De Tangle Teezer... Is het wat??

18-09-2011 20:01 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic 'bizar babyspul' kwam ik via via op een site waar ze de tangle teezer aanprijzen. Het ziet eruit als een hondenborstel, maar het schijnt dat dit ding pijnloos het haar ontklit. Ik heb een dochtertje met lang haar, bij wie het borstelen een ware crime is. Wordt bijna altijd huilen. Dus zo'n tangle teezer is voor haar (mij) ideaal! Als 'ie werkt tenminste. Wie heeft/kent hem? En doet 'ie wat hij belooft? Ik weet niet hoe je linkjes/plaatjes plakt, vandaar geen beeldmateriaal.
tot ze zelf kunnen kammen/borstelen zouden ze van mij toch een aangepast kapsel krijgen.
quote:elninjoo schreef op 18 september 2011 @ 20:23:

tssss, ik verwachtte op 'n topic over 'n sekstoy uit te komen, valt dat even tegen.... Ik was ook benieuwd waar ik uit zou komen ja
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb hem op aanraden van een vriendin gekocht en ik vind hem dus wel geweldig! In eerste instantie voor mijn dochter met lang krullend haar, geen gehuil meer, heerlijk! En hij haalt hier wel alle klitten weg hoor. Haren kammen is zo geen crime meer. Inmiddels gebruik ik hem ook voor mezelf en heb ik er nog twee aangeschaft, 1 voor in mijn tas en 1 voor benden op de kast! ;)

Ik vind hem dus geweldig!!
Haar vlechten. In elk geval voor het slapen, ´s ochtends vlecht los en doorkammen zonder problemen.

Overdag bij voorkeur ook vast maken, vlechten zijn ideaal, maar een knot werkt ook prima.
quote:hanZie schreef op 18 september 2011 @ 20:33:

[afbeelding] tot ze zelf kunnen kammen/borstelen zouden ze van mij toch een aangepast kapsel krijgen.Zodra mijn zusje en ik onder de douche maar even piepten met haren wassen, zaten wij de volgende dag bij de kapper voor een "rattenkop". Vond mijn moeder zo lekker makkelijk. Verschrikkelijk!
quote:dammes3 schreef op 18 september 2011 @ 21:00:

[...]

Zodra mijn zusje en ik onder de douche maar even piepten met haren wassen, zaten wij de volgende dag bij de kapper voor een "rattenkop". Vond mijn moeder zo lekker makkelijk. Verschrikkelijk!Tussen haar tot op je billen en een rattenkop heb je nog heel veel mogelijkheden. Dochter hier heeft ze tot op de schouders. Hier is de leus inderdaad; kammen of knippen. Inmiddels wil ze zelf lang haar dus wordt er ook gekamd. Maar dat is ook wel eens anders geweest. Een leuk kapsel met laagjes was een prima oplossing, meisjesachtig, het kon nog opgestoken worden, en goed kambaar.
Wij hebben hem op het werk, maar ik vind m niet fijn. Vooral ook omdat hij niet fijn vasthoud als je bij een ander de haren kamt.
quote:hanZie schreef op 18 september 2011 @ 20:33:

[afbeelding] tot ze zelf kunnen kammen/borstelen zouden ze van mij toch een aangepast kapsel krijgen.O dat soort opmerkingen krijg ik zo vaak. ´Dan knip je het toch af, wie is er nou de baas?' Alsof dochter er wat aan kan doen dat haren kammen pijn doet.
Mn moeder heeft er een, gewoon voor zichzelf en die heeft een absurd dikke bos lang haar met slag en ze zweert er bij haha.

Dat doet ze niet snel aangezien ze altijd op alles zeikt..

Ik zeg dus : Doen!

(bij de D.A verkopen ze vergelijkbare borstels voor minder!)
Internagelaktisch
Toevallig dit weekend een 8 jarig logeetje die het mee nam, wat een onding. Vond moeder ook maar had haar hoop op mijn ervaring., NOT

Mijn 2 dames zijn al lang uit die leeftijd maar ik deed het anders.

Oudste had haar tot op haar schouders (kort stond zo ongelofelijk niet want mega rechts haar en dan ging het raar staan). wassen, antiklit van Kruitvat, kammer en 's anchts vlecht. Altijd. Dat betekende 2x per dag kammen, kan het nooit heel erg klitten. En ze had/heeft echt haar dat helaas makkelijk klit.

Heeft het daarna lang tot heel lang gehad met 1 voorwaarde: zelf verzorgen, ik wil best af en toe helpen maar bij megaklitten gaat het eraf.

Ze hield het lang vol, altijd een vlecht etc, Op het VO weer terug naar schouderlengte, hehe:o)

Ze gebruikt een grove borstel met plastic tanden, iets anders vindt ze niet fijn

Dochter 2 had lang pierig haar, met slag. Dat kapsel was tot haar 7/8ste kort.Gewoon omdat het te dun was voor lang haar.

Het klitte weinig ondanks de slag.

Nu een enorme bos, half lang maar verandert elk jaar van kapsel. Beetje antiklit (waar de oudste echt veel nodig heeft)

Een vlecht (of 2) 's anchts helpt veel, antiklit en zonder uitspoelen eerst doorkammen, daarna voorzichtig uitspoelen zonder dat alles weer in de war gaat. En anders toch korter.

Ik hoorde van mijn kapper dat tot na 7/8/9 jaar kinderen 'beter' haar krijgen. Persoonlijk vind ik dun haar dat lang is of in de klit zit niet mooi en heb ik geen geduld om elke dag het gepiep aan te horen:o)
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven