Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 2 januari 2015 om 14:42
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2015 @ 14:40:
[...]
O ja, kind heeft ook zo'n vriendje. Ik kan niets leuks aan dat kind ontdekken, pest mijn kind ook vaak, toch blijven ze vriendjes. Vind ik heel erg van mezelf
Maar dan snap ik het nog.
Dit vriendje is helemaal niet vervelend, ook nog goed opgevoed.
'Gelukkig' stinkt ie, dus ook zijn moeder krijgt haar kind niet onder de douche.
[...]
O ja, kind heeft ook zo'n vriendje. Ik kan niets leuks aan dat kind ontdekken, pest mijn kind ook vaak, toch blijven ze vriendjes. Vind ik heel erg van mezelf
Maar dan snap ik het nog.
Dit vriendje is helemaal niet vervelend, ook nog goed opgevoed.
'Gelukkig' stinkt ie, dus ook zijn moeder krijgt haar kind niet onder de douche.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 2 januari 2015 om 14:45
Ik heb zoon net in zijn eigen bed gekregen, met een hoop gehuil, maar hij slaapt er nu in.
Dat is hier echt bijna onmogelijk, zoon slaapt in ons bed en als wij gaan slapen leg ik hem over. Zo gegroeid. Wil hem nu alleen echt in zijn eigen bed hebben.
Heb er heel wat geduld voor nodig (ik kan hem namelijk echt niet laten krijsen), maar hij ging nu uiteindelijk, na het halve speelgoedarsenaal bij hem in bed te hebben gebracht, lekker liggen en slapen.
Dat is hier echt bijna onmogelijk, zoon slaapt in ons bed en als wij gaan slapen leg ik hem over. Zo gegroeid. Wil hem nu alleen echt in zijn eigen bed hebben.
Heb er heel wat geduld voor nodig (ik kan hem namelijk echt niet laten krijsen), maar hij ging nu uiteindelijk, na het halve speelgoedarsenaal bij hem in bed te hebben gebracht, lekker liggen en slapen.
vrijdag 2 januari 2015 om 14:49
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2015 @ 14:47:
Waarom wil je hem in zijn eigen bed hebben?
Die van mij ging pas bij 5,5
Ik krijg nu echt zo'n beeld van die moeder van Wiebe bij mezelf
Omdat het zo hoort? Nee, ik weet niet... Gewoon omdat hij een mooi kamertje heeft en het zijn plekje is/moet worden. Eigenlijk weet ik het niet zo goed haha..
Ik vond het wel eens tijd worden.
Hij slaapt ook prima in zijn eigen bed, als hij er eenmaal in ligt en wat aandacht gehad heeft.
Waarom wil je hem in zijn eigen bed hebben?
Die van mij ging pas bij 5,5
Ik krijg nu echt zo'n beeld van die moeder van Wiebe bij mezelf
Omdat het zo hoort? Nee, ik weet niet... Gewoon omdat hij een mooi kamertje heeft en het zijn plekje is/moet worden. Eigenlijk weet ik het niet zo goed haha..
Ik vond het wel eens tijd worden.
Hij slaapt ook prima in zijn eigen bed, als hij er eenmaal in ligt en wat aandacht gehad heeft.