minder aandacht
dinsdag 27 september 2011 om 19:52
Ik heb het zelf gedaan en vooral het eerste jaar was heel tijdsintensief als je nog moet wennen aan de opleiding, de docenten en de medestudenten. Best kans dat de tijdsdruk op de duur wat minder wordt. En verder zul je dit idd moeten accepteren, hij werkt aan zijn ontwikkeling en daarmee aan jullie toekomst.
dinsdag 27 september 2011 om 20:00
Wen er maar aan, als de studie van je vriend klaar is heb je alle kans dat hij een functie krijgt met veel overuren, ook niet gezellig.
Wat ook niet gezelig is, is nu zo gaan zitten drammen dat het niet gezellig is zo, zodat hij zijn studie stopt, en het jou de eerstvolgende 50 jaar blijft verwijten
Wat ook niet gezelig is, is nu zo gaan zitten drammen dat het niet gezellig is zo, zodat hij zijn studie stopt, en het jou de eerstvolgende 50 jaar blijft verwijten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 27 september 2011 om 20:04
Mijn man heeft in het begin van ons huwelijk 4 jaar de avondstudie HEAO commerciële economie gedaan, naast een fulltime baan. Wat een saaie tijd was dat. Stress, altijd alleen naar feestjes, alles alleen moeten doen. Ik wilde het zeker niet op mijn geweten hebben dat ik achteraf het verwijt kreeg dat ik hem belemmerd had in zijn ontwikkeling. En, niet geheel onbelangrijk...... Na 20 jaar huwelijk plukken we er nu nog de vruchten van.
Zet even door. Voor je het weet is die 2 jaar voorbij.
Zet even door. Voor je het weet is die 2 jaar voorbij.
dinsdag 27 september 2011 om 20:12