Verboden verdriet
zondag 2 oktober 2011 om 12:50
Getrouwde vent gaat vreemd met getrouwde vrouw.
Ze spreken af enkel met elkaar sex te hebben en natuurlijk met hun eigen partners.
Getrouwde minnares gaat scheiden en treft een vrije vent waar ze verder mee wil.
Getrouwde vent (TO dus) is nu verdrietig omdat hij niet meer van 2 walletjes kan eten.
Dat is het ongeveer.
Ze spreken af enkel met elkaar sex te hebben en natuurlijk met hun eigen partners.
Getrouwde minnares gaat scheiden en treft een vrije vent waar ze verder mee wil.
Getrouwde vent (TO dus) is nu verdrietig omdat hij niet meer van 2 walletjes kan eten.
Dat is het ongeveer.
anoniem_132375 wijzigde dit bericht op 02-10-2011 17:30
Reden: aangepast op verzoek
Reden: aangepast op verzoek
% gewijzigd
zondag 2 oktober 2011 om 23:51
quote:Kier_V schreef op 02 oktober 2011 @ 12:59:
Dat is het ongeveer.
ZIE HIER HET BEWIJS.
Wat een glijer zeg...
Dat is het ongeveer.
ZIE HIER HET BEWIJS.
Wat een glijer zeg...
maandag 3 oktober 2011 om 17:31
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 12:59:
Dat weet ik ergens wel, dat kun je ook tussen de regels lezen. Maar verstand en gevoel liggen mijlenver uit elkaar. Het is niet zo dat je even een bijvriendinnetje neemt, er komt veel meer bij kijken. Meer dan ik ooit beseffen kon.
En wat heb je geleerd?
Juist niet meer vreemdgaan, je verliest altijd, of je vrouw
komt er achter of je blijft met een pens vol verdriet achter.
Uithuilen, lief zijn voor je vrouw en proberen gelukkig te
worden met wat je WEL hebt.
Dat weet ik ergens wel, dat kun je ook tussen de regels lezen. Maar verstand en gevoel liggen mijlenver uit elkaar. Het is niet zo dat je even een bijvriendinnetje neemt, er komt veel meer bij kijken. Meer dan ik ooit beseffen kon.
En wat heb je geleerd?
Juist niet meer vreemdgaan, je verliest altijd, of je vrouw
komt er achter of je blijft met een pens vol verdriet achter.
Uithuilen, lief zijn voor je vrouw en proberen gelukkig te
worden met wat je WEL hebt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
dinsdag 4 oktober 2011 om 13:57
Bleh ik vind het allemaal van die flauwekul...alsof samen blijven zo geweldig is voor je gezin en soulmaatjes spelen met je minnares terwijl je tegen je vrouw zegt dat je van d'r houdt...
Vervolgens gaat je minnares scheiden en dan grijp je nóg je kans niet, terwijl het allemaal zo bijzonder en geweldig en mooi was.
Ik snap dat niet.[/quote]
Misschien was de minnares toch niet zo bijzonder, geweldig en mooi genoeg voor TO om bij zijn vrouw weg te gaan. Zijn vrouw heeft kennelijk toch meer kwaliteiten dan de minnares. Alleen is de kwaliteit van hun relatie zodanig dat TO vreemdgaat en een "aanvulling" zoekt. Misschien moet je je daar eens op focussen, TO, ipv te zwelgen in verdriet. Je voelt je bedonderd omdat je minnares zich niet aan haar woord houdt. Dat doet zeer. Bedenk wel dat ze dit tegen je gezegd hebt. Het feit dat jij je vrouw bedondert, zal je vrouw een groter verdriet bezorgen, want jij vertelt haar niets. Maar geloof me, eens zal ze erachter komen. Wie weet leest ze mee hier op ´t forum?
Vervolgens gaat je minnares scheiden en dan grijp je nóg je kans niet, terwijl het allemaal zo bijzonder en geweldig en mooi was.
Ik snap dat niet.[/quote]
Misschien was de minnares toch niet zo bijzonder, geweldig en mooi genoeg voor TO om bij zijn vrouw weg te gaan. Zijn vrouw heeft kennelijk toch meer kwaliteiten dan de minnares. Alleen is de kwaliteit van hun relatie zodanig dat TO vreemdgaat en een "aanvulling" zoekt. Misschien moet je je daar eens op focussen, TO, ipv te zwelgen in verdriet. Je voelt je bedonderd omdat je minnares zich niet aan haar woord houdt. Dat doet zeer. Bedenk wel dat ze dit tegen je gezegd hebt. Het feit dat jij je vrouw bedondert, zal je vrouw een groter verdriet bezorgen, want jij vertelt haar niets. Maar geloof me, eens zal ze erachter komen. Wie weet leest ze mee hier op ´t forum?