuurd krijgt? En moet je vooraf reserveren met vermelding van 'mr. Ticket'? Met de kans dat ze vol zitten voor 'mr. Ticket' mensen?

(begrijp dat het per aanbieding zal verschillen, maar bij jouw saunadagje dan)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:layla1969 schreef op 01 augustus 2011 @ 13:18:

Bucksie, ik hoorde van de week van de cassière dat je gewoon meerdere producten mag pakken, en dat er dan maar 1 sticker op hoeft. Ik had 2 pakken koffie met 2 stickers (had een velletje van mijn collega gekregen) en toen zei ze dat als je 2 of meer producten van hetzelfde type hebt je op alles de korting krijgt.Echt? Dat wist ik niet!
@ Layla, dat wist ik niet. Ga het in elk geval proberen. Heb vanochtend bij de sigarettenbalie al een 2e velletje stickers gehaald.

Voor een dagje sauna is het soms voordeliger om een bongobon "sauna voor 2" te kopen. Staan 35 saunacentra in en kost 39,90 euro. Bij veel sauna's bedraagt de entree al snel 27-28 euro pp en dan ben je met zo'n bon veel voordeliger uit en zit vaak nog nog iets extra's als een sapje oid bij.

Kwam hier toevallig achter toen ik deze bon kocht om cadeau te doen.

Heb hier ook nog een kortingbon voor Thermen Bussloo, 2e persoon gratis (of 50% korting), geldig in augustus. Laat maar even weten als iemand interesse heeft.
quote:himalaya schreef op 01 augustus 2011 @ 15:54:

Phyra, kun je die bonnen direct printen of moet je wachten tot je ze thuisgestuurd krijgt? En moet je vooraf reserveren met vermelding van 'mr. Ticket'? Met de kans dat ze vol zitten voor 'mr. Ticket' mensen?

(begrijp dat het per aanbieding zal verschillen, maar bij jouw saunadagje dan)

Ik had even met de sauna gebeld of ze plek hebben en of dat mr ticket betrouwbaar is want kende het niet en hun hadden voldoende plek (was erg rustig) dus toen op mrticket de entree betaald en had meteen de entreetickets per mail in mijn mailbox en zo konden we toch last minute voor een leuk prijsje naar de sauna..

Bongobonnen moet ik eens naar kijken want dat is ook niet gek voor 40 euro met 2 personen ;) alleen dan moet je wel van te voren een Bongo aanschaffen..
Phyra, je moet idd wel van te voren een bongobon hebben. Je kan dan niet op een zondag een last minute saunadagje doen als je van een bongobon wil profiteren. Een bongobon is lang geldig, de bonnen van nu zijn nog tot eind febr 2012 geldig (uit mijn hoofd). Dus je kan er altijd eentje als voorraad aanschaffen . De saunacentra waar je kan boeken staan ook op de website vermeld.

Veel saunacentra hebben in de zomermaanden flinke kortingen, 2 voor de prijs van 1 of heel voordelige entree.
Zodra het weer minder wordt (duurt hopelijk nog even!), ga ik de zolder opruimen. Alles wat we niet meer kunnen gebruiken, ga ik op markplaats verkopen. Heb bij eerdere zolderopruimingen al veel verkocht. Maar ongemerkt slibt de zolder toch weer vol met zooi. Ook spullen waarvan ik nooit had gedacht dat een ander daarvoor nog iets wilde betalen, leverden vaak meer op dan ik dacht. Toch weer mooi meegenomen!
Wat een geniaal topic dit! En daar kom ik pas na jaaaaaaren Viva forum achter...

Heb nog weinig te melden, maar als iemand interesse heeft in een kortingsbon voor het dolfinarium, u roept maar!

6 euro korting, mogen 4 personen op en de korting is dan p.p.
quote:sito1970 schreef op 31 juli 2011 @ 18:29:

[...]

Bij wijze van spreken dan. Net zoals Lasvegas84 iemand het huis uit zou zetten die met afwasblokjes komt aanzetten. Dat is namelijk heel ondankbaar en respectloos naar de gever, toch?

Ik vind het heel respectloos als iemand mij vaatwastabletten voor m'n verjaardag geeft. Uit huis zetten is natuurlijk overdreven, maar geloof wel dat ik hem/haar dan een glas water voor zou zetten ipv een lekker wijntje, snappen ze vast wel dat het uit zuinigheid is. ;)

Maar goed, heb dit soort mensen gelukkig niet in mijn vriendenkring, zou met de meesten hier ook in no time ruzie hebben geloof ik, want ik snap er echt de lol niet van als je met zoveel moeite (jokers van producten afpulken etc) zo'n klein beetje korting krijgt..

Hebben jullie hier niet eens problemen over met vrienden enzo?
Jokers afpulken gaat mij ook te ver, en het is trouwens illegaal. En toch krijg ik alleen maar leuke reacties als ik iemand vaatwastabletten geef. Sommige mensen vrágen er zelfs om, is toch niks mis mee?

Vertel mij nou eens waarom dat respectloos is! Een stuk zeep geven of deodorant is niet respectloos? Ik zou de indruk krijgen dat diegene die zoiets geeft vindt dat ik stink.

Doe maar een glas water ipv wijn.

Voorbeeld: mijn schoonzus is getrouwd met een tandarts, dus die hebben het behoorlijk breed. Toen ik haar een paar zakken afwasblokjes gaf, was ze aangenaam verrast. Jee Sito, wat origineel! Nou, dat vind ik nou eens een nuttig cadeau!

Maar ja, dat jij zo'n ondankbaar secreet bent, kan ik niks aan doen.
Als mensen erom vragen geen probleem natuurlijk.

Een deo geven vind ik net zo achterlijk, zeep/badschuim is leuk omdat dat het idee geeft dat het een soort verwennerij is zeg maar.

Ik vind het respectloos, omdat het mij niet de indruk geeft een beetje je best gedaan te hebben voor het cadeautje. Misschien zijn sommige mensen extreem vaatwastabletbehoeftige types en heb je het juist heel goed uitgezocht voor zo iemand, maar bij mij hoeft men er gewoon echt niet mee aan te komen.

Ik doe zelf altijd erg mijn best om een passend cadeau voor iemand te vinden (heeft niet zoveel met de waarde ervan te maken), vandaar dat ik het bij de meeste mensen echt totaal ongepast zou vinden om met vaatwastabletten aan te komen zetten.

Maar goed, enough over de vaatwastabletten lijkt me, ik zal ze waarschijnlijk toch nooit krijgen, dus heeft het weinig zin me er druk over te maken.
Jij koopt die dure dingen liever zelf.
@ je schoonzus die het breed heeft: Denk je nou echt dat die blij is met vaatwastabletten? Origineel is het wel, maar tis niet bepaald iets waar ze nog vaak aan terugdenkt als: owja, wat een leuk cadeautje van Sito.. Lijkt me zo. Of het moet elke keer zijn als ze de vaatwasser inpakt..

Ze zal (net als ik) gewoon elke maand vaatwastabletten kopen waarvan ze waarschijnlijk vrij weinig in haar portemonnee merkt.

+ dat je misschien wel totaal het verkeerde merk hebt gegeven, kan ook nog. ;)
quote:sito1970 schreef op 01 augustus 2011 @ 19:44:

Jij koopt die dure dingen liever zelf.Jup.. En zo duur vind ik ze niet, aangezien ik maar een paar x per week m'n vaatwasser aan heb en ik dus vrij lang met z'n pak doe. En ik koop ze dus liever zelf, omdat ik dan zelf kan bepalen of ik met microfilm, 3-in-1 of wat dan ook wil.
Ze gebruikt altijd Dreft, dus die koop ik dan ook. Dan zou ik niks voor haar kunnen kopen, want ze kan zich alles veroorloven.

Ik koop niet zomaar een merk, kom er wel achter wat voor merk mensen gebruiken.
Ja, ik kan me ook behoorlijk wat veroorloven, maar toch koop ik minder snel een dure bodylotion van Rituals dan de huishoudelijke dingen die ik toch wel nodig heb.

Daarom zou ik het dus meer waarderen als ik een doucheschuimpje kreeg.
Laten we er maar over ophouden, want we komen er niet tóch niet uit Gelukkig is niet iedereen hetzelfde, en ik zou juist blij zijn om dit soort cadeaus te krijgen, mits het wel het goede merk is natuurlijk :-) En dat ik je heb uitgemaakt voor ondankbaar secreet, neem ik terug.
Hehe prima, ik had er ook maar niet opgereageerd..

Vrek lekker door hier zou ik zeggen, misschien steek ik er ooit nog wat van op, want ik zal nooit een volle spaarrekening hebben volgens mij.
quote:Flashy schreef op 30 juli 2011 @ 17:49:

Dat van die airmiles is ook wel een goede, ik heb er vast heel veel inmiddels, zal er eens naar kijken :-)

Zijn hier ook mensen die gebruik maken van de kruidvat aanbieding van de dag die je per mail krijgt als je zo`n kaart hebt? ik heb er nog maar 1x gebruik van gemaakt omdat het vaak niet loont.

Ik tot nu toe ook van maar een paar dingen, al zat er soms wel wat leuks bij. Een keer een grappig blikje met bodylotion e.d. bijvoorbeeld, voor de helft van het geld, en die heb ik heel leuk aan een vriendin kunnen geven voor haar verjaardag. En een keer douchegel voor weinig toen ik dat spul net nodig had.

Maar vandaag stond ik toch even mijn verstand te verkijken. Ik had van de week een bon in mijn mailbox voor een Replay geurtje, 30 ml voor 15 euro. Sta ik in de winkel, is datzelfde geurtje ook 'gewoon' in de aanbieding, 40 ml voor 15 euro. Nou ja, die voordeelbon liet ik dus ook maar voor wat het was, die was lekker nutteloos... want zonder dat 'voordeel' had ik meer voor hetzelfde geld.
thermen bussloo als je daar lid van wordt via hun website krijg je 1x per 2 a 3 maand een boekje thuis met ook leuke kortingen erin
In een ongeadresseerde envelop van de NS zaten vandaag weer diverse kortingsbonnen voor treinkaartjes en uitjes.

Upgrade van de 2e naar de 1e klasse, alleen geldig op zaterdag/zondag, een gratis railrunner kaartje en een NS meereiskaart (gratis reizen met iemand die ene geldig NS vervoersbewijs heeft).

Geldig t/m 31 augustus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 02 augustus 2011 @ 19:20:

In een ongeadresseerde envelop van de NS zaten vandaag weer diverse kortingsbonnen voor treinkaartjes en uitjes.

Upgrade van de 2e naar de 1e klasse, alleen geldig op zaterdag/zondag, een gratis railrunner kaartje en een NS meereiskaart (gratis reizen met iemand die ene geldig NS vervoersbewijs heeft).

Geldig t/m 31 augustus.

Is hier ook vandaag gekomen, ga de upgrade en meereiskaart zeker gebruiken!

Vanmiddag in de stad een ijsje gehaald. Was net een nieuwe medewerker begonnen die het softijs draaien nog moest leren. Hij draaide een scheef ijsje. Hij verontschuldigde zich en ik kon kiezen of een gratis scheef ijsje of hij zou een nieuwe maken. Een scheef ijsje smaakt me net zo lekker, dus had een gratis ijsje.
@bucksie Dat ijsje was nu nog veel lekkerder .

Ik heb van de week een geld terug bon gekregen van Danio Doubles om beide soorten gratis uit te proberen.

Dit was omdat ik via hyves aan zo'n dobbelactie meedeed maar natuurlijk niet mn weekendje Londen won .

Die wil ik dan wel graag uitproberen .

Verder weinig vrekwaardigs te melden, heb besloten om een kitten in huis te nemen .

Heb nu al een kater van 3 jaar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven