3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
Trustuh Cour.
Goedemorgen/nacht allemaal!

Wie heeft de poppetjes betoverd? ze zijn de afgelopen dagen ineens hartstikke lief!

Ik heb echt nog nooit zulke lieve samenspelende, aanhankelijke, vrolijke kinderen gehad

Het is echt alsof de zon is gaan schijnen in huize Poppedot, ze hadden zo ontzettend veel ruzie de laatste tijd, ik zag het echt niet meer zitten, ze waren allebei vervelend, Ukje huilerig en Popje was niet te bereiken en ineens...... is het over!

Wow....
goedemorgen

Pop wat fijn
a docter a day keeps the apple away
Goeiemorgen

Ah, dan heeft het geholpen Pop, wat ik hun ingefluisterd heb.
Goeiemorgen!

Wat fijn Pop!
Zo.. huis stof en hondenharen vrij. Nu lekker niets meer vandaag!
He Appelke!
Mul, Appel en Friez!
Heu pop friez en appel
Heu Mul en Pop
heu coug
Goedemorgen,

Popp, dat is de oktober-flow. Maar lekker voor je. Kan me nog herinneren hoe overheersend vervelend dat was.
Goedemorgen

Alweer een zonnige dag!!!
Fijn Pop
Ik pak nog een bakkie, mijn e-reader en verplaats me naar buiten. Fijne dag allemaal. Wat boffen we zeg met dit mooie weer in oktober
Hallo dames, ik zit ook al weer heerlijk in mijn tuin! En ik kan morgen ook weer heerlijk in de tuin zitten, en overmorgen
Friez...Jouw hoeveelste vakantie is dit al dit jaar?
Euhh ff tellen mocy

de vierde Mocy, maar dat is drie keer eentje van een week en een keer van twee weken. Valt mee toch???
Ik werk ook veel over dus dan kan ik ook weer eens vrij nemen. Ik kan nog wel een week vrij nemen, dus ws rond de kerstdagen ook nog wel een paar dagen vrij
Heerlijk hoor Friez en het is je van harte gegund.
Oh dank je wel! Das lief
Zo, mijn tuin is weer gedaan! woensdag lekker even gras zaaien, er is een grote kale plek ontstaan onder de trampoline... heb hem nu verplaatst zodat het gras weer kan aansterken.

Heb het wel ontzettend warm nu! zo eerst even eten en daarna met de poppetjes en de hond naar het bos, man en Popje gaan hardlopen samen en ik ga toekijken vanavond ga ik lekker zelf lopen!
Lekker Friez! het is je gegund!

Moos: oktober flow... dat zou best eens kunnen, vorig jaar rond deze tijd liep het ook al zo lekker!

Nu proberen om de oktober flow in te zetten om overal een positieve draai aan te geven! misschien kunnen we het dan zo houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven