weer bezig
vrijdag 16 september 2011 om 17:46
ik heb het erg moeilijk en twijfel nog steeds. vandaag was hij weer bezig.. hij smste gister niet terug en vanmorgen op het werk zei hij..ja je weet dat ik er niet van gediend ben van het zoveel smsen en ik haal dus gekke dingen in mn hoofd. ik zei recht in zijn gezicht.je wilt een beurt en mn naaktfoto,s en niet smsen of bellen? het is goed met jou! en ik liep weg.. later kwam ik hem weer tegen en ik zei niks meer tegen hem en zei hij doe je nog steeds zo raar? ja dus! en liep hij weg. nu ben ik van plan vandaag niks van me te laten horen via sms..maar ik heb daar zo,n moeite mee
maandag 26 september 2011 om 22:07
quote:smurfje251 schreef op 26 september 2011 @ 19:36:
ja we hebben allebei naaktfoto,s van elkaar. waarom? omdat wij het leuk vinden
Ben je niet bang dat hij in een kwade bui je naaktfoto's ergens plaatst op internet of irl wat je niet wilt?
Waarom laat je je zo gebruiken voor de seks? Denk je niet, dat wil ik bewaren voor iemand die echt een relatie met mij wil?
ja we hebben allebei naaktfoto,s van elkaar. waarom? omdat wij het leuk vinden
Ben je niet bang dat hij in een kwade bui je naaktfoto's ergens plaatst op internet of irl wat je niet wilt?
Waarom laat je je zo gebruiken voor de seks? Denk je niet, dat wil ik bewaren voor iemand die echt een relatie met mij wil?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 27 september 2011 om 07:13
HIj kan ook zonder internet dingen er op laten zetten door andere.
Meid laat niet over je heen lopen, kom voor jezelf op, ga wat leuks doen en vergeet die eikel. Er zijn zat mannen die 100% hun best voor je doen, geven je liefde, doen niet stom,kinderachtig en je hebt er tenminste wat aan. Meer dan nu!
Succes
Meid laat niet over je heen lopen, kom voor jezelf op, ga wat leuks doen en vergeet die eikel. Er zijn zat mannen die 100% hun best voor je doen, geven je liefde, doen niet stom,kinderachtig en je hebt er tenminste wat aan. Meer dan nu!
Succes
dinsdag 27 september 2011 om 08:03
quote:smurfje251 schreef op 27 september 2011 @ 07:01:
hij heeft ook al niet eens internet.. houd hij ook niet van..en ook niet van bellen en smsen..hij heeft wel wat beters te doen zegt hij danJa, naaktfoto's van een meisje maken waarvan hij weet dat ze niet de moed heeft om ervan weg te lopen of het vermogen om te zien waar ze mee te maken heeft. Het wordt steeds gekker....
hij heeft ook al niet eens internet.. houd hij ook niet van..en ook niet van bellen en smsen..hij heeft wel wat beters te doen zegt hij danJa, naaktfoto's van een meisje maken waarvan hij weet dat ze niet de moed heeft om ervan weg te lopen of het vermogen om te zien waar ze mee te maken heeft. Het wordt steeds gekker....
woensdag 28 september 2011 om 07:37
quote:baby_ernie80 schreef op 27 september 2011 @ 08:03:
[...]
Ja, naaktfoto's van een meisje maken waarvan hij weet dat ze niet de moed heeft om ervan weg te lopen of het vermogen om te zien waar ze mee te maken heeft. Het wordt steeds gekker....Inderdaad.
[...]
Ja, naaktfoto's van een meisje maken waarvan hij weet dat ze niet de moed heeft om ervan weg te lopen of het vermogen om te zien waar ze mee te maken heeft. Het wordt steeds gekker....Inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 1 oktober 2011 om 12:50
quote:baby_ernie80 schreef op 27 september 2011 @ 08:03:
[...]
Ja, naaktfoto's van een meisje maken waarvan hij weet dat ze niet de moed heeft om ervan weg te lopen of het vermogen om te zien waar ze mee te maken heeft. Het wordt steeds gekker....Zeg dat wel. Begin er ondertussen echt steeds minder van te geloven.
[...]
Ja, naaktfoto's van een meisje maken waarvan hij weet dat ze niet de moed heeft om ervan weg te lopen of het vermogen om te zien waar ze mee te maken heeft. Het wordt steeds gekker....Zeg dat wel. Begin er ondertussen echt steeds minder van te geloven.