Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring met VP3?

07-08-2009 16:13 683 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het topic voor gebruikers van het VP3 voedingssysteem. De plek om ervaringen uit te wisselen en elkaar een hart onder de riem te steken.

Verzamelde recepten en tips voor het bereiden van de voeding:

tomsoep: marjoraan/verse basilicum/italiaanse kruidenmix/oregano

champiognsoep: verse peterselie

kerriesoep: koriander/ sambel+kerrie

aardappelsoep: peper

Of doe er gewoon tuinkruidenbouillon bij.

broodmeel 24 ipv 12 broodjes maken (kortere baktijd), bakken en in vriezer, want dan kan je een halve portie soep nemen en zo'n broodje; evt. kaneel of kruiden door broodmeel doen

crepe van de vanille frape en de sojazemelen (recept staat op de site van vp3 http://www.vp3.nl/wat-is-vp3/recepten/)

shake in de diepvries gezet; regelmatig even roeren en toen had ik een ijsje

thee brandnetel (zonnatura)

elke kruidenthee

verse munt

rooibos

groene thee (pickwick)
Heee,

Vandaag een beetje veel gesmokkeld.

Na de patat was ik er klaar mee en voelde me weer fit genoeg om eens even te sporten.Heb een time out gehad van twee weken,ik was erg moe en duizelig.

Ben rustig aan begonnen,en ging best goed

Nog steeds duizelig,dus bodypump met een stang in mijn nek is eng,als je niet weet of je van je stokje gaat.

Maar ook dat moet ik gewoon weer durven.

Marleen;is het gelukt met de step,ben benieuwd wat je daarvoor betaald hebt.

Krijg er weer zin in.

Ik heb trouwens bodypump 59 van youtube gehaald,is Engels

Morgen ff rustig aan,en maandag maar weer op de crosstrainer..
JOEOEOE,WAAR IS IEDEREEN???????
Hallo,

Ik ben er nog , zo veel verjaardagen en visite deze week en volgende week en dan 28 september weer rust in de tent dat ik me weer voor de volle 100% kan storte op vp3 zo veel uit eten pff wat lekker maar niet goed voor de lijn. Ha ha hoe gaat het met jullie het is rustig ja op de site ook op die andere

Nou ga ik lekker in bad heerlijk, doei allemaal zet hem op doe ik ook vandaag. Al heb ik vanmiddag kippensoep gegeten.

Doeeeeeg nicoleo
Het is hier wel erg stil gaat iedereen de fout in of zo geeft niks ik ook ha ha nog een paar dagen en dan kan ik me weer voor de volle 100% geven ik doe overdag vp3 maar savonds eet ik gezellig mee met mijn vrienden maar woensdag is iedereen weer weg jammer genoeg, maar ook lekker dat ik gewoon lekker kan lijnen. 27 september moet ik op naar mijn vp3 consulente en ik ben benieuwd wat ik nu gegroeid ben, pff jammer genoeg. Maar ik laat het jullie weten woensdag! Nou doeg meiden hoop dat jullie ook lekker bezig zijn , ha ha want hier is de zomer begonnen groetjes nicoleo en zet hem op hè voor we het weten is het weer herfstvakantie
Tja, Nicoleo,hier gaat het ook niet zo geweldig.

Die VP3 is goed te eten hoor,maar na bijna 7 maand heb ik wel zin in gewoon eten,en dat doe ik dan af en toe.

En als ik èènmaal wat gegeten heb gaat de rem eraf...

En dat is meteen te merken op de weegschaal.

PPPffff,ik zit mijn leven lang aan vp3 vrees ik,en dat is best een dingetje...

Bovendien voel ik me met VP3 veel beter,dus dan denk ik "wat doe je moeilijk,eet nu gewoon geen troep meer,alleen VP3.

Maar dat is vooral in het weekend zo ... moeilijk.

Vandaag ff bellen met mijn "vp3" coach voor een peptalk.

Zat vanmorgen weer op 89.0..dus dat is niet zo'n goed begin van de week.

Ik zal je wat meegeven van de peptalk,misschien helpt het jou ook.

Vanmorgen na het wegen ben ik een uur sjaggie,en dat is toch veel erger dan 2 minuten genieten van een snack?

Zoals op die andere site die mooie kreet; een gezond gewicht is voor heel je leven,een lekkere snack maar voor heel even.

Ik heb geen peptalk meer nodig,ik kan het gewoon (weer even)
Wat fijn om te horen magniemaggie en hou hem vast hè woensdag doe ik mee met pep talk en oké ik heb er zin in moet ik toch weer zeggen tot nu toe goed maar ga zo aan de vis mmmmm...... En wat niet goed van me xxxx spreek je later
Heee nicoleo,

Nog èèn dagje er flink tegenaan voor je om de schade te beperken!

Ik vertelde tegen vp3 vrouw dat ik tot een uur of 14.00 alleen shakes nam,zodat ik dan de rest van de dag lekker kon kanen op de koekjes.

Was toch nie zoooon goed idee,want dan giet ik een hoop vocht naar binnen,zonder zout,en daar kun je heel flauw van worden..maar ik dacht dan heb ik die ..shakes gehad,daar ben ik helemaal klaar mee.

Maar goed,nu doe ik braaf om en om,en ik mocht op een winterwortel knagen..

Vanmorgen weer 87.9 (gisteren 89.0) kon het niet laten ff te kijken.Dat geeft me weer moed

Nu weeg ik me woensdag weer,en dat vermeld ik op andere site

suc6 woensdag nico!
Zo nou ik ben nog steeds 10 kilo lichter pff opluchting alles goed bloeddruk suiker en uit de gevaren zone en ik was gisteren jarig dus heb het lekker gevierd met taart en bubbels mmmmm.

Maar vandaag geprobeerd de draad weer op te pakken maar toch nog af en toe snaaien maar ik ben er nu klaar mee ik ga er weer voor groetjes
Na obese gezien te hebben,waarbij ik enorm respect heb voor die kanjer heb ik zin om er morgen weer extra hard tegenaan te gaan!!

We gaan er weer voor toch (als we dat al niet deden..)
Ja hè ik heb ook gekeken tjonge jonge wat een prestatie ik ben trots op die vent.

Nou hoeven wij niet zo veel kilo's maar toch schud het je wakker, van ja maar nu is het genoeg, dus je hebt gelijk ik ga er nu ook weer echt voor ik ga savonds nog steeds de mist in maar nu ben ik er ook klaar mee dus ik wil jou en de andere volgers succes wensen en we gaan voor een slanke kerst asl doel xxxx groetjes nicoleo
Welke andere volgers ?????

En toen waren er nog maar twee..

Zijn er mensen die toch stiekum ons volgen laat wat van je horen;gezellig!
Ja het is hier gewoon een saaie boel aan het worden hè,maar ons krijgen ze niet gek gaat erg goed vandaag dus ik ben weer trots op me zelf en jij? Ook goed? We gaan er voor hub weg vet , yes doei maar weer en s6
Gisteren was dochterlief jarig..pppfff..taart,hapjes,pizza...

Maar nu heb ik weer zin om verantwoord te vp3en,en hoop dat ik nu eens naar beneden schiet!
Nog gefeliciteerd ja altijd vervelend verjaardagen en lijnen. Ik heb net weer geboekt toch nog maar een weekje weg weer naar Egypte de kinderen hebben tenslotte herfstvakantie, lekker effe en weer met vp3 maaltijden ,maar niet zo veel mee als de vorige keer soms eet je toch gewoon mee.

Dus ja ik wil er nog wel een paar af gaat goed hier ben nu 77,8 is toch weer 11 kilo er af maar ik zou wel 75 kilo willen wegen voor we weg gaan nou s6 vandaag groetjes
Jij 74.9,en ik 84.9 voor de herfstvakantie (van dit jaar )

Deal??!!

Kom op,we kunnen het!!

Heb net 1 uur op de crosstrainer gestaan ,en 15 min. geroeid.

en nu beretrek,maar neem een stuk winterwortel (dat mag!)
Deal ik doe mee !!!!!!!

Spannend, we kunnen het.

Vandaag in iedergeval toppie gedaan en gisteren ook dus ja ik ga lekker nou nog bewegen daar heb ik nog geen puf voor maar morgen moet ik lopen van me zelf .

Ik ga naar bed hoef ik niet meer te eten ha ha slaap lekker
Nu in slaap vallen,en maandagmorgen weer wakker worden.

Stom weekend ook altijd..

Morgen de halve buurt hier op visite,en allemaal lekkere dingen in huis gehaald.....

HELP!!!!!
We hebben een deal toch?.????

Gister avond ben ik uit eten geweest met mijn vriendin hub vanochtend kijk ik toch even op de weegschaal toch bijna 1 kilo erbij ja dus ik moet ook weer aan de slag en op dit moment baal ik er toch weer van ( maar het eten was gisteren wel lekker)

Zeg maar tegen je buurtjes dat je een deal hebt voor de herfstvakantie ( met je vp3 maatje )en als het gelukt is dat je dan wat lekkers mag.

Ik heb morgen ook verjaardag van mijn zwager maar ik doe niet mee ik kan niet aan de gang blijven ik wil 70 kilo wegen en heb er nog 7 te gaan dus ja I'm ready to go . Dus meid jij ook, we moeten wel want we kunnen toch niet voor altijd vp3 blijven eten ik wil nou wel eens stabiliseren nou doeeg zet hem op je kunt het ik zal morgen nog even langs komen op de site om je een pep talk te geven ha ha s6
Nou,vanmorgen 86.1!!!!

Zonde om dat vanavond weer te verknallen,maar die hapjes hè...en die nieuwe baileys.Die moet ik toch voorproeven!?

Nou,dat zal extra extra sporten worden volgende week,vrees ik,want ik zal en moet 18 okt onder de 85 zijn(thuis).dan is het hier nog geen herfstvakantie,maar moet ik weer wegen en meten.

Jij ook suc6,denk aan die bikini in Egypte!
En hoe is het gegaan gisteravond ? .

86,1 goed hoor ik ben nog 77 kilo pff ik moet nog 2 kilo ik hoop zo dat het lukt voor de vakantie s6 vandaag met al dat lekkers niet doen hoor je krijgt er geen goed gevoel van als je dat wel eet doei fijne zondag
Wat denk je ???? 4 !!!!!! kilo erbij.Wat een prestatie he?

Vanmorgen 90.1 wwhhaaahhhh.

Zoveel aan gewicht heb ik niet eens gegeten!!!

Nou ja dit moet er deze week weer af,hoe dan ook

het maandelijkse ongemak kwam ook nog om de hoek kijken,dus als dat voorbij is ben ik zo 85,let maar op.

Zo zie je maar dat je nooit es uit de bocht kan vliegen,tenminste ik niet.

Hoe was je weekend?
Pfff morgen laat ik het je weten wat ik weeg.

Gisteren paella gegeten heerlijk en vandaag kon ik weer moeilijk in me ritme komen grrrrrrrrrr ....

Ik wil ik wil het ik wil het waarom moet ik steeds opnieuw beginnen waar is die powerrrrrrrr

Morgen alleen weer vp3 tot zaterdag en ik ga er weer voor groetjes
Net gewogen ben ik 78,4 toch jammer dat ik 1,4 ben gegroeid ik was vrijdag 77 kilo dus weer werk aan de winkel s6 hè vandaag groetjes
Ik was vanmorgen 88.1 (twee kilo minder dan gisteren)

Heb gisteravond lekker gesport,en ga zo met een mooi boek op de ligfiets,ff een uurtje er tegen aan.

Handig,zo'n sportschool aan huis,waarbij ik het voor het kiezen heb..maar dan moet het wel gebruikt worden toch?

Wanneer hebben jullie herfstvakantie Nico?
Pff ik wil graag ook een crosstrainer hebben aan huis zal hier is kijken op koopplein.

Vandaag gewoon weer lekker 1 uur in de buiten lucht gelopen, moet zeggen daar knap je echt van op en flink tegen de wind in heerlijk.

Mijn dochters hebben aan komende week vakantie we gaan zaterdag vliegen, maar er is hier altijd iemand in huis moet wel met de zaak aan huis.

En wat lekker voor je dat er weer 2 af is dat is ook wel zo wat er snel aankomt is er ook weer snel vanaf s6 groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven