Tetteren in de herfst!
zaterdag 24 september 2011 om 18:14
Het is helemaal leuk, we hebben al 20 delen volgetetterd! Dit is dus deel 21. Ik vind het knap. En leuk. En vooral heel gezellig!
Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......
Even een herfstig plaatje:
...en een linkje naar het vorige deel deel 20
Veel tetter-plezier!
Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......
Even een herfstig plaatje:
...en een linkje naar het vorige deel deel 20
Veel tetter-plezier!
zondag 25 september 2011 om 22:28
Het is ook een hele zware operatie en je zit er je leven lang aan vast... De ingreep zelf is even zwaar als een openhartoperatie.
Best heftig dus. Maar goed, maagbandje is ook heftig. De strijd met je eigen lijf is sowieso kut.
En cesar, haha, kijk ik ook vrij vaak naar. Ik denk ook dat het in scene is gezet. Er is ook zo een programma nu voor katten. Wel leuk om te zien.
Best heftig dus. Maar goed, maagbandje is ook heftig. De strijd met je eigen lijf is sowieso kut.
En cesar, haha, kijk ik ook vrij vaak naar. Ik denk ook dat het in scene is gezet. Er is ook zo een programma nu voor katten. Wel leuk om te zien.
maandag 26 september 2011 om 07:49
Goedenmorgen!
Fant, mooie plaatjes hoor zo 's ochtends vroeg!
CM, I love him! Ik vind hem echt geweldig met z'n calm and submissive. Als je die honden from hell soms ziet Of die baasjes from hell. Vooral idd die roze opgetutte dames die hun schoothond zien als hun kind.
Hefitge operatie Pilous. Jeetje, nooit geweten dat het zó zwaar was.
Olijf en lang haar. Kan me er nog geen voorstelling bij maken, ken je dan ook alleen maar met kort haar. Succes met laten groeien! Kloteklus is dat...
Het is héérlijk weer vandaag!
Tonks, wat ben jij vroeg!
Fant, mooie plaatjes hoor zo 's ochtends vroeg!
CM, I love him! Ik vind hem echt geweldig met z'n calm and submissive. Als je die honden from hell soms ziet Of die baasjes from hell. Vooral idd die roze opgetutte dames die hun schoothond zien als hun kind.
Hefitge operatie Pilous. Jeetje, nooit geweten dat het zó zwaar was.
Olijf en lang haar. Kan me er nog geen voorstelling bij maken, ken je dan ook alleen maar met kort haar. Succes met laten groeien! Kloteklus is dat...
Het is héérlijk weer vandaag!
Tonks, wat ben jij vroeg!
maandag 26 september 2011 om 10:17
maandag 26 september 2011 om 10:47
haha, ik merk het al. Was opvouwen is niet een favoriet karweitje. Wat zaterdag aan de lijn hing heb ik gelijk opgevouwen. Maar alles wat boven hangt dat hangt er dus nog steeds. En eigenlijk is het zo gebeurd, handdoeken, dekbedovertrekken en wat shirts.
Maar ik heb er géén zin in. Dus ik laat het denk ik maar hangen.
Het hangt ook niet in de weg toch?
Succes met de laatste toets Blom!
Maar ik heb er géén zin in. Dus ik laat het denk ik maar hangen.
Het hangt ook niet in de weg toch?
Succes met de laatste toets Blom!