Verboden verdriet
zondag 2 oktober 2011 om 12:50
Getrouwde vent gaat vreemd met getrouwde vrouw.
Ze spreken af enkel met elkaar sex te hebben en natuurlijk met hun eigen partners.
Getrouwde minnares gaat scheiden en treft een vrije vent waar ze verder mee wil.
Getrouwde vent (TO dus) is nu verdrietig omdat hij niet meer van 2 walletjes kan eten.
Dat is het ongeveer.
Ze spreken af enkel met elkaar sex te hebben en natuurlijk met hun eigen partners.
Getrouwde minnares gaat scheiden en treft een vrije vent waar ze verder mee wil.
Getrouwde vent (TO dus) is nu verdrietig omdat hij niet meer van 2 walletjes kan eten.
Dat is het ongeveer.
anoniem_132375 wijzigde dit bericht op 02-10-2011 17:30
Reden: aangepast op verzoek
Reden: aangepast op verzoek
% gewijzigd
zondag 2 oktober 2011 om 17:16
Vind het gewoon stom dat als je haar liever zag dan je eigen vrouw, dat jij niet gescheiden bent. Mannen hebben geen ruggengraat wat dat betreft, die blijven liefst van 2 walletjes eten. Neem 'n voorbeeld aan je ex minnares, die heeft haar man tenminste verlaten: voor zichzelf en voor jou. Maar jij hebt je kans niet gegrepen, jij moest en zou bij je vrouw blijven en haar on the side erbij houden. Groot gelijk dat zij voor 'n man gaat die wél voor haar wil gaan. Leer hiervan. Ga bij je vrouw weg en begin opnieuw. Een huwelijk waarin je vreemd gaat heeft toch geen enkele waarde meer.
zondag 2 oktober 2011 om 17:32
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 16:42:
[...]
Mijn vrouw weet van niets en er zijn kinderen
En je denkt dat je vrouw en kinderen niets in de gaten hebben en niets voelen?
Derringer ik kom uit zo'n gezin met een vreemdgaande vader en een moeder die niet wist waar ze met haar onmacht naar toe moest. Ik kan absoluut geen medelijden met je hebben!
Pak jezelf bij de schouders, geef jezelf een s... onder je r.... en maak er wat van met je gezin! Je kinderen hebben er recht op om op te groeien in een veilige omgeving.
[...]
Mijn vrouw weet van niets en er zijn kinderen
En je denkt dat je vrouw en kinderen niets in de gaten hebben en niets voelen?
Derringer ik kom uit zo'n gezin met een vreemdgaande vader en een moeder die niet wist waar ze met haar onmacht naar toe moest. Ik kan absoluut geen medelijden met je hebben!
Pak jezelf bij de schouders, geef jezelf een s... onder je r.... en maak er wat van met je gezin! Je kinderen hebben er recht op om op te groeien in een veilige omgeving.
zondag 2 oktober 2011 om 17:39