weer bezig
vrijdag 16 september 2011 om 17:46
ik heb het erg moeilijk en twijfel nog steeds. vandaag was hij weer bezig.. hij smste gister niet terug en vanmorgen op het werk zei hij..ja je weet dat ik er niet van gediend ben van het zoveel smsen en ik haal dus gekke dingen in mn hoofd. ik zei recht in zijn gezicht.je wilt een beurt en mn naaktfoto,s en niet smsen of bellen? het is goed met jou! en ik liep weg.. later kwam ik hem weer tegen en ik zei niks meer tegen hem en zei hij doe je nog steeds zo raar? ja dus! en liep hij weg. nu ben ik van plan vandaag niks van me te laten horen via sms..maar ik heb daar zo,n moeite mee
zondag 18 september 2011 om 17:03
En een realtie waarin 1 persoon alles voor je bepaalt is geen relatie. Hij misbruikt je gewoon als zijn seks-slaaf. Als het hem uitkomt mag je komen, en anders moet je maar afwachten. EN jouw behoeftes dan? Wanneer gaat er iets zoals jij het wil?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 18 september 2011 om 18:30
quote:smurfje251 schreef op 18 september 2011 @ 18:24:
hij heeft een zoontje van 5 die hij niet erkent heeft omndat hij bang was dat hij een ziek kind zou krijgen omdat zijn ex rookt en blowt en nu wil hij het kind zien maar dat mag niet altijd van zijn ex(soms wel)Waarom MOET je een relatie hebben? Je kunt toch ook alleen zijn en het leuk hebben met vrienden en vriendinnen? Je HOEFT toch geen seks te hebben met iemand om je gelukkig te voelen?
hij heeft een zoontje van 5 die hij niet erkent heeft omndat hij bang was dat hij een ziek kind zou krijgen omdat zijn ex rookt en blowt en nu wil hij het kind zien maar dat mag niet altijd van zijn ex(soms wel)Waarom MOET je een relatie hebben? Je kunt toch ook alleen zijn en het leuk hebben met vrienden en vriendinnen? Je HOEFT toch geen seks te hebben met iemand om je gelukkig te voelen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 18 september 2011 om 18:31
Wat wil je daarmee zeggen Smurfje?
Dat heeft toch niks met jou te maken? Laat hem dat zelf maar uitzoeken hoe hij dat regelt allemaal.
Het enige wat jij moet doen is aan jouzelf denken jouw grenzen bewaken. Dat heb je blijkbaar nooit geleerd.
Je denkt alleen maar aan hem en voor hem.
JIJ bent er toch ook nog, of niet dan?
Dat heeft toch niks met jou te maken? Laat hem dat zelf maar uitzoeken hoe hij dat regelt allemaal.
Het enige wat jij moet doen is aan jouzelf denken jouw grenzen bewaken. Dat heb je blijkbaar nooit geleerd.
Je denkt alleen maar aan hem en voor hem.
JIJ bent er toch ook nog, of niet dan?
zondag 18 september 2011 om 18:47
[quote]Fame schreef op 18 september 2011 @ 17:03:
En een realtie waarin 1 persoon alles voor je bepaalt is geen relatie. Hij misbruikt je gewoon als zijn seks-slaaf. Als het hem uitkomt mag je komen, en anders moet je maar afwachten. EN jouw behoeftes dan? Wanneer gaat er iets zoals jij het wil?[/quote]
met sint juttemis
als pasen en pinksteren op één dag vallen
als kalveren op het ijs dansen
op 31 februari
op 32 oktember
als al je vingers even lang zijn
als het geld regent en bomen waait
als de katten ganzeneieren leggen
als de koeien op klompen lopen
Nooit dus. Arme smurf als ze 80 kan ze hem nog niet loslaten.
En een realtie waarin 1 persoon alles voor je bepaalt is geen relatie. Hij misbruikt je gewoon als zijn seks-slaaf. Als het hem uitkomt mag je komen, en anders moet je maar afwachten. EN jouw behoeftes dan? Wanneer gaat er iets zoals jij het wil?[/quote]
met sint juttemis
als pasen en pinksteren op één dag vallen
als kalveren op het ijs dansen
op 31 februari
op 32 oktember
als al je vingers even lang zijn
als het geld regent en bomen waait
als de katten ganzeneieren leggen
als de koeien op klompen lopen
Nooit dus. Arme smurf als ze 80 kan ze hem nog niet loslaten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 september 2011 om 18:55
zondag 18 september 2011 om 19:27
maandag 19 september 2011 om 12:38
maandag 19 september 2011 om 17:26
quote:smurfje251 schreef op 19 september 2011 @ 17:24:
ja dat doe ik ook. hij wil wel mn naaktfoto,s graag hebben.. maar is dat normaal dat hij niet kapot is van t smsen of bellen? het is niet zijn dingah smurfige vooruitgang weer. je smurft weer hetzelfde als 3 topics geleden. Was dat toen smurf? wat denk je dan nu zelf?
ja dat doe ik ook. hij wil wel mn naaktfoto,s graag hebben.. maar is dat normaal dat hij niet kapot is van t smsen of bellen? het is niet zijn dingah smurfige vooruitgang weer. je smurft weer hetzelfde als 3 topics geleden. Was dat toen smurf? wat denk je dan nu zelf?
maandag 19 september 2011 om 17:59
quote:smurfje251 schreef op 19 september 2011 @ 17:24:
ja dat doe ik ook. hij wil wel mn naaktfoto,s graag hebben.. maar is dat normaal dat hij niet kapot is van t smsen of bellen? het is niet zijn ding
Oeh ik kan niet langer op mijn handen zitten.
JA HET IS NORMAAL DAT HIJ NIET DE HELE GODGANSE DAG WIL SMSEN EN NEE NEE NEE NEE NEE HET IS NIET NORMAAL DAT HIJ NAAKTFOTO'S VAN JOU WIL EN HET IS AL HELEMAAL NIET NORMAAL DAT JIJ DIE AAN HEM GEEFT.
ja dat doe ik ook. hij wil wel mn naaktfoto,s graag hebben.. maar is dat normaal dat hij niet kapot is van t smsen of bellen? het is niet zijn ding
Oeh ik kan niet langer op mijn handen zitten.
JA HET IS NORMAAL DAT HIJ NIET DE HELE GODGANSE DAG WIL SMSEN EN NEE NEE NEE NEE NEE HET IS NIET NORMAAL DAT HIJ NAAKTFOTO'S VAN JOU WIL EN HET IS AL HELEMAAL NIET NORMAAL DAT JIJ DIE AAN HEM GEEFT.
maandag 19 september 2011 om 18:05
quote:snoepketting schreef op 19 september 2011 @ 13:34:
Ik volg de topics van Smurf al een tijdje en ik wil even de complimenten geven aan de mensen die daadwerkelijk goede adviezen geven. Ook al is ze beperkt, ze verdoet van een hoop mensen de tijd omdat het jammer genoeg niet aankomtTja, als je alleen advies wilt geven wanneer de ander het ook daadwerkelijk uitvoert, omdat je anders vindt dat diegene 'je tijd voldoet', dan kan je beter helemaal geen adviezen geven.
Ik volg de topics van Smurf al een tijdje en ik wil even de complimenten geven aan de mensen die daadwerkelijk goede adviezen geven. Ook al is ze beperkt, ze verdoet van een hoop mensen de tijd omdat het jammer genoeg niet aankomtTja, als je alleen advies wilt geven wanneer de ander het ook daadwerkelijk uitvoert, omdat je anders vindt dat diegene 'je tijd voldoet', dan kan je beter helemaal geen adviezen geven.
Liever elitair dan een pauper!
maandag 19 september 2011 om 18:07
Smurf, als ik het goed begrijp wil je hem dus langzaam loslaten. Misschien is het handig om dat via een concreet stappenplan te doen? Bijvoorbeeld eerst helemaal geen seks meer, dan niet meer bellen, dan maximaal 2 keer per week smsen... en het contact zo langzaam afbouwen.
Liever elitair dan een pauper!