Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Hoi Maria, ja... zo ging het bij mij ook.

Het is idd een keuze wat je er mee doet. Toen ik hem voor het eerst ontmoette ´klikte´ ik meteen helemaal met hem in (hij ook met mij). Als ik ergens was waar hij ook was dan voelden we elkaars aanwezigheid waar meters tussen waren en we niet eens met elkaar spraken. Dat heb ik maar het heeeel weinig mannen (mensen). Was dus erg fijn en erg speciaal dat juist hij mijn minnaar werd.
Krullenbol, herkenbaar hoor! ´Hoogverraad´, inderdaad ! Verschrikkelijk om te moeten constateren dat ik tot zoveel bedrog in staat was, pffff... Ik ben er letterlijk een nacht ziek van geweest. Inderdaad, ik had ook geen schuldgevoel naar mijn vriend... maar naar haaaaar daarentegen... niet normaal! Zeker als ze mij persoonlijke dingen over hem en hun relatie vertelde (dan was ik ook een soort van jaloers, ook al zo raar). Ik ben wel eens met haar uit geweest en ondertussen met hem sms-en, ik weet het: te erg voor woorden ik schaam me er echt voor , en aan t eind van de avond naar hem gegaan. Verschrikkelijk gewoon... Gelukkig dat hier niet wordt geoordeeld want dit kan ik aan niemand vertellen.

Als ik weer voor een minnaar ga, dan moet het een totaal onbekende zijn!

Kan je wel een beetje relaxed met je nieuwe minnaar omgaan voor je gevoel? Die roes is lekker he... (en tegelijk soms slopend)
Nou , gezamelijke vriend is misschien wat teveel..

Kennen elkaar via de kinderen, voorheen eerder kennissen eigenlijk.

Zijn vrouw zie ik bijna nooit, heb ik ook totaal geen klik mee.

Gelukkig, zou mij anders idd ook veel te ingewikkeld worden!
Hoi, Ik lees hier wel eens mee. Een vriendin van mij gaat vreemd en ik heb haar op dit topic gewezen. Goh, wat lijkt me dat een gedoe zo´n minnaar. Wel fijn als je hier herkenning vindt en het klinkt best spannend allemaal (zou t zelf niet willen). Hoe vind je een minnaar? Los van second love. Ik heb geen idee, dus vandaar de vraag.
quote:teddy41 schreef op 12 september 2011 @ 15:43:

Hoe vind je een minnaar? Los van second love. Ik heb geen idee, dus vandaar de vraag.ik vraag me af of je die wel zoekt, je bent vaak helemaal niet van plan een minnaar te gaan nemen en die eens te vinden. Het begint met een leuke flirt je gaat iemand leuk vinden, voelt wat kriebels en voor je weet zit je in een affaire
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik heb m ook niet gezocht, ik ben gewoon een internetflirt die er nooit over dacht om verder te gaan dan een beetje flirten op een chat of zo. Tot ik ineens deze man tegenkwam, een nog grotere internetflirt dan ik, en t klikte zo goed dat we hebben afgesproken om elkaar een half uurtje te zien. Onderweg naar die date had ik nog t idee dat ik rl misschien wel niets zou durven, dat t na een zoen zou ophouden. Maar inmiddels zijn we 2 maanden en 5 dates verder, en wordt mijn leven aardig complex.
*
quote:secret69 schreef op 11 september 2011 @ 20:52:

Krullenbol, herkenbaar hoor! ´Hoogverraad´, inderdaad ! Verschrikkelijk om te moeten constateren dat ik tot zoveel bedrog in staat was, pffff... Ik ben er letterlijk een nacht ziek van geweest. Inderdaad, ik had ook geen schuldgevoel naar mijn vriend... maar naar haaaaar daarentegen... niet normaal! Zeker als ze mij persoonlijke dingen over hem en hun relatie vertelde (dan was ik ook een soort van jaloers, ook al zo raar). Ik ben wel eens met haar uit geweest en ondertussen met hem sms-en, ik weet het: te erg voor woorden ik schaam me er echt voor , en aan t eind van de avond naar hem gegaan. Verschrikkelijk gewoon... Gelukkig dat hier niet wordt geoordeeld want dit kan ik aan niemand vertellen.

Als ik weer voor een minnaar ga, dan moet het een totaal onbekende zijn!

Kan je wel een beetje relaxed met je nieuwe minnaar omgaan voor je gevoel? Die roes is lekker he... (en tegelijk soms slopend)

zoo herkenbaar, al heb ik nog niet gebroken, en weet ook niet of ik dat zou kunnen.

Mijn minnaar is mijn beste vriend en zijn vriendin is ondertussen ook mijn vriendin geworden en zo doen we vaak ook 2x per week wat met z'n 4en (minnaar en zijn vriendin en ik en mijn man) zoals filmpje kijken of festival of terrasje etc.. Dit vindt ik steeds lastiger worden aangezien die knoop van jaloezie ook aanwezig is. en als ik mijn minnaar zie, vindt ik het erg lastig om van hem af te blijven!!

nu ben ik normaal gesproken al best lichamelijk ingesteld en leun ik zo tegen iemand aan, dus ook wel tegen hem terwijl mijn man er gewoon bij staat.. (mijn man vindt het alleen maar fijn dat ik dat niet bij hem doe ) dit deed ik ook al bij hem voordat we minnaars werden.. zijn vriendin echter, heeft daar weer wel veel moeite mee..

ik voel me niet tot nauwelijks schuldig, niet naar mijn man en niet naar zijn vriendin, dat vindt ik soms wel raar.. maar wat ik vooral vreemd vindt is dat ik het niet goed kan hebben dat zijn vriendin het niet goed vindt als we wat met z'n 2en gaan doen.. nu opzich terecht, (maar dat weet zij natuurlijk niet) .. maar voor we minnaars werden deden we dit ook vaak en het voelt vooral alsof ze mijn beste vriend af pakt (ipv mijn minnaar terwijl het beiden is)
Secret69

Het gaat een heel stuk beter met me ! Ben het aan het verwerken en dat gaat goed, heb het zwaarste achter de rug en het is prima zo.. Contact met hem heb ik nog steeds, maar ben nu een heel stuk rustiger. Had hem gezegd te moeten kiezen, maar het hoeft van mij niet meer !! Heb voor mezelf een bepaalde afstand genomen, en ik pieker er nu niet zoveel meer over en zie het allemaal wel. Wie weet kom ik snel een bereikbare man tegen en word ons contact gewoon vriendschappelijk, en wie weet groei ik daar straks zowiezo naartoe, heb nu eindelijk voor mezelf gekozen, wel soms met nog enkele dipjes haha maargoed Het voelt goed
Secret, mijn minnaar en ik kennen elkaars partners niet hoor. We praten er wel eens over en ik heb wel foto's gezien. Ik merk dat hij de laatste tojd wat meer speculeert van: wat als ik je eerder was tegemgekomen, wilde je dan met me trouwen, zulke dingen. We willen beide bij ons gezin blijven. Maakt het niet minder hoogverraad dan wanneer ik haar wel zou kennen. Fijn dat je afstand kunt nemen Pris. Doe je goed!
Rozalie, thnx soms is het nog wel even moeilijk hoor.. Zou nu dus een sms willen sturen maar doe het niet !! Misschien krijg ik zelf nog wat van hem ofzo.. Wacht af en anders maar niet ,)

Ben jij niet bang dat jullie gevoelens sterker worden , als hij al meer zo brgint te praten ?
Goedemiddag allemaal,

Pris,goed van je dat je afstand houdt,heftig allemaal voor je.

Sunny,lijkt me in jou geval best lastig als minnaar en nr.1 zo

in elkaar mengen in je leven.

Maar verliefdheid maakt ook blind

en lijnen vervagen dan,dat heb ik zelf ook heel goed ondervonden.

Ben je niet bang uiteindelijk toch meer te gaan voelen voor minnaar?

Nice,ben benieuwd of jij inmiddels al weer wat gehoord hebt?

Of nog steeds stilte..
Mooi topic dit! Sommige dingen zijn zeer herkenbaar trouwens.
Hoi Hyperion, wat fijn dat je dit topic weer wat 'upt'! Welkom!

Wat is er zo herkenbaar bijvoorbeeld?
Ik zal ook eens "uppen", was ooit mooi topic, ooit !
bm! Feeling lonely as well here?
quote:rozalia schreef op 13 september 2011 @ 18:52:

Secret, mijn minnaar en ik kennen elkaars partners niet hoor. We praten er wel eens over en ik heb wel foto's gezien. Ik merk dat hij de laatste tojd wat meer speculeert van: wat als ik je eerder was tegemgekomen, wilde je dan met me trouwen, zulke dingen. We willen beide bij ons gezin blijven. Maakt het niet minder hoogverraad dan wanneer ik haar wel zou kennen. Fijn dat je afstand kunt nemen Pris. Doe je goed!Da's natuurlijk erg tricky, die vraag van of je met hem had willen trouwens als je hem eerder was tegengekomen. Niet handig om op zo'n vraag in te gaan, want het is immers niet aan de orde. Met een minnaar zul je best een aantal intieme en persoonlijke dingen delen, maar het gaat uiteindelijk toch om de seks en de daarmee samenhangende dingen zoals positieve aandacht, lust, waardering, verleiding etc. Dingen die je thuis niet (meer) of in mindere mate hebt. Niks mis met wederzijdse gevoelens, maar zodra die te heftig worden of de overhand krijgen, beland je in een draaikolk waar je nou juist niet in wilt belanden.
Het is niet zozeer de vraag die tricky is denk ik, maar wat je met die gevoelens doet die bij het antwoord horen.

Ik heb ook wel eens tegen mijn minnaar gezegd dat als we elkaar 15 jaar geleden tegen waren gekomen, we best een heel leuk stel geweest zouden kunnen zijn. We hebben dezelfde smaak qua interieur, zelfde humor, houden van dezelfde soort vakanties etc. Maar ja, ik kwam een andere leuke man tegen en hij een andere leuke vrouw. Niks mis mee om dat te zeggen vind ik. Zolang je er beide maar over eens bent dat die andere nu eenmaal toch het leukste is en blijft.
Helemaal mee eens, met Zaar. In andere omstandigheden had ik sommige van mijn minnaars, heel graag beter willen leren kennen omdat we best een goeie match vormden. Niks mis mee om daar over te denken (en uit te spreken), als je er verder niets mee doet.
Eens, het gaat erom dat je er verder niks mee doet. Ik herzie mijn mening op dat punt.
Goedemorgen,

Gisteren mijn minnaar weer gezien. Nou ja, minnaar, we hebben al drie jaar seks. Als we elkaar zien, vliegen binnen 3 minuten de kleren door de kamer. Ons contact varieert van heel vaak, heel heftig, tot maanden radiostilte. Hij heeft inmiddels een relatie, ik niet. We waren zelf nog het meest verbaasd over de heftige fysieke klik en die is er na 3 jaar nog steeds.

Heb ik gevoelens voor hem? Ja, en afhankelijk van hoelang ik bij hem ben is dat (en het missen daarna) meer of minder. Hoelang wij elkaar nog zien weet ik niet, dat laat ik aan hem. Dat betekent overigens niet dat ik andere mannen uit de weg ga, ik kom alleen niet vaak mannen tegen met wie ik iets wil.

Ik heb weleens gezegd dat wij op een onbewoond eiland best gelukkig met elkaar zouden zijn, irl is dat echter een ander verhaal..

Ik heb geleerd dat ik seks zonder relatie kan hebben, maar dat ik niet zou moeten denken aan een relatie zonder seks.

De zon schijnt, het wordt een mooie dag, fijne zondag allemaal..
ha Stew: back in town! Heb je gemist hoor

Het is een prachtige dag, en ik zou moeten studeren :(

Hoe is het verder met de rest hier?
quote:bkstr schreef op 25 september 2011 @ 09:50:

bm! Feeling lonely as well here?
Heerlijke dag.... Ik zit lekker in het zonnetje dit topic te lezen... Ik heb sinds donderdag een onwijs leuke man leren kennen... en jahoor deze is getrouwd maar ligt in scheiding... Ik ben gelijk heel duidelijk geweest dat ik geen scharrel ga worden enzo dus als hij daar naar opzoek is hij beter een deurtje verder kan gaan zoeken. Ik heb inmiddels ervaring met een relatie met een getrouwde man en ik wil er niet nog een.

Nou wordt hij met de dag leuker en we hebben elkaar zelfs even gezien gisteren... Hebben jullie tips hoe ik dit moet aanpakken zonder in een web terecht te komen..
Oh dater74! Ik moet even reageren

(je hebt mijn posts gelezen, je weet dus hoe bemoeizuchtig ik ben;))

NIET DOEN! STOP! GA NIET VERDER!

Geen hand maar een land vol, kom op meid! Zoals je schrijft het is een mooie dag, houden zo, voor alle dagen!

Sorry voor deze onderbreking, dames. Maar moest het even tegen dater kwijt.

Groetjes toppertje (en dater, ga jij weer eens gauw daten met echt relatie materiaal;) ik gun het je zo)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven