Mode & Beauty alle pijlers

Foute bril

24-09-2011 22:27 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn er zoveel mensen die van die foute brillen dragen? Zien ze nu echt niet dat dat bij niemand leuk staat? Er zijn zelfs mensen die een bril dragen met ongeslepen glas, gewoon om zogenaamd hip te zijn. Walgelijk al die meelopers.

Foute bril

Totaal aantal stemmen: 41

Foute brillen bestaan niet (7%)
Brillen zijn een accessoire (7%)
Ik haat brillen (5%)
Wat zeur je (59%)
Ik snap je (22%)
Ik ben blij dat ik geen bril meer nodig heb. Heb me eind vorig jaar laten laseren en dat is me prima bevallen.

Ik had vanaf de tweede klas lagere school, ik was toen 6 een bril gehad. Eerst een 8-kantige... Ook die joekels van brillen uit de jaren 80 (remember Catharine Keijl?) De laatste was een mooie rooie, beetje jaren 50 model. Stond erg leuk, al zeg ik het zelf. Maar oh wat ben ik blij dat ik gewoon alles weer kan zien!
quote:ossiepossie schreef op 24 september 2011 @ 23:13:

Tja, die dingen zijn ook aan mode onderhevig, net zoals uggs check!, ingevlochten haren, korte broeken over een maillot check!, lage gympies onder een legging check!, bloemoorbellen en fietsen met grote manden voorop en bloemslingers aan het stuur. 1 troost: het gaat vanzelf weer over.Zal ik er een topic over openen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:ossiepossie schreef op 24 september 2011 @ 23:13:

Tja, die dingen zijn ook aan mode onderhevig, net zoals uggs, ingevlochten haren, korte broeken over een maillot, lage gympies onder een legging, bloemoorbellen en fietsen met grote manden voorop en bloemslingers aan het stuur. 1 troost: het gaat vanzelf weer over.Toch vind ik persoonlijk het wel jammer dat de jaren 80 voorbij zijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 24 september 2011 @ 23:13:

[...]

Zal ik je even bijschijnen?

[afbeelding]Wat een samenwerking, ik ben trots op jullie!
quote:Tickel schreef op 24 september 2011 @ 23:13:

[...]

Zal ik je even bijschijnen?

[afbeelding]Dank u, dank u!
Ik lees bij ossiepossie ook steeds bloemKOOLoorbellen

en ik denk er dan achter aan...wat gek, die hele hype heb ik echt gemist...
quote:Summerdance schreef op 24 september 2011 @ 23:18:

Ik lees bij ossiepossie ook steeds bloemKOOLoorbellen

en ik denk er dan achter aan...wat gek, die hele hype heb ik echt gemist...
@ Tataaa - ik heb geen gezicht voor een bril.

Ik heb er al heel wat gepast op online-brillensites maar de rimless en half-rim brillen staan het beste. Een montuur moet zo dun mogelijk zijn.
quote:batwom schreef op 24 september 2011 @ 23:19:

Hey, en wij vonden een bloemkooloorbel al raar....

Niet....

Ze bestaan!!!

quote:Summerdance schreef op 24 september 2011 @ 23:24:

Niet....

Ze bestaan!!!

[afbeelding] Walgelijk
Ik krijg alleen maar heule rare plaatjes als ik daarop google
quote:Summerdance schreef op 24 september 2011 @ 23:24:

Niet....

Ze bestaan!!!

[afbeelding]Neeeeeeee!!!
Bloemoorbellen, bloemkooloorbellen, ik vind het allemaal leuk (als ik ze zelf niet draag) dus vooral lekker doen allemaal!!
Common sense is not so common.
Voltaire
Tja mensen die denken expressief te zijn met een nerd-bril op vind ik persoonlijk nogal fakers, want anders heb je zoiets niet nodig voor je imago.

Ik zag zelfs dat de Loes Haasdijk bril weer terug is .
Het boeit me niet zo, hoe iemand er bij loopt. Wél als het een jong meisje (13) betreft, die er al niet te florissant uitziet en dan een enorme rode bril op heeft. Die zie je als eerste. Nu heeft ze ook nog haar haar groen geverfd...dan denk ik: Jeetje, waarom gaan haar ouders eens niet kleding/briladvies inwinnen? Zo valt ze nóg meer op...
quote:Oriane schreef op 24 september 2011 @ 22:51:

Ehm, als ik niet geopereerd zou zijn en geen implantaten had, en niet daarna nog gelaserd was zou ik aangewezen zijn op zo'n nerdbril. Want zelfs de duurste dunst geslepen glazen, zijn bij -14 8mm dik. Leuke monturen kunnen dus niet want dat ziet er niet uit. Bredere montuurtjes ook weer niet,

Ofwel wat een dom topic....Thanks, ik loop nu nog met die glazen En idd, als ik die in een nerdbril zal laten zetten komen ze richting de centimeter aan de rand van het glas! (de horror). Ik wil ook implantaten...
Zolang je niet ter plekke dood neervalt bij het zien van iets wat je niet mooi vindt (of het nou een nerdbril is of buurvrouw Jansen in d'r string), zou ik me er gewoon niet druk om maken. Niemand dwingt jou om er aandacht aan te besteden. Dat doe je jezelf aan...
Ik heb lenzen en een nerdbril (Ray Ban). En TO, het zal me werkelijk aan m'n bevallige derrière roesten dat je 'm niet mooi vindt.
Ik heb ook lenzen en een nerd-bril (Carrera).

Omdat ik nou eenmaal -10 heb en die dikke glazen passen niet in die dunne montuurtjes die ik ook leuk vind.

Samen met mijn korte zwarte haar en nerd-bril zie ik er in ieder geval slimmer uit dan ik ben en als mensen hem niet mooi vinden...andere kant op kijken! Daar heb je van onze lieve heer nekspieren voor gekregen.

Dus Sum...die prullenbak in en opvissen!
Huts!
Ik vind een nerd bril vaak veel te zwaar voor het gezicht dat er achter zit en dan maakt het je onnodig streng:

Maar wat ik echt heel lelijk vind als het wordt gedragen door een wat oudere dame met kort rood haar, zware oogmake-up, vuurrode lippen en flodderkleding.
Ik heb lenzen, 2 gewone brillen, maar ook 2 enorme nerdbrillen, ik vind dat leuk! En het staat me ook goed, dus als je het niet leuk vindt, dan heb je pech.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:groenoogje1962 schreef op 24 september 2011 @ 22:33:

Die bedoel ik, nerdbrilZoiets heb ik! Maar dan in schildpad motief, zo noemen ze dat toch, als het in bruine kleurtjes door elkaar loopt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb deze (Ray Ban Wayfarer):

Dit is pas NERD:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven