The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Niet zo grote kamer, witte muren, wit plafond, eikenhouten vloer.

Witte megagrote kledingkast met spiegeldeuren, witte 8 vaks kast ernaast met zwarte bakken erin (voorraadkast), wit bed met erboven een witte plank met daarop de wekker, een foto van onze huwelijksreis en 3 paarse waxinelichthoudertjes. Daarboven een paarse dromenvanger en of een zwart met witte of een paars dekbed. Zwarte gordijnen en zwarte barok lampen, 1 hangend, 1 staand.

Wat is het lekkerste dat jouw moeder kan/kon maken?
Pffff moeilijk - onmogelijk iets te noemen! Mijn moeder is kok geweest (kokkin, maar dat klinkt niet vind ik) en kan absurd lekker koken. Zelfs van een blik bruine bonen maakt ze een culinair avontuur Ik ben dan ook zwaar verwend

Heb jij wel 'ns een kookcursus oid gevolgd?
Oeps! Veel te laat!

Nooit een kookcursus gevolgd.

Hoe zit je woonkamer eruit?
I am surrounded by morons
Jeetje heb je even?

Weer die eikenhouten vloer (ligt in het hele huis), en witte muren en plafond.

Voor het raam een zwart-bruine eettafel met bijpassende stoelen. Tussen het raam en de tafel in een dicht krukje waar alle kabeltroep onder ligt met daarop een grote zilveren pot met een grote plant.

Aan de andere kant een grote bruine hoek loungebank met aan beide zijden een klein vierkant zwart-bruin tafeltje die we voor de bank kunnen schuiven om een salontafel te creeëren.

Tegenover de bank een zelfgecreeërd tvmeubel met rechts daarnaast vitrinekasten, ook zwart-bruin. Op het tv meubel de tv en aquarium, naast de vitrinekast 2 foto's van de huwelijksreis.

Een bruine verwarming en een bruine deur. Witte lamellen voor het raam.

Aan de muur boven de tafel een mooi groot schilderij van giraffen en aan een andere muur 3 vierkanten waar mooie eye catchers staan.

Boven de eettafel een mooie hanglamp, boven de bank een sta-hanglamp en daarnaast 2 ambi-lights voor 's avonds.

En verder heeeel veeeel kattenspeelgoed dat overal verspreid ligt haha!

Wat vind jij lekkere snoepjes?
Ik lust haast alle snoepjes wel. Die drop-winegums vind ik wel lekker. Ik heb altijd drop in huis.

Hoeveel dekbedovertrekken heb je?

Ik heb er wel 10, ik geloof dat dat een beetje overdreven is
Ik heb er maar twee die ik altijd gebruik. En er ligt eentje op reserve.

Via welk kanaal word jij op de hoogte gesteld van het actuele nieuws (internet, krant, tv, radio, enz.)?
3fm, nu.nl, en voor 't lokale nieuws teletekst.

Speel jij graag spelletjes? Welke 't liefst?
ja, maar alleen bordspelletjes als kolonisten, risk ed. Niet op computer.

heb jij een ipad?
Nee. Twijfel wel een beetje of ik er een zou willen...

Heb je allemaal dezelfde theedoeken? (Als in: een set)
Nee. Wel veel, maar ook soms losse. Ik probeer juist om niet zo krampachtig alles bij elkaar te laten passen

Bij welk bedrijf heb jij problemen gehad, en zou je nooit meer een dienst/product afnemen?
Een goed doel mag vast ook hè?

SOS Kinderdorpen. Lang verhaal. Van mij krijgen ze iig niets meer.

Heb jij jouw knuffel van 'vroegâh' nog?
Ja hoor, is ook een bedrijf! Wat stom van ze, trouwens. Die moeten het toch hebben van de good will van mensen.

Jazeker, een hele doos vol. Van dat soort dingen kan ik geen afstand doen.

Heb jij een meubelstuk van je ouderlijk huis in huis staan?
Ja! 2 zelfs!

Kijk je nu ook tv? (The Voice?)
Nee. Maar zover als ik me kan herinneren had ik ook niet echt een vast knuffel o.i.d.

Wat voor type huid heb jij?
Oh, dat was nog over de knuffels. Geen meubels van m'n ouders hier in huis.

Over de theedoeken, ik wil nu eindelijk eens wel dezelfde gaan kopen.
Nee ik kijk geen TV.

Wat voor type huid heb jij?
Getint, maar verbrand heel snel. Verder heb ik een droge huid en is mijn gezichtshuid gecombineerd - normaal/droog.

Aan welke kant van het bed lig jij?
Janna, misschien moeten wij eens op les bij elkaar

Ik heb een heel droge huid, ik schilfer me suf.

Ben jij heel braaf in je huidverzorging, qua afschminken, smeren etc?

EDIT ik slaap rechts, maar ben er inmiddels achter dat ik gewoon wil slapen aan de kant die het dichtst bij de deur is, want in mijn vorige woning sliep ik juist altijd links
heel erg niet, ik ben veel te lui

maar heb niet zoveel make up op...

Heb je wel eens een permanentje gehad?
Nee, ik heb het geluk dat mijn haar stijl is, of krult wanneer ik dat wil Wat een luxe he? Mijn vader had (tijdens het trouwen) een enorme afro. En ook mijn opa aan mijn moeders kant had prachtige krullen. Mijn moeder daarentegen heeft superdun heel stijl haar. Ik heb een leuke combi dus Als ik flink veel moeite heb gedaan voor m'n haar en 't dus lekker krult (zo'n krullenspuitbusje van Andr....en wat haarlak) vraagt standaard iedereen of ik krullen gezet heb. Maar nee... allemaal van mij

Waar kijk jij het liefst naar in de dierentuin?
Phoe... De andere mensen?

Check je het forum nog 'even' voordat je gaat slapen?
Ja meestal wel.

Stel dat er nu verkiezingen zouden zijn, op welke politieke partij zou jij dan stemmen?
SP. Die past gewoon het beste bij mijn waarden en normen.

Laat jij je administratieve zaken regelmatig controleren door een adviseur?
Nee. Ik heb vorig jaar wel voor het eerst mijn belastingaangifte laten invullen door een vrijwilliger van een vakbond. Alleen had deze persoon nog meer fouten in mijn aangifte gemaakt dan ikzelf had gedaan. Dat doe ik dus ook nooit meer.

Voor welke dingen vraag jij nog geregeld hulp van je (schoon-) ouders?
Ik vraag nooit iemand om hulp. Niet omdat ik moeite heb met hulp vragen, maar omdat ik het gewoon niet nodig heb.

Hoe lunch jij? Alleen of met collega's, in een bedrijfskantine/op je werkplek/buiten de deur, eigen boterhammen oid of koop je dagelijks iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven