Negerzoenen?

18-09-2011 09:33 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een paar weken heb ik ongelooflijk veel trek in negerzoenen (choco gevuld met slagroom op een koekje). Maar bij de AH's zijn ze niet meer te koop. Nu woon ik in een grote stad met veel kleine AH's en het assortiment is dan vaak erg beperkt. Dus mijn vraag is: Zijn negerzoenen nog wel ergens te koop? Andere supermarkt? Of grote AH buiten de stad? Het begint zo langzamerhand een obsessie te worden
Volgens mij hebben ze die gewoon bij de ah hoor, het heet alleen geen negerzoenen meer. Het verschilt nou volgens mij per winkel hoe het heet.

Ik ken iig Buys.
Volgens mij zie ik ze nog wel hoor, van Buijs, ze heten alleen nu anders. Ik zal vanmiddag even bij de AH kijken, vanmiddag ga ik alleen niet naar de XL maar ik kijk wel even.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Aldi, Lidl hebben kleine negerzoenen. Melk, puur en wit in een doosje.

Zijn er geen andere supermarkten in de buurt?
jumbo heeft ze met cocos ook hmm lekker..
..popcorn?
Ja hoor ze zijn er nog wel, heten alleen zoenen omdat het woord 'negerzoenen' anno nu echt niet meer kon.

*Dit is misschien een mooi moment om meteen weer de discussie over zwarte pieten te starten*
Negerzoenen mogen niet meer onder die naam verkocht worden. Chocokisses zijn het nu, van Euroshopper.
Idd, na een naamsverandering heten ze Buyszoenen. Maar ook die hebben ze niet meer bij de AH's bij mij in de buurt (heb het bij 4 AH's nagevraagd).
en hoe meer ik er aan denk, hoe meer zin ik er in krijg!
Ze heten tegenwoordig Buijs Zoenen,maar nog wel in hetzelfde doosje.
Het is alleen geen slagroom wat erin zit maar een soort room. Ik heb ze nog nooit gegeten met echte slagroom. Maar lekker zijn ze wel. Ik heb ze voor het laatst gegeten toen ik heul jong was. Geen idee waarom ik ze nooit meer heb gekocht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Pepermint_Patty schreef op 18 september 2011 @ 09:39:

Aldi, Lidl hebben kleine negerzoenen. Melk, puur en wit in een doosje.

Zijn er geen andere supermarkten in de buurt?Nee, ik woon dus echt in een stad waarin AH het monopolie heeft in het centrum. Maar ik overweeg idd om naar een andere supermarkt over te stappen, omdat het assortiment zo beperkt is. Nadeel is wel dat ik dan de auto moet pakken, en nu kan ik alles lopend af.
Er is destijds een topic geweest over die naam. Belachelijk die verandering. Je hebt toch ook nog Jodenkoeken end.
En ach, die naamsverandering, in de wandelgangen zijn het toch nog gewoon negerzoenen (jullie wisten gelijk wat ik bedoelde), en daar zit echt geen negatieve associatie aan vast!! (nouja, misschien voor de weegschaal )
Bedankt hè. Heb nu ook onwijs zin in negerzoenen.
Hoedje, ik weet niet of een recept te vinden is, maar als die er is, maak ze zelf
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2011 @ 09:43:

Het is alleen geen slagroom wat erin zit maar een soort room. Ik heb ze nog nooit gegeten met echte slagroom. Maar lekker zijn ze wel. Ik heb ze voor het laatst gegeten toen ik heul jong was. Geen idee waarom ik ze nooit meer heb gekocht.Waarschijnlijk omdat je 2 kilo aankomt per zoen.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 18 september 2011 @ 09:53:

Bedankt hè. Heb nu ook onwijs zin in negerzoenen. Geloof me, naarmate je er meer aan denkt, wordt het alleen maar erger! Ik ben dus nu in staat om in de auto te stappen om waar dan ook een doosje te halen, als ik maar wist waar ze ze hadden...
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2011 @ 09:56:

Hoedje, ik weet niet of een recept te vinden is, maar als die er is, maak ze zelf Nou... zo'n geweldige kok ben ik niet... bovendien mis ik dan de geweldige chemische smaak van allerlei conserveringsmiddelen, die gewoon bij de zoenen horen!
Oh, en albert.nl heeft ze ook niet... had ik al eerder gekeken.
MV: ook niet meer aan beginnen want dan ben je meteen weer "verslaafd" . . . . ze eten zo makkelijk weg . . . . calorie-bommen zijn het . . . .
quote:hoedje schreef op 18 september 2011 @ 09:57:

[...]

Geloof me, naarmate je er meer aan denkt, wordt het alleen maar erger! Ik ben dus nu in staat om in de auto te stappen om waar dan ook een doosje te halen, als ik maar wist waar ze ze hadden...Als ik ze vind dan koop ik ze voor je, even op zitten en dan past hij prima met de post door je brievenbus .
Hahahah, ik kijk even op google en zie op vele forums de vraag hoe je ze moet maken;

http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl ... 33&bih=665
Nog een keer;

hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven