Tetteren in de herfst!

24-09-2011 18:14 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal leuk, we hebben al 20 delen volgetetterd! Dit is dus deel 21. Ik vind het knap. En leuk. En vooral heel gezellig!

Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......

Even een herfstig plaatje:

...en een linkje naar het vorige deel deel 20

Veel tetter-plezier!
Mijn moeder was vroeger echt héél dik. Nu niet meer zo. Maar slank is ze niet. Ze heeft een maagband en is bezig met een soep en shake dieet nu. Bezig met een of ander traject en volgens mij was die operatie de bedoeling met dat traject.
Het Viva forum is papaja.
Goedenavond,

Alweer een nieuw topic. Dat gaat snel

Welkom rode roos. Ik ben its, vier katten en vier cavia's. Een man en zwanger. Hoop dat je hier je plekje vind

Plous, wat vervelend dat er nieuwe regels zijn en die gevolgen die kunnen ontstaan

Elmervrouw, ik heb stiekem je stuk gelezen op het werk, een dikke knuffel voor jou

Heee erwtje is er ook

Blom, je deed het beter als ons bij de ikea

En ik moet alweer naar bed, heb pijn aan mijn rug, sleep op het werk als een oud vrouwtje een kussentje voor mijn rug mee. En morgen mag ik weer. Nog even september uitzitten en dan wordt het echt rustiger
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat zijn jullie lekker bezig geweest zeg!

Elmervrouw, kwam jij bij ons vorige topic ook niet even buurten in het begin? Ik heb je verhaal gemist, maar ik heb wel eerder iets van je gelezen. Aan de reacties van de anderen te zien is de achtbaan dit keer wel voorzichtig positief? Wat goed zeg, daar had je misschien al niet eens meer op durven hopen? Knuffel voor jou!

Fantje, je mag ook af en toe even rust nemen hè! Je lichaam moet ook kunnen herstellen van al dat beweeg-geweld. Ooooo, die taartdozen in het zwembad! Ik ken ze, die zijn hier ook. Zó irritant, ga dan ergens anders beppen.

Its en Slofje, werkse morgen! Maar niet al te hard hè. Gelukkig (voor Its) is september bijna voorbij.

RR, de foto was niet van mezelf hoor! Eerlijk gejat van het web.

Flinke operatie voor je vader zeg, is alles goed gegaan?

Blom alweer een beetje tot rust gekomen?

Ik was trouwens naar de film. Eigenlijk meer een documentaire, over het dorp Doel in België, dat helemaal platgegooid wordt om de haven van Antwerpen te kunnen uitbreiden. HEt ging dan over een hele vastberaden oude vrouw, die zich niet uit haar huis liet zetten, maar dus ongeveer in haar uppie overbleef. Prachtig gefilmd.

We hadden de film nog bijna gemist trouwens...... we moesten rennen voor de bus en dat ging niet helemaal goed. Ik verstapte me ofzo, kweetniet precies, maar in elk geval lag ik languit op het fietspad. Au. Zijkant van m'n hand kapot, schaafwonden en een flinke tik in m'n rug. En m'n schouder is beurs. Als ik lach schiet er een steek door m'n borstbeen, dus die spieren zullen wel een lekkere opdonder hebben gehad. Ben benieuwd hoe ik morgen opsta......

Net even wat gerekt en een warme douche genomen om weer een beetje te ontkreuken.

Oh, dat volksdansen: het is zo stupide dat het wel lollig wordt. En een hele goede manier om in contact te komen, want je begint natuurlijk angstvallig met een bekende als danspartner, maar je moet steeds wisselen en voor je het weet ben je de hele groep langs gegaan.
Joepie, onze kat-oppassers hebben net laten weten dat ze in onze vrije week naar ons toekomen, zodat wij ook echt een weekje weg kunnen. Heerlijk!

Jammer alleen dat ons favoriete Landal park in de Ardennen dan dicht is. Nu wordt het waarschijnlijk Winterberg, is ook vast heel mooi in de herfst.
Oogjes dicht en snaveltjes toe.....

Slaap lekker allemaal!
Onze gevallen Splint heeft wel even mooi de beker binnen gesleept:

ok een heel kleintje dan......
Optimist tot in de kist!
Voor Its en Splinter:

Optimist tot in de kist!
nee hoor Fant,de beker is bij 4 op een remi.

Zover was Splint nog niet

haal die beker maar weer op

Ik was uit drinken gisteravond *hips*

nu een beetje een zwaar hoofd en ik wacht in bed op mijn kopje thee.

MO heeft het motorpak al aan,die gaat zo 300 km rijden.

Ik ga mijn toets leren en naar papa.

Splinter hoe is het nu met je beurse gevoel?

Wat kun je dan raar terecht komen zo.

Maar de film was het waard begrijp ik ?

itsie ga je niet wat minder werken binnenkort?

Zo hou je het toch niet vol!

Zwanger zijn is geen ziekte maar in combinatie met jouw werk lijkt het me wel een opgave.

(misschien gedeeltelijk ziektewet?)
Goedemorgen allemaal, ben er weer eventjes. Ik kan het allemaal niet bijhouden met namen en vragen etc. hoor, zoals jullie doen, het is een veel te grote chaos in mijn hoofd.

Af en toe binnenvallen zal het enige zijn denk ik.

De zon schijnt hier al, dus het ziet er vriendelijk uit. Fijn, want het vrolijkt me misschien een beetje op. Stemming niet al té vanmorgen. Iedereen een fijne dag gewenst!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Erwt, je hebt facebookmail

Splinter, vrouwke toch, zo hard gevallen. Hopelijk is het nu gezakt Welke film hebben jullie gezien?

En Its ook al in de lappenmand. Rustig aan he? Dan breekt het lijntje niet. Goed op jezelf passen.

Tonks, maagbandjes zijn ruk en werken op langere termijn dus niet. Waarschijnlijk, als ze een operatie overweegt, zal dit inderdaad de GBP zijn. Ze zal alleen wat minder afvallen omdat ze een maagband heeft gehad. Dat is de ervaring namelijk bij exmaagbanders. Mocht ze wat vragen hebben, mag ze me altijd mailen of bellen oid.

Fant, die theekransmokkels in het zwembad:

Elmer, leuk als je af en toe komt binnenvallen
Plous, dank!

Elmervrouw heeft nu ook FB-mail

Het is hier mooi weer en daar word ik helemaal blij van!
Hier ook een heerlijk zonnetje! Heb al op het balkon gezeten, Sil gelijk op schoot natuurlijk, kopje koffie erbij, mmm. Doe mij nog maar een paar van zulke weekenden.

De schade valt redelijk mee hier. Wel spierpijn en de schaafwonden op m'n linkerhand zijn pijnlijk, maar alles doet het nog. Stomme actie.

Vandaag weer eens rapportjes schrijven en hopelijk ook nog even lekker de zon in.

Blom, jij veel plezier bij je paps! Het is echt ijsjes-weer!
Goedenmorgen op deze prachtige dag! Hier ook volop zon en het begint al lekker warm te worden.

Elmer, je kan hier altijd binnenvallen voor van alles, luisterend oor, schouderklopjes, schop onder je kont, bewondering over de leuke foto van Sam, wat dan ook. Je bent van harte welkom!

Splinter, hoe is het nu met je? Helemaal stram en stijf of valt het allemaal mee? Beste smak heb je gemaakt zeg. Het klinkt allemaal heel pijnlijk.

En je hebt weer mazzel met je oppas! Toch erg fijn, poes weer onder de pannen voor een week en jullie ook. Ook al is het dan niet in je favoriete park.

Blom, sterkte met het zware hoofd. Veel plezier bij paps.

Ik heb net een ontzettend lekker ontbijt op, dikke griekse yoghurt met walnoten, honing en blauwe bessen. Mén, wat is dát lekker zeg. Alleen jammer dat de youghurt nu op is.... Heb nog wel bessen en walnoten.
Klinkt lekker Ratteke! Ik krijg er gelijk trek in, en dan met honing erbij. Zo lekker, die romige yoghurt! Mijn ontbijt was gewone magere yoghurt met cornflakes. Mwah.

Plous, de film was De engel van Doel. Maar het was dus eigenlijk een documentaire en geen film.
Pffff geleerd en de 1ste toets gedaan.

93%

nog 2 te gaan....
Blom!
Blom

Da's best heul knap!!
Ik dacht leep te wezen .

alle tekst kopiëren en in word zetten...dan printen en de toets doen.

...hoefde ik mooi niets te leren,alleen nazoeken.

Dahkandusnie.....valt niet te kopiëren dus ik moest gewoon ouderwets aan de studie,begrijpend lezen en een uittreksel maken.

Tsja
Ze zijn niet helemaal gek daar
E is de hort op met de motor, ik heb wasje 3 in de machine en ga nu lekker de zon in.

Tot later
Blom Helaas pindakaas dus...maar al wel een mooie eerste score!

Splintertje, auw...vallen doet zeer hè Schaafwonden zijn ruk! Misschien helpt een oempf- nog een beetje? Film klinkt interessant trouwens, het komt me erg bekend voor...volgens mij heb ik er eens wat van op tv gezien (of een item in een programma ofzo?).

Itsje, doe je rustig aan meid? Is idd wat minder werken een optie want straks ben je echt aan het eind van je latijn! En dat moet niet hè...

Oh, en Happy New Topic allemaal trouwens!

Eigenlijk moet ik nog teruglezen en reageren enzo maar dat doe ik later wel.

Zo, ik ben weer een beetje bijgekomen van vrijdag Wat een topbruiloft was het! Heerlijk weer dus de ceremonie was lekker buiten in het zonnetje op het prachtige terras met waanzinnig uitzicht. Mooie bruid en coole bruidegom (in jaren 30 maffia-achtige outfit, compleet met gleufhoed en puntschoenen ). Lekkere champagne, lekkere taart, lekker diner (aan een waanzinnig mooi gedekte joekel van een tafel) en leuk feest. Zal straks elders nog ff wat foto's neerzetten.

En oh ja, heel veel complimentjes over m'n jurk gehad!

En mensenlief, wat een zalig weer...joehoe tuin, here I come!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Goed gedaan Blom! (eh toets waarvoor? Nieuwe baan?)

Geniet van de zon Pilous.

Ik ga zo maar eens verzinnen wat ik voor lunch wil. Hmmm, die hamburger lijkt me nu ook wel lekker.
quote:boterblommetje schreef op 25 september 2011 @ 12:47:

Ik dacht leep te wezen .

alle tekst kopiëren en in word zetten...dan printen en de toets doen.

...hoefde ik mooi niets te leren,alleen nazoeken.

Dahkandusnie.....valt niet te kopiëren dus ik moest gewoon ouderwets aan de studie,begrijpend lezen en een uittreksel maken.

Tsja

Had je niet 2 schermpjes kunnen openen?

Is natuurlijk wel makkelijk, maar dit is weer veel beter voor je ego!

Olijfje! Wat een gave bruiloft zeg, leuk! Ben heel benieuwd naar de foto's. En je jurk.

Die film, ik dacht inderdaad ook dat ik zoiets wel eens had gezien, misschien is er wel eens een reportage over geweest ofzo. De film was nieuw voor me, maar het onderwerp niet.

En bedankt voor de oempf! Dat doet goed. Schaafwonden zijn ruk ja, en ook onhandig onder de douche enzo. Je merkt ineens wat je allemaal opsmeert en wat er allemaal op je handen komt. Niet handig.

Maargoed, inmiddels ben ik fris en fruitig en aangekleed, was zit in de masjien, keuken is opgeruimd, vaatwasser leeg en er staat een broodje gebakken te worden.

En man is de hort op, hier ook al. Zouden ze het ons gewoon gunnen om lekker alleen in het zonnetje te gaan zitten? Eerst even een uurtje werken en dan lekker naar buiten.

Als we allemaal buiten gaan zitten, kunnen we net zo goed gelijk meeten!

Ratteke, heeft de hamburger je al kunnen verleiden?

(damn, nu heb ik er ook zin in )

quote:Splinter02 schreef op 25 september 2011 @ 13:27:

[...]

Had je niet 2 schermpjes kunnen openen?

Is natuurlijk wel makkelijk, maar dit is weer veel beter voor je ego!

zo leep waren ze ook.

Eerst lezen,dan afsluiten en de toets.

Toets 2 ging over communicatie en gesprekstechnieken...nou daar ben ik bij de bank mee doodgegooid,dus even doorheen gewappert en getoetst.

Toch nog 84% score.

das genoeg

En ja Ratteke,is voor het nieuwe werk.

3 toetsen MOETEN gehaald ander mag ik dinsdag niet starten en ben ik alsnog niet aangenomen.

als ik ze gewoon haal krijg ik daar voor 8 uur uitbetaald.

Zo niet, 2 uur betaald en weer werkeloos.

En door jullie gepraat over eten heb ik nu ook trek

Olijf,het klinkt als een errug leuk feest!!

* wacht ongeduldig op een mooi staaatsieportret *
Tsss, flauwe types daar hoor. Moet je het gewoon zelluf doen.

Maarre... gaat lekker zo! Goed man. Welke toets moet je nu nog doen?

En op zich ook wel netjes hoe ze dat doen met de betaling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven