Transportservice IKEA
woensdag 21 september 2011 om 20:02
Vanmiddag paar keer geprobeerd IKEA te bellen maar kwam nr niet doorheen dus hopelijk weet iemand van jullie hier antwoord op.
ben benieuwd of je zelf kan aangeven wanneer je het artikel bezorgd wilt hebben, volgens mijn collega doen ze dit niet, in zoverre ze slaan iets niet voor bijv 2 of 3 weken op, klopt dit?
Mijn nieuwe appartement wordt verbouwd, over ca 2 weken klaar dus wil wat bij IKEA aanschaffen en laten bezorgen maar ik vraag mij af of ik bij de transportbalie kan aangeven dat ik het op een bepaalde dag over ca 2 weken afgeleverd wil hebben?
alvast bedankt
ben benieuwd of je zelf kan aangeven wanneer je het artikel bezorgd wilt hebben, volgens mijn collega doen ze dit niet, in zoverre ze slaan iets niet voor bijv 2 of 3 weken op, klopt dit?
Mijn nieuwe appartement wordt verbouwd, over ca 2 weken klaar dus wil wat bij IKEA aanschaffen en laten bezorgen maar ik vraag mij af of ik bij de transportbalie kan aangeven dat ik het op een bepaalde dag over ca 2 weken afgeleverd wil hebben?
alvast bedankt
woensdag 21 september 2011 om 20:08
Je kunt de dag kiezen en een dag van te voren bellen of het ochtend of middag wordt. Dat eerste geldt natuurlijk wel bij beschikbaarheid. In sommige omgevingen (de onze) hebben ze bepaalde dagen voor bepaalde postcodes.
Ik zou wel eerst even checken bij de balie of jouw dag nog een optie is voor ik de winkel leegkoop.
Ik zou wel eerst even checken bij de balie of jouw dag nog een optie is voor ik de winkel leegkoop.
woensdag 21 september 2011 om 20:09
Staat gewoon op de site;
• Levering vindt plaats op de eerstvolgende bezorgmogelijkheid.
• De aangeboden bezorgdagen zijn afhankelijk van je woonplaats.
• Indien tijdelijke opslag van de levering gewenst is, dan wordt daar
een vergoeding van 15.- voor in rekening gebracht.• Op de dag van levering is vanaf 8 uur het levertijdstip bekend
en wordt het gepubliceerd op transportservice.nl De aflevertijden
zijn ook op te vragen via 0900 23 54 532 (0.15/min.).
• Deze service wordt uitgevoerd door 1 chauffeur en 1 bijrijder.
• Levering vindt plaats op de eerstvolgende bezorgmogelijkheid.
• De aangeboden bezorgdagen zijn afhankelijk van je woonplaats.
• Indien tijdelijke opslag van de levering gewenst is, dan wordt daar
een vergoeding van 15.- voor in rekening gebracht.• Op de dag van levering is vanaf 8 uur het levertijdstip bekend
en wordt het gepubliceerd op transportservice.nl De aflevertijden
zijn ook op te vragen via 0900 23 54 532 (0.15/min.).
• Deze service wordt uitgevoerd door 1 chauffeur en 1 bijrijder.
woensdag 21 september 2011 om 20:10
woensdag 21 september 2011 om 20:11