Negerzoenen?
zondag 18 september 2011 om 09:33
Al een paar weken heb ik ongelooflijk veel trek in negerzoenen (choco gevuld met slagroom op een koekje). Maar bij de AH's zijn ze niet meer te koop. Nu woon ik in een grote stad met veel kleine AH's en het assortiment is dan vaak erg beperkt. Dus mijn vraag is: Zijn negerzoenen nog wel ergens te koop? Andere supermarkt? Of grote AH buiten de stad? Het begint zo langzamerhand een obsessie te worden
zondag 18 september 2011 om 11:04
quote:sri schreef op 18 september 2011 @ 10:59:
Wikipedia:
De Jodenkoek heeft echter niets met het Joodse volk of geloof te maken, maar slaat op de achternaam van de familie die deze koek maakte.
Jaja, daar trap ik niet in, zeker weten dat die achternaam ooit is gekozen door iemand die Jood is.
Ik vind het echt gezeur. Dit is politiek-correcte bonuspunten willen scoren op zaken die er niet toe doen. En bovendien heeft iedereen het nog steeds over negerzoenen, dus die urgentie van het wijzigen is blijkbaar toch niet afkomstig van 'het volk'.
Wikipedia:
De Jodenkoek heeft echter niets met het Joodse volk of geloof te maken, maar slaat op de achternaam van de familie die deze koek maakte.
Jaja, daar trap ik niet in, zeker weten dat die achternaam ooit is gekozen door iemand die Jood is.
Ik vind het echt gezeur. Dit is politiek-correcte bonuspunten willen scoren op zaken die er niet toe doen. En bovendien heeft iedereen het nog steeds over negerzoenen, dus die urgentie van het wijzigen is blijkbaar toch niet afkomstig van 'het volk'.
zondag 18 september 2011 om 11:05
@hoedje: ja ik was namelijk ook boos dat de ah ze niet meer had.. En dacht dat ze nergens meer verkocht werden. En toen kwam de jumbo hier en die had ze!
Overigens kunnen we alle namen van producten wel aan passen. "blanke vla" heb je ook..
ik denk er geen seconde over na hoor over de naam van een product
Overigens kunnen we alle namen van producten wel aan passen. "blanke vla" heb je ook..
ik denk er geen seconde over na hoor over de naam van een product
zondag 18 september 2011 om 11:09
quote:hoedje schreef op 18 september 2011 @ 11:07:
[...]
Dat kunstje kunnen ze toch nog een keer herhalen? Bovendien, negerinnentetten, dat is toch geweldig?!?
Als mensen nu nog praten over iets wat 5 jaar geleden is gebeurd, dan hoeft een nieuwe marketingscampagne niet, denk ik
Eens trouwens met de tetjes.
[...]
Dat kunstje kunnen ze toch nog een keer herhalen? Bovendien, negerinnentetten, dat is toch geweldig?!?
Als mensen nu nog praten over iets wat 5 jaar geleden is gebeurd, dan hoeft een nieuwe marketingscampagne niet, denk ik
Eens trouwens met de tetjes.
zondag 18 september 2011 om 11:10
zondag 18 september 2011 om 11:13
zondag 18 september 2011 om 11:14
zondag 18 september 2011 om 11:21
quote:banaanaap schreef op 18 september 2011 @ 11:16:
Aaargh! Nu MOET ik ook een negerzoen eten!
Waarom zijn de AH's hier in hemelsnaam pas om half 4 open op zondag?
In mijn stad zijn ze vanaf 1 september elke zondag open vanaf 10 tot 22 uur. Ik moet nog wat halen bij de supermarkt maar ik laat ze lekker staan.
Ze hebben een chemische smaak, ik denk dat het gaat tegenvallen als je ze nu weer gaat eten.
Aaargh! Nu MOET ik ook een negerzoen eten!
Waarom zijn de AH's hier in hemelsnaam pas om half 4 open op zondag?
In mijn stad zijn ze vanaf 1 september elke zondag open vanaf 10 tot 22 uur. Ik moet nog wat halen bij de supermarkt maar ik laat ze lekker staan.
Ze hebben een chemische smaak, ik denk dat het gaat tegenvallen als je ze nu weer gaat eten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven