Geld & Recht alle pijlers

Vuurwapen gedoogd in supermarkt

23-09-2011 19:55 121 berichten
Hallo,

Ik werk als bijbaan naast mijn studie als promotiemedewerker in supermarkten.

Ik had vandaag een man aangesproken, in de kantine bleek deze man bekend te staan als 'staartmans'

Wat blijkt nu, dit heerschap en zijn familie en vrienden winkelen daar dagelijks proletarisch. Ze lopen gewoon naar buiten met hun boodschappen.

Dit wordt toegestaan, omdat deze meneer anders zijn vuurwapen trekt. Zijn vrouw heeft een aantal geleden een winkelverbod gehad, waarna 4 keer de politie gebeld moest worden. Ook heeft hij er een handje van om individuele medewerkers op te wachten met een vuurwapen. Te achterlijk voor woorden dat deze man vrij rondloopt en de politie geen gedegen stappen onderneemt.

Dit vind ik al van de zotte. Maar wat ik nog aparter vind; dat niemand mij hier iets van verteld als je er komt werken. Als (goede) promowerker speel je in op de klant, en draai je niet steeds hetzelfde praatje af. Deze man kwam over als iemand die absoluut tegen een grapje kon. Wat als ik een grap had gemaakt die verkeerd viel? Ik wil er niet over nadenken, echt niet, ik heb een kleine meid thuis.

Wat vinden jullie; had de ondernemer mij moeten inlichten? De man was qua uiterlijk zeer goed herkenbaar en te beschrijven. Ik wil hier morgen zeker wat over zeggen (dan werk ik daar weer) tegen een ander persoon dan de kaasman.

Ook wil ik dit melden aan mijn promotiebedrijf, er zijn daar vaak demo's. Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes Patricia
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 september 2011 @ 20:13:

[...]

Snap ik ook niet. Voor hetzelfde geld is het een dorpsgek met een neppistool en weet de politie dat en doen ze er daarom niets aan. Anders zou die kerel toch allang zijn opgepakt?Denk het ook.
Titel gewoon zo laten inderdaad. Ik vind het wel een beetje bizar hier nu melding om te gaan maken.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2011 @ 20:14:

en wat is "brb"?

Ik heb trouwens melding gedaan dat ik vind dat je niet de vergelijking mag maken met iemand die volgens bovenstaand verhaal misschien makkelijk een wapen trekt en "pistolen paultje".Meen je dat nou? Zoek eens op (via mijn link hieronder bijvoorbeeld) wie Paul Wilking was voor je onterecht melding gaat maken!
Wat blijkt nu, dit heerschap en zijn familie en vrienden winkelen daar dagelijks proletarisch. Ze lopen gewoon naar buiten met hun boodschappen

Dit kan toch niet? niemand die hier iets van zegt of actie onderneemt ?
quote:Star schreef op 23 september 2011 @ 20:16:

[...]

Be Right Back.Hebben we met een puber te maken met al die afkortingen? Of is het te veel werk om die 3 woorden uit te schrijven?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Daarom Enter, zelfs Sterretje en haar moeder komen er niet mee weg
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2011 @ 20:22:

[...]

Hebben we met een puber te maken met al die afkortingen? Of is het te veel werk om die 3 woorden uit te schrijven?Gewoon internet jargon, niks mis mee.
quote:Star schreef op 23 september 2011 @ 20:22:

Daarom Enter, zelfs Sterretje en haar moeder komen er niet mee weg
Sorry! Ik had een verkeerde associatie met Pp. Brb is inderdaad be right back MV. Ik had een wijziging voor de titel aangevraagd tijdens het eten, omdat ik duidelijk verkeerd zat. Ben zo terug, even pizza opeten;)

Daarom Enter, zelfs Sterretje en haar moeder komen er niet mee weg Sterretje is toch dat ventje? (toch? nooit gekeken maar dit is wel blijven hangen...)
hmm nieuwsgierig als ik ben, waar/welke stad/dorp is dit
Echt te zot voor woorden dit.

ER IS NIKS MIS MET JE TITEL!!!
quote:yette schreef op 23 september 2011 @ 20:19:

[...]

Meen je dat nou? Zoek eens op (via mijn link hieronder bijvoorbeeld) wie Paul Wilking was voor je onterecht melding gaat maken!Ik weet heel goed wie het is. Maar ik vind de vergelijking krom. En zeker omdat het heerschap zich niet kan verdedigen. In zijn laatste jaren ken ik hem alleen dat hij zich had ingezet om dierenleed te voorkomen. Ik ken hem alleen via de media hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Daarom Enter, zelfs Sterretje en haar moeder komen er niet mee weg Het is Tijgertje en haar moeder. Sterretje is een man
Het was Tijgertje.

Alsof het wat uitmaakt...
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2011 @ 20:22:

[...]

Hebben we met een puber te maken met al die afkortingen? Of is het te veel werk om die 3 woorden uit te schrijven?Je bent niet erg gezellig vanavond MV.
quote:Jorina schreef op 23 september 2011 @ 20:26:

[...]

Het is Tijgetje en haar moeder. Sterretje is een man O whahahahahaha nou ja, ik hoorde ook weer eens half iets
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2011 @ 20:26:

[...]

Ik weet heel goed wie het is. Maar ik vind de vergelijking krom. En zeker omdat het heerschap zich niet kan verdedigen. In zijn laatste jaren ken ik hem alleen dat hij zich had ingezet om dierenleed te voorkomen. Ik ken hem alleen via de media hoor.

Je zeurt.

Zelfs vroegah op scouting hadden ze een spelletje genaamd "pistolen paultje".

Titel gewoon laten staan, hartstikke duidelijk.
quote:geitje44 schreef op 23 september 2011 @ 20:23:

[...]

Gewoon internet jargon, niks mis mee.

Ik loop al 10 jaar mee op Viva maar deze afkortingen ken ik niet.

Nou gezellig, vraag ik maar het volgende, wat is dan Pp?
-
Thuisbasis: vrouwenpeil.nl
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2011 @ 20:26:

[...]

Ik weet heel goed wie het is. Maar ik vind de vergelijking krom. En zeker omdat het heerschap zich niet kan verdedigen. In zijn laatste jaren ken ik hem alleen dat hij zich had ingezet om dierenleed te voorkomen. Ik ken hem alleen via de media hoor.O en als het om dierenleed gaat mag je ineens wel een knokploeg gebruiken? Kom op, de beste man was vast ook geen lieverdje.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2011 @ 20:29:

[...]

Ik loop al 10 jaar mee op Viva maar deze afkortingen ken ik niet.

Nou gezellig, vraag ik maar het volgende, wat is dan Pp?Pistolen Paultje dus.
Pfff. Ik ga ook eten.

brb tzt of zo.

cu
@MV, dus omdat pistolen paultje tegen dierenleed was (wie niet) en daar tegen streed mag hij niet meer met wapens worden geassocieerd?

PP heeft zichzelf altijd stoerder voorgedaan en wilde juist dat mensen hem als pistoolzwaaiende penoze zagen dus ik snap echt niet waar je over loopt te klagen.
Common sense is not so common.
Voltaire

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven