Tetteren in de herfst!

24-09-2011 18:14 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal leuk, we hebben al 20 delen volgetetterd! Dit is dus deel 21. Ik vind het knap. En leuk. En vooral heel gezellig!

Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......

Even een herfstig plaatje:

...en een linkje naar het vorige deel deel 20

Veel tetter-plezier!
De lastigste moet nog: Aanvullende verzekeringen.

Maar die doe ik morgen.

Ik ga zo maar naar paps toe anders wordt het veel te laat.
Veel plezier!

En nog een tip: maak een foto van je beeldscherm met de informatie. Kun je toch een beetje terugzoeken tijdens de test!
*hijg hijg* *puf puf*

Ik heb vandaag twee kledingkasten gekocht in de koopjeshoek van de ikea Dan moet je ze alleen zelf uit elkaar halen

Maar ik heb nu wel 1 kast gratis en voor Kaat en voor mij de kast die ik wilde
Het Viva forum is papaja.
Hahahaha Tonks, heb je alle schroefjes nog? Kreeg je wel een beschrijving mee hoe je ze weer in elkaar moet zetten!

Olijf, leuke bruiloft. Super dat de bruidegom er ook bijzonder uit zag! Ga later plaatjes kijken.

Blom, wat goeoeoeoeod!!!!!!!

Splint, bah schaafwonden, ik heb liever en blauwe plekken. Zit je lekker in het zonnetje?

't is hier mooi weer, misschien vanmiddag even de natuur in.
Optimist tot in de kist!
Oh, dat is een mooie deal Tonks.

Ik heb net bruine bonensoep gegeten

Dat wordt feest vanavond

Maar dan helemaal roze deuren

En deze voor mij :

Mooi Tonks!
Mooi Tonks! En goed geregeld!quote:pilous1 schreef op 25 september 2011 @ 19:08:

Oh, dat is een mooie deal Tonks.

Ik heb net bruine bonensoep gegeten

Dat wordt feest vanavond

Ik blij dat ik niet van bruine bonen hou! En niet van dat soort feestjes.

Geniet van het lekkere weer, Fantje!

Ik moest trouwens wel aan jou denken, met dat vallen. Ik bedacht me ineens dat jij ook met zo'n stomme simpele val zo in de kreukels zit met je lijf.

Nou stelt het bij mij allemaal niet veel voor (ga me ook helemaal niet met jou vergelijken), maar het schoot toch even door mijn hoofd toen mijn schouder zeer ging doen.
Mooie kasten Tonks.

Pilous, geniet ze vanavond

Hamburger was erg lekker.
Ik ga snel weer eens echt sociaal reageren hoor

Rat, ik heb vanochtend de honden losgegooid in het bos en ze hebben zich keurig gedragen ook naar andere honden. We wonen alleen maar 90 minuten ov-tijd van elkaar vandaan
Jeetje Tonks, de koopjeshoek van Ikea...wat een goed idee! Een echte Kaat-kast en die andere kast vind ik echt mooi! Mag ik vragen wat dat nou kost in de koopjeshoek (moet nl. ook nog een grote(re) kledingkast maar wat ik mooi vind, vind ik zo duur!)

Ik ga straks ff foto's neerzetten, nu eerst even eten (schnitzels, ovenfriet en appelmoes )

Heeft iedereen lekker genoten van het weer??? Wat was het zalig!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Het is maar net wat ze hebben Olijf. Soms wel 75% korting. Maar ook veel beschadigde spullen.
Ik heb 80 voor de een en 79 voor de ander betaald Olijf

Uit de winkel 149 en 135
Ik heb zin om naar de ikea te gaan
snertver...typ ik een heel eind,is het pleite

Maar goede deal Tonks en heel mooie kasten!

Ik ben gisteren ook nog in Hengelo in de koopjeshoek geweest maar daar stond niks bijzonders.

sowieso al wel een goedkope kast voor mezelf gezien (komt op een klein kamertje,hoeft niet voor de mooi)

ook maar ¤70,-

is je feestje al begonnen Pilous?

Wel lekker hoor,bruine bonensoep yumyum

Had je zelfgemaakt?
Splint, ja, 't blijft gek hoe je met een simpele val zoveel kunt "bereiken"

Leuk he die Ikea koopjeshoek. Wij hebben een keer twee bankjes uit de hoek gekocht. Met kleine (hele kleine beschadiging) voor de helft vd prijs. Grappige was dat toen we ze op het karretje wouden zetten er een aardige meneer aankwam die ons wou helpen. Tien minuten later kwam hij met twee bankjes aanzetten maar die kwamen uit het magazijn etiketje erop voor de zelfde prijs maar er mankeerde helemaal niks aan . Wij snapten er niks van. Kwamen dus thuis met twee prima bankjes!
Optimist tot in de kist!
Vind het trouwens hele leuke kasten, vooral die roze!
Optimist tot in de kist!
Foto's elders!
Foto's elders!
Reactie elders
mooiiii Olijf!
Gaat vol verwachting kijken!
Mooi hoor. Mooie jurk had je aan.
Zullen we anders de meningen daar neer zetten ivm dat het niet zo leuk is voor de mensen die het niet kunnen zien?
Voor de koopjeshoek moet je ook een beetje geluk hebben en misschien staan er bij mij vaker leuke dingen in.

Ik had die kast die jij hebt gezien al opgeschreven hoor Blom. Was inderdaad gewoon de goedkoopste zo ongeveer. Maar voor de zekerheid toch even eerst in de koopjeshoek gekeken en 2x geluk

Ik ben nu al heel lang aan het speuren in de koopjeshoek naar een matras voor mezelf maar elke keer die 160 maat ipv de 140 die ik heb.

Plous wat een lief aanbod dat mijn moeder je mocht bellen. Ik heb het vandaag nog even nagevraagd maar ze ging het toch niet meer doen die nieuwe operatie. Ze zei vooral omdat het haar niet zo aanstond dat ze een of andere verklaring moest tekenen. Ik vind het niet erg dat ze het niet meer gaat doen want ik vind het gewoon een behoorlijk ingrijpende toestand die niet terug te draaien is.

Ol, leuk dat jij ook wat gevonden hebt in die koopjeshoek :-D

Geen beschrijving mee en ik denk nog alle schroefjes

Lekker buiten geweest?

Blom Gooeeeed

Splint wat rot dat je gevallen bent! Ik hoop dat je er morgen geen last meer van hebt.

Rat jij keek toch ook naar de dog whisperer

Echt hoor... soms denk ik dat het een soort Jerry Springer nep is. Probleem: hond ligt bij echtpaar in bed en bijt als ze weggestuurd wordt.

Of zo'n klein etterig hondje dat in een tas past bijt zoon van vrouw. Vindt vrouw geen probleem. Vrouw gaat huilen als die Cesar die hond straft.

Heeeerlijk programma

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven