Entertainment alle pijlers

The Walking Dead

20-09-2011 23:26 142 berichten
The Walking Dead, nieuwe serie over een hulpsherif die uit een coma ontwaakt in een wereld met heel veel zombies.

Vanavond was de eerste aflevering en pilot van de serie The Walking Dead op Fox.

Wie nog meer heeft de aflevering gezien?
Nope, maar het klinkt leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem gezien, vond hem wel aardig.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Vond de eerste aflevering best wel goed en ben benieuwd naar de volgende aflevering.
Heb seizoen 1 vorig jaar gevolgd en hoorde idd dat het nu op Fox kwam, erg leuke serie en best spannend! In oktober begint in Amerika seizoen 2. Ben benieuwd!
Ik heb het eerste seizoen al helemaal gezien en ik vind de serie echt te gek: heel spannend. Kan dan ook niet wachten tot half oktober in Amerika seizoen 2 begint.
Begint in oktober seizoen twee? :D

Leuk, heb ik weer wat om naar uit te kijken! Seizoen 1 ging er bij ons snel doorheen.
Zondagavond is het tweede seizoen in Amerika begonnen, dus gisteren meteen de aflevering gedownload en gekeken.

Wat een spannend begin van seizoen 2 zeg!! Balen dat ik nu weer een week moet wachten...
Braaaaaaaaains!!

Geweldige serie.

Zo fijn dat seizoen 2 er is
O man. Spannend! Kijkend achter een kussen. Maar moet het zien....
Ik kijk altijd de herhaling op foxlife, bij on demand. Maar die nieuwe aflevering staat er niet bij? Weet iemand waar ik de eerste van seizoen 2 kan vinden? Of moet ik echt tot zondag wachten?
het is hier binnen beter dan buiten
afleveringen vind je ook op watchseries.eu
Ik durf het dus niet te kijken de schijterd dat ik ben.
ik hoor zojuist dat the body farm (gebaseerd op die docu) ook een goeie serie is, dadelijk maar eens downloaden.
quote:Snoekkie schreef op 04 november 2011 @ 11:17:

afleveringen vind je ook op watchseries.eu Dank je wel! Ondanks de herhalingen op Fox Life had ik het 15 minuten begin van de aflevering van afgelopen week gemist. Met de link nagekeken.
...Body Farm. ok... Ga ik eens uitchecken Engelse serie zie ik. Leuk.

Voor de griezellaars is er een aardige nwe serie American Horror Story. ...best wel leuk *grijns*
Ik kijk ook naar walking dead, vond de 1e serie helemaal geweldig, maar ben nu zwaar teleurgesteld!!!

Het verhaal gaat ontzettend langzaam, zombies zie je nauwelijks meer, helemaal niet meer spannend...

ik hoop aldoor dat de volgende aflevering beter wordt, maar t valt me zwaar tegen...

Ligt er misschien aan dat ze de producer (?) van de 1e serie hebben ontslaan en het nu anders aanpakken...?

Ik blijf Dexter en True blood toch eigenlijk de leukste series vinden, deze mogen mwat mij betreft nog wel even doorgaan!
Geen Walking Dead op Fox Life vanavond?
Het 2e deel vervolg van seizoen 2 is al begonnen op 23 februari!

Kwam ik vanochtend per toeval achter. Als ik het goed heb is er vanavond een herhaling van donderdag om 21:30 uur op Foxlife.

Ik ga kijken.
Net the season finale gekeken! Hij was sweet! Nu weer wachten tot oktober
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik ook! Wat was ie weer spannend. Ik heb dit seizoen toch een paar What The F-momenten gehad. Ik noem een Sophia, een Dale.
Een Shane! Het feit dat het virus....

SPOILER ALERT!!!!

Gewoon in iedereen's bloed zit!
Neeeeeee! OMG, ik dacht het al, nav de aflevering van vorige week.
"Artemis, 2 uur geleden

Neeeeeee! OMG, ik dacht het al, nav de aflevering van vorige week."

Ik riep nog SPOILER ALERT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven