Verboden verdriet

02-10-2011 12:50 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Getrouwde vent gaat vreemd met getrouwde vrouw.

Ze spreken af enkel met elkaar sex te hebben en natuurlijk met hun eigen partners.

Getrouwde minnares gaat scheiden en treft een vrije vent waar ze verder mee wil.

Getrouwde vent (TO dus) is nu verdrietig omdat hij niet meer van 2 walletjes kan eten.

Dat is het ongeveer.
anoniem_132375 wijzigde dit bericht op 02-10-2011 17:30
Reden: aangepast op verzoek
% gewijzigd
OOOOOOOW, er zijn ook nog kindertjes in het spel. Kijk now you're talking als het gaat om Verborgen Verdriet,
quote:valentinamaria schreef op 02 oktober 2011 @ 17:32:

derringer, is dat niet iemand die in westerns een stoere hoofdrol speelt?

Nee, dat was John Dillinger.

Derringer is een merk pistolen, om precies te zijn het merk pistool waarmee Abraham Lincoln werd doodgeschoten.
ghe, de OP

je hebt wel gevoel voor humor Derringer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:VotesforLeo schreef op 02 oktober 2011 @ 17:25:

[...]

Wat dan? Geef nou eens gewoon een heel antwoord ipv halve.

Waarom heb je nooit overwogen om voor haar te kiezen toen zij ging scheiden?Dat zal gemakzucht geweest zijn.
Derringer is weer verdwenen.. Jammer, vond het wel leuk worden.
Fijn dat ik de originele OP ook nog heb gelezen daarstraks.

Werd er een beetje triest van en tegelijkertijd vond ik het zielig doen om misselijk van te worden.

Ik bleef met de vraag achter: hoe staat het met de grote afwezige uit het verhaal, namelijk de vrouw van TO.

Ook dacht ik (of hoopte ik nog) de hele tijd dat het ging over écht vriendschap. Eventjes dacht ik dat het lange verhaal daarheen zou gaan. Maar nee, er wordt geschreven over een hotel en ik dacht: het zal toch niet?

En het blijft maar gaan over vriendschap en zo'n goede klik en bla bla en ik bleef ergens denken: dit is puur platonisch...

Maar dan komt het: de seks is zó geweldig!

Ik wist wel dat het niet waar kon zijn...

TO, je hebt liefdesverdriet. Dat gaat uiteindelijk over.

Wat ik ontzettend sneu vind van jou is dat je niet bij je vrouw weggegaan bent, terwijl je minnares wel bij haar man weggegaan is. Dat was voor haar waarschijnlijk een enorme stap en jij blijft gewoon suf bij je ontwetende vrouw.

Ik snap d'r niks van.
er zijn meer afwezigen dreamlogic, de kinderen bijvoorbeeld van onze superheld Derringer
quote:LaDy76 schreef op 02 oktober 2011 @ 15:55:

Sukkel, zoek je een nieuw slachtoffer?

gaat je niet lukken op Viva iig.

Tjonge wat een zielige gast ben je zeg.Hm, zinvolle bijdrage dit .
denk dat onze TO moest komen eten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 02 oktober 2011 @ 18:22:

denk dat onze TO moest komen eten

Zal wel ja! Jammer dat het nu maar van 1 walletje is.
quote:zammm schreef op 02 oktober 2011 @ 18:17:

[...]

Dat zal gemakzucht geweest zijn.Had het graag van hem gehoord. En vind het bijzonder triest dat hij z'n OP heeft aangepast
Bedankt voor de samenvatting. Wat een loser ben jij, serieus. Maar simpel: dan zoek je een andere vrouw die hier voor in is. Op Viva.
quote:Zonka schreef op 02 oktober 2011 @ 16:01:

Hele topic doorgelezen. Interessant studieonderwerp ben jij, TO. En omdat je zo narcistisch bent doe ik je een plezier, hier is mijn analyse over jou.

- interessant hoe je schrijft, je maakt van deze feiten een verhaal, waarin jij en zij personages zijn. Je wilt van jouw realiteit fictie maken. Dat verklaart ook waarom je vindt dat alles je overkomt.

- Je wilde haar niet echt hebben. Je wilde een droom en een heftige liefde met haar, die niet bestaat in de alledaagsheid van het echte leven.

- Nu heb je precies wat je wilt: verdriet om een verloren dramatische gebeurtenis. Dramatiek, ipv. sleur en realiteit.

- De reden dat je het op een vrouwenforum zet: boze reacties, zodat je het gevoel hebt dat je boete kunt doen. Ook wederom in een fictieve wereld (digitaal ditmaal).

Conclusie: je hebt precies wat je wilt (dit bedoel ik echt niet sarcastisch: je houdt gewoon erg van drama in je leven.)

Hier zit wel wat in. TO is er zich misschien niet van bewust, maar hij heeft het drama zelf opgezocht, een soort escape uit de echte wereld. Op die manier is het ook veel makkelijk om dingenvan elkaar te scheiden. Je 'normale' leven blijft intact, terwijl je aan de andere kant kunt vluchten in de droomwereld, die helemaal van jou is. En TO, ik denk dat jouw verdriet daarom gaat, over het loslaten van die illusie en niet eens zozeer te maken heeft met de vrouw in kwestie. Je had een fictieve wereld gecreeerd voor jezelf. Blijktbaar was die behoefte bij jou zo sterk dat je dacht dat het gewoon naast je huwelijk kon bestaan, iets helemaal voor jezelf.

En dat doet pijn, als je dat niet meer hebt, want nu voel je pas dat je een gat wilde vullen door vreemd te gaan en nu de illusie weg is, komt de oude pijn gewoon weer terug. Echt, je moet met jezelf aan de slag!
quote:VotesforLeo schreef op 02 oktober 2011 @ 18:26:

[...]

Had het graag van hem gehoord. En vind het bijzonder triest dat hij z'n OP heeft aangepastDat zet me dan toch aan het denken..
quote:twilight123 schreef op 02 oktober 2011 @ 18:24:

[...]

Zal wel ja! Jammer dat het nu maar van 1 walletje is.
Ik kwam even bijlezen, maar ik zie dat meneer weer vertrokken is. Jammer!
quote:meds schreef op 02 oktober 2011 @ 18:20:

er zijn meer afwezigen dreamlogic, de kinderen bijvoorbeeld van onze superheld Derringer

Idd, ook die nog Meds. Een paar aanhalingen over "mijn gezin" en that's it.

Men verzint wel vaker redenen om vooral bij elkaar te blijven, maar TO schreef over de klik, de geweldige seks, de aantrekkingskracht, etc. De hele post schreeuwde hoe bijzonder en speciaal het allemaal was.

Maar dat was het volgens hem niet waard om bij vrouw en kinderen te vertrekken en met de minnares verder te gaan. Voor de kinderen bij elkaar blijven, geen chaos willen scheppen , financieel te ingewikkeld, samen een huis, waar moeten ze dan heen of een nieuwe woning zoeken, gezin geen pijn willen doen, etc. Zoiets?

Bleh ik vind het allemaal van die flauwekul...alsof samen blijven zo geweldig is voor je gezin en soulmaatjes spelen met je minnares terwijl je tegen je vrouw zegt dat je van d'r houdt...

Vervolgens gaat je minnares scheiden en dan grijp je nóg je kans niet, terwijl het allemaal zo bijzonder en geweldig en mooi was.

Ik snap dat niet.
O geweldig, lijkt wel een zeeppie (soappie),

Komt de TO nog terug???

Het is maar goed dat mijn leven zo saai is.

Genieten, gewoon genieten is dit.
quote:lila01 schreef op 02 oktober 2011 @ 18:27:

[...]

Hier zit wel wat in. TO is er zich misschien niet van bewust, maar hij heeft het drama zelf opgezocht, een soort escape uit de echte wereld. Op die manier is het ook veel makkelijk om dingenvan elkaar te scheiden. Je 'normale' leven blijft intact, terwijl je aan de andere kant kunt vluchten in de droomwereld, die helemaal van jou is. En TO, ik denk dat jouw verdriet daarom gaat, over het loslaten van die illusie en niet eens zozeer te maken heeft met de vrouw in kwestie. Je had een fictieve wereld gecreeerd voor jezelf. Blijktbaar was die behoefte bij jou zo sterk dat je dacht dat het gewoon naast je huwelijk kon bestaan, iets helemaal voor jezelf.

En dat doet pijn, als je dat niet meer hebt, want nu voel je pas dat je een gat wilde vullen door vreemd te gaan en nu de illusie weg is, komt de oude pijn gewoon weer terug. Echt, je moet met jezelf aan de slag!Eens.
For what do we live, but to serve as sport for our neighbours, and laugh at them in our turn?
Gewoon egoïstisch TO, jij wilt alles.. en alles.. en alles..

En wat denk je?

………

………

………

………

………

………

Dat kan nou eenmaal niet.
quote:twilight123 schreef op 02 oktober 2011 @ 18:30:

[...]

Dat zet me dan toch aan het denken..Wat zet jou aan het denken?
Ik zie nu pas dat de OP is aangepast
Ik snap t ook niet en vind t misselijkmakend.
Uit de bijgestelde tekst leid ik af dat iemand zich verscheurd voelt en vast wel beseft een cavalcade aan verdriet in petto te hebben.Ik heb geen behoefte om de psycholoog uit te hangen en ik vraag me af wie ik (of jij) zou zijn om met de harde, vernietigende veroordelingen te komen die ik overvloedig lees.

In het gezin van TO gaat nog heel veel pijn boven tafel komen. (Het is nog helemaal geen tijd om het over littekens te hebben) en wat mij betreft: de betrokkenen de nodige sterkte gewenst.

De post van Post van Lila01 op 18:27 is me uit het hart gegrepen.

Vertrouwen als hard eis - ik snap het helemaal, maar wake up. Betrouwbaarheid is een godsgeschenk, en volgens mij zijn maar weinigen onder ons godenkinderen.
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 12:50:

Getrouwde vent gaat vreemd met getrouwde vrouw.

Ze spreken af enkel met elkaar sex te hebben en natuurlijk met hun eigen partners.

Getrouwde minnares gaat scheiden en treft een vrije vent waar ze verder mee wil.

Getrouwde vent (TO dus) is nu verdrietig omdat hij niet meer van 2 walletjes kan eten.

Dat is het ongeveer.

Zeg glijer!

Wil je even MIJN tekst weghalen of even netjes vermelden waar je de door mij gemaakte samenvatting vandaan hebt gehaald?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven