Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring met VP3?

07-08-2009 16:13 683 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het topic voor gebruikers van het VP3 voedingssysteem. De plek om ervaringen uit te wisselen en elkaar een hart onder de riem te steken.

Verzamelde recepten en tips voor het bereiden van de voeding:

tomsoep: marjoraan/verse basilicum/italiaanse kruidenmix/oregano

champiognsoep: verse peterselie

kerriesoep: koriander/ sambel+kerrie

aardappelsoep: peper

Of doe er gewoon tuinkruidenbouillon bij.

broodmeel 24 ipv 12 broodjes maken (kortere baktijd), bakken en in vriezer, want dan kan je een halve portie soep nemen en zo'n broodje; evt. kaneel of kruiden door broodmeel doen

crepe van de vanille frape en de sojazemelen (recept staat op de site van vp3 http://www.vp3.nl/wat-is-vp3/recepten/)

shake in de diepvries gezet; regelmatig even roeren en toen had ik een ijsje

thee brandnetel (zonnatura)

elke kruidenthee

verse munt

rooibos

groene thee (pickwick)
Yes,86.9,hij gaat lekker.

Ik heb een week langer de tijd...

Bij ons moeten ze hierna nog een week,dus moet te doen zijn.

Maar dinsdag naar weegmevrouw,dus dan wil ik onder de 85!!!!!!!

Hee,wij hebben ook een zaak aan huis...
Nicoleo,wanneer ga je ???

Alvast veel plezier,en geniet ervan.

Laat je nog ff weten of je de deal hebt gehaald????
Pffffff jij gaat geweldig ik ben jaloers, je hoeft nog maar 2 kilo yes. goed bezig.

Ha, ha ik ook ik woog vanmorgen 76,9 ben bang dat ik het niet haal, maar ik ben allang weer blij dat er wat af is.

Want 2 kilo in 3 dagen ga ik niet reden. ik ga zaterdag weg, lekker .

Wat voor zaak hebben jullie aan huis? Mag me ook privé mailen hoor ha ha zo hoeven hier niet alles te weten

Groetjes en ik laat het nog effe weten hoe veel ik weeg voor ik weg ga doooeeggg!! En zet hem op!!!!!!
Hallo ik was zo maar benieuwd of er weer mensen zijn begonnen met vp3 zo ja hoor ik het graag want deze site word echt niet meer gebruikt volgens mij.

Ik begin vandaag weer ( al zou ik 2 weken terug Al beginnen maar lukte steeds niet smoesjes smoesje ) ha ha dus ik al de gene aan moedigen die dit leest zet hem op dan doe ik dat ook groetjes n.
Hallo mensen hoe gaat het met iedereen ik zou nog wel eens iets willen horen van de mensen die deze blog zijn gestart en al die andere die jaren geleden VP3 hebben gebruikt en koe het nu met ze gaat, zelf heb ik voor jaren ook VP3 gebruikt en ben toen 23 kilo afgevallen, momenteel zit er weer 20 kilo van aan en na verschillende andere dieten heb ik weer besloten om toch maar weer VP3 te gaan gebruiken. Ik hoop dat er mensen zijn die ook weer zijn begonnen en laat eens weten hoe het gaat.
Hoi boyana,

Ja ik ga ook weer beginnen bij zit er ook weer alles bij helaas een dip. Maar heb wel weer zin om te beginnen en ook al wel wat vp3 eten besteld ik denk dat ik dinsdag begin want maandag avond heb ik nog wat. Laat me weten hoe of wat vind het altijd leuk om samen te doen stimulans groetjes nicoleo
Hoi Nicoleo,

Wat leuk om te horen dat er toch nog iemand is die VP3 doet. Ik ben afgelopen dinsdag begonnen en ben nu dus bijna 1 week bezig ik was 78.9 kilo en ben benieuwd wat ik as dinsdag er af heb. Bij mijn vorige keer ging het allemaal best langzaam, maar ik ben tevreden met 1.5 kilo per week, ik zal heel wat weekjes moeten om weer mijn streefgewicht te gaan halen. Ik hoop dat het je gaat lukken. Hoe veel wil je kwijt? In iedergeval alvast succes voor dinsdag en hou me op de hoogte.

Groetjes boyana
Hoi boyana pff ik denk 10 kilo morgen begin ik en moet zeggen heb er zin in ben het wel zat al dat eten haha.

Jij suc6 en laat mij maar weten hoeveel je bent afgevallen deze week groetjes
Hoi Nicoleo,

Hoe zijn de afgelopen 2 dagen gagaan? Voor mij was gisteren de dag van de waarheid, ik ging op de weegschaal staan niet te veel verwachtend maar ik was 4.4 kilo kwijt in 1 week. dat is me nog nooit overkomen. Ik moet wel zeggen ik heb alleen VP3 gegeten, maar de eerste dagen vergat ik de tijd nog wel eens, dus kreeg ik minder binnen, en ik heb ook niet zoveel water gedronken. Doe jij het nu alleen of nog via een consult?

Ik hoor het, groetjes en succes
Hoi boyana ,

Om heel eerlijk te zijn ben ik slecht begonnen , nu ga ik morgen echt beginnen. Ik doe het nu zonder consulent , dus ja minder consequent .

Verder ben ik onwijs trots op jou, hou het vast want als je er eenmaal in zit is het perfect, maar je moet niet steeds onderbreken zoals ik want dan moet je jezelf er echt weer goed er tegen verzetten en dat is soms zoooooo moeilijk. Ik laat het maandag weten hoe het ging groetjes en jij s6
Hoi.

Nou het ging savonds helaas mis, maar vandaag er weer tegen aan.

Gelijk consulent een sms gestuurd voor een afspraak , eind febr. Is zij hier en dan heb ik weer controle voor mij veeeel beter:-)

Groetjes
Hoi Nicoleo,

Jammer dat je zo slecht bent begonnen dan is het inderdaad misschien beter als je een consulent hebt. Ik heb een kleine stok achter de deur, ik ga nl 23 februari voor mijn werk 11 dagen naar Curacao en dan zou het mooi zijn als ik volgende week vrijdag 70 kilo ben. Ik weet niet of ik dat ga halen deze week heb ik me wel goed gedragen maar er is maar 1.8 kilo af dus ik ben nu 72.7 kilo, ik geloof niet dat ik dat red maar ik ga mijn best doen. En ja op Curacao zullen er wel weer een paar kilo aankomen dus als ik dan terug kom moet ik er weer hard tegen aan en om dan weer in het VP3 ritme te komen zal niet mee vallen. Nu ik zou zeggen hou de kilo''s die eraf gaan zijn het allemaal waard en voor je het weet heb je weer je straaf gewicgt gehaald, Laat me weten hou het gaat.

Groetjes
Zo dag 1 zit er op na 1 week ging het nog steeds niet goed up and downs , maar hoop nu dat ik mijn draai heb gevonden.

Soms kan je zo kwaad op jezelf zijn en dan lukte het nog niet maar man lief zei ! Toen ik weer iets wou eten,, je zou toch vp3 doen "

nou toen hè ,hè ging de knop om, hij had gelijk elke keer uitstel en ik voelde me daar dan weer schuldig over.ik ga er helemaal voor nu groetjes En hoe was je vakantie?
Waarom er weer aan beginnen als na de vorige keer alle kilo's er weer aan zaten? Sommige mensen snap ik echt niet.
Hoi, ik ben blij dat jij je draai hebt gevonden, we gaan er gewoon voor het is het allemaal waard. Ik heb nu nog niet op de weegschaal gestaan, ik doe het morgenavond, ik beb benieuwd hoe de stand is, ik heb het geweldig gehad, wel is het hier ne ineens erg koud en voor aaquamarine, ja het is waar op een gegeven moment zit het er weer aan, maar dat is ook wel een beetje eigen schuld, je weet bij elk dieet dat je doet je ook je levenwijze moet veranderen, maar ja dat lukt mij in iedergeval niet helemaal, vandaar VP. En Nicoleo zet em op ik zal je later in de week weer laten weten hoe het gaat.
Ik ben vandaag ook weer begonnen! Fijn dat er weer wat mensen schrijven dat is voor mij een goede stimulans. Ik ben 2,5 jaar geleden 13 kilo afgevallen (dat duurde maar heeel even...) heb heel lang rond de 70/71 kilo gewogen en inmiddels ben ik 75 kilo en wil heel graag terug naar de 70/71 dus hoop maar een paar weekjes bezig te zijn... Ik merk wel dat als je wat ouder wordt (ben nu 45) dat het echt niet vanzelf gaat. Ik heb ook geen plezier in sporten dat doet natuurlijk ook geen goed. Ik ben wel weer begonnen met gewoon lopen zo'n 3 a 4 keer in de week 45 min. en ik ga touwtje springen. Kortom weer genoeg goede voornemens. Ik hou jullie op de hoogte en iedereen weer succes ermee!
Hoi allemaal, gaat het goed met jullie? Ik ben afgelopen maandag weer begonnen na 2 weken Curacao ik was 2,4 kilo aangekomen vond ik nog wel meevallen en gisteravond op de weegschaal was er al weer 1,1 kilo af en mijn weegmoment is eigenlijk maandag, En Nicoleo hoe gaat het nu met jou? En voor Provinciaaltje ik zou zeggen succes gelukkig hoef je niet veel af te vallen, maar ja je hebt gelijk voor wat betreft leeftijd ik ben 50 en ik vind het ook niet mee vallen, maar ik wens je veel succes en laat me weten hoe het gaat.
Ik ben in 1 week precies 2 kilo afgevallen. Ik heb er wel veel meer moeite mee dan de vorige keer, heb de hele dag trek en helaas gaat mijn humeur er ook niet op vooruit...

Boyana jij gaat wel heel erg snel 1,1 kilo na 1 dag of was dit na een week?

Ik ga weer met frisse tegenzin verder...
Hoi wat goed dat er al 2 kilo af is, voor mij was de 1,1 kilo in 5 dagen, maar momenteel zit ik in een dipje ik heb een zware keel en oorontsteking en ben dus nu aan de peniciline dus afvallen zit er op dit moment even niet echt in, maar ik ga wel zoveel mogelijk door met VP3, en voor jou nog maar 1 weekje en dan ben je al weer op gewicht, en dan zorgen dat het blijft, dat vind ik het moeilijkste, maar ik heb me voorgenomen om een paar dagen per week gewoon VP te gebruiken als ik eenmaal mijn streef gewicht weer heb bereikt, maar dat duurt nog wel minstens 10 kilo. En Nicoleo hoe gaat het met jou?
Hoi allemaal, sorry voor het laten bericht ik zit druk in de verbouwing, dus eventjes andere dingen aan het hoofd.

Maar gelukkig gaat mijn gewicht steeds iets meer naar beneden er is nu bijna 4 kilo af yes. Op een paar ons na maar die gaan er vandaag af en een nieuwe weegschaal kopen deze oude heeft steeds een verschil van 2 kilo dus een excuse om een nieuwe te kopen .

En provinciaaltje welkom to the club al heb ik het idee dat je nu al weer klaar bent haha lekker toch.

Boyana beterschap hè.

Ik moet woensdag weer naar mijn consulente dan vertel ik jullie hoe het is gegaan , s6 groetjes
Boyana hoe gaat het met je, al wat opgeknapt? Hier wel goed, ben nu 3.5 kilo afgevallen in 2 weken. Best aardig toch? Eerste week vond ik het weer vreselijk maar je went er wel weer aan vinden jullie niet? In het weekend heb is 's avonds salade gegeten daar kan ik me dan ook wel echt op verheugen...

Nicoleo succes met de verbouwing en sterkte woensdag...
Hoi hoi, Leuk om hier met deelgenoten samen te kunnen vp3-en!

Ik wil binnen een paar dagen ook weer starten met vp3. Ben er een jaar of 7 geleden 20 kilo mee afgevallen. Daarna een beetje laten versloffen, andere diëten geprobeerd, vrede gehad met mijn dikke lijf, weer andere diëten, maar nu wil ik er weer vol tegenaan.

Ik zal hier mijn resultaten graag met jullie delen.
Ha krk1964 leuk dat er nog iemand mee schrijft! Succes ik vond het weer vreselijk lastig om te beginnen. Het gaat ook niet geweldig deze keer. 3 kilo in 3 weken en dus afgelopen week 0 afgevallen.. Nou succes en ik blijf meelezen hoe het met je gaat!
hallo allemaal,

Ik ben sinds anderhalve week bezig met vp3. ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met het weer terug normaal eten, hoe hebben jullie dat de vorige keer aangepakt. mijn idee was ik doe 4 weken vp3 probeer daarmee 10 kilo af te vallen zodat ik daarna in een ander "stroming " terecht kom. en ga daarna met voortaan gezond eten de strijd verder aan. Is dit een te mooie droom?

ps mis wel een knabbel moment al was het maar een wortel(tje)
Ik heb vandaag de spullen binnen gekregen dus ik ga morgen beginnen. Ben benieuwd hoe het gaat.

@provinciaaltje Het is niet veel 3 kilo in 3 weken maar wat eraf is is eraf. Ik weet wel dat het, als het langzaam gaat (voor vp3 begrippen), het moeilijker is om vol te houden. Ik val ook nooit zo snel af maar ik snoep wel eens stiekum. Hoop dat ik gewoon eens van die snoep af kan blijven! Ik wil er 25 af dus kan mijn lol op.

@Jakuhlo, Hoeveel ben je afgevallen in die anderhalve week? Vorige ke(e)r(en) ben ik accuut gestopt met vp3 en gewoon gaan eten. Als je het afbouwschema volgt dat lijkt mij dat het goed moet gaan want je stofwisseling wordt omhoog gebracht met vp3. Volgens mij mag je best een stuk komkommer? van een andere dieet heb ik gehoord dat in wortels teveel suiker zit. In de tomatensoep deed ik altijd wat rauwe soepgroenten anders vond ik het niet te eten.

Ik hoop alleen maar positieve berichten te plaatsen en natuurlijk te lezen van jullie

Tot snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven