Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Trusten Chooc lekker slapie doen
Alle reacties Link kopieren
Wow, in een paar uurtjes heel wat gemist...blijkbaar...ik lees later nog wel goed bij.

tja ik weet redelijk goed hoe het autisme bij mij werkt, en ben zelf nog van alles aan het ontdenken want ik heb minder dan 1 jaar een diagnose en als je stilstaat merk je niet veel op aan je functioneren.

En ik heb in de mail van zaterdag wat geprobeerd uit te leggen maar wil er ook niet teveel nadruk op leggen, omdat dit dan als simpelweg "je eronder uit lullen" word gezien.

Maar vandaag had ik geen weinig tijd om aan het project te werken, heb een achterstallig onderdeel van mij afgewerkt. En daarstraks een mail gestuurd.

Omdat gisterennacht de laatste mails zijn gestuurd en ik vandochtend voor 10 uur had gereageerd, met uitleg van de sitautie en dat het lastig werd omdat ik voor vandaag bepaalde afspraken had staan(zakelijke) en net voor de zekerheid een mail gestuurd om te vragen hoe dit verder gaat lopen, en krijg 1 reactie terug.

Dat ze dingen maar met zijn drieen gaan verdelen, aangezien ik mede door afspraak met de decaan ed. morgen ook niet al teveel tijd heb voor de les.

Dus ik ga morgenochten maar naar de docent, want dit is geen manier van werken.

En ik begin me nu echt het buitenbeentje te voelen in de groep, aangezien 1 niet meer naar mij communiceert behalve zeer puntuele zaken, maar mij vorige tijdens de lessen al niet aansprak, en de ander die is ziek geweest dus die staat er deels buiten. En de ander, tja die is ook wat vaag, op zich communiceert zij wel redelijk naar mij toe, maar ook niet echt veel.

Maar goed ik hou hier nu even over op, en zie wel hoe het morgen loopt!
Ik mis hem zo. Kan alleen maar aan hem denken. Ik vind het zo erg dat hij dood is. Ik voel me echt niet goed hoor meiden.
Hier ben ik iebs

Gooi het er maar uit
ieberdepiepje van me LIeve, lieve, dappere Ibi. Je doet zo hard je best. Ik hoop dat de afspraken van deze week iets van verlichting kunnen zijn voor je
ik weet het allemaal echt niet meer yellow echt niet. Ik ben helemaal niet sterk genoeg om dit allemaal mee te maken. Hoe komt iemand daar nou bij? Ik voel me zo alleen ik mis hem zo enorm erg.
Ibi.... Je bent mijn dappere Ibi, ondanks dat je je niet zo voelt.

Je kunt niet meer doen dan je best nu. Het is ook niet gek dat je hem zo mist, hij is je man, de liefde van je leven. Natuurljik mis je hem

Ik wou dat ik echte antwoorden voor je had..
maar ik voel me helemaal niet dapper. Ik voel me suf en waardeloos.
dat mag, maar toch vind ik het... Het zou idd fijn zijn als jij je ook zo voelde..

Je bent niet suf, en je bent niet waardeloos. Ik weet heel wat mensen , incl mezelf, die heel veel aan je hebben en die je waarderen en heel veel waarde hechten aan je mening. En het is heel laat, en ik denk dat je veel gehuild hebt, dus daar zul je je ook suf van voelen(of bedoel je suf als in stom? Want dat ben je niet hoor lieverd)
ik voel me op alle manieren suf. Ik snap gewoon waarom ik dit mee moet maken. Wat heb ik nou zo fout gedaan om dit te verdienen? Doe ik nog steeds dingen fout en wat staat me dan nog meer te wachten. Ik ben moe gestreden Yellow ik ben zo moe.
Ibi, je hebt niets fouts gedaan, echt niet. Het is een samenloop van allemaal dingen in je leven, die buiten jou om gebeurd zijn (buiten jouw schuld om)

Soms gebeuren dingen, en niemand weet waarom. ik ook niet.. Ik weet WEL 100% zeker dat jij niets fouts hebt gedaan, echt niet

Misschien moet je proberen te gaan slapen, en toch morgen behandelaar of huisarts bellen?
Ja ga zo richting bed probeer me ertoe te zetten. Morgen heb ik een afspraak met mijn behandelaar. Dank je wel dat je reageert lieve yellow! Ga jij ook zo slapen?
Altijd hoor Ibi, je kunt bellen he, als het niet gaat, of juist als het wel gaat, of zomaar als je gewoon even wilt praten.

En ik hoop dat je een beetje in slaap kunt komen zo

I ga ook zo slapen inderdaad, maar als er wat is, roepen he (ehm , telefonisch dan, want anders word ik niet wakker denk ik..)
haha nee zo hard kan ik niet roepen. Truste meis.
Ik hoop da thet een beetje gaat lukken met slapen iebs..

Welterusten
@ ibi, ik weet deels hoe het voelt, heb ooit een belangerijk iemand verloren. Maar iedereen is anders en reageert anders, dus het enige wat ik weet te zeggen is sterkte!!

En zoals gezegd word na regen komt zonneschijn, en het kan lang duren, maar ooit komt die zonneschijn wel.

Trouwens mischien heb ik dit over het hoofd gezien of niet, maar heb je proffesionele hulp bij het verwerken van dit ibi??
Iedereen heeft in zijn leven weleens iemand kwijtgeraakt strawberry. Het is duidelijk dat je je niet ingelezen hebt hier. Ibi heeft helaas wel meer dan iemand verloren.

Ieb meid, laat alsjeblieft weten als ik iets voor je kan betekenen
Sorry mami, ik hou van je en alles, maar iedereen probeert op haar eigen manier hier een ander te helpen...

Ibi's verdriet en verlies is vreselijk, maar dat maakt het verdriet en verlies van andere niet opeens minder erg.

Ook voor jouw verlies Strawberry een dikke knuffel
Ik bagatelliseer niemands verdriet hoor yellow.
Ach, mijn verdriet is eigenlijk al voorbij. Het is meer dan 3 jaar geleden gebeurd, en je leert ermee te leven. Ook al mis je soms iemand.

maar goed, ik had dus echt niet door dat IBI meerdere personen verloren heeft. dat maakt het wel extra zwaar en lastig. En zoals gezegd ik weet niks anders te zeggen behalve sterte!
Ik ga naar college.

Mami, laten we het op een verschil van inzicht houden.
Ibi

Ik zou willen dat ik iets voor je kan doen, maar ik weet ook niet wat. Heb je steun aan je zussen? Of vriendinnen?

Dat gevoel dat je gestraft wordt ken ik wel, al slaat het nergens op.

Ik heb een beetje stress de laatste dagen. Toestanden met instanties. Iedereen wel bekend wellicht. Morgen ga ik naar Brussel voor behandeling en aansluiten een paar dagen ertussenuit. Laptop gaat wel mee, maar ik weet niet hoe vaak ik hier ben.

Iedereen alvast een dikke knuffel!!

S.
Sorry, strawberry ik blijk vaak het verkeerde te zeggen, maar was zeker niet naar bedoeld richting jou. Zo zit ik niet in elkaar.
Sterkte met de behandeling Sabrina. Is het een behandeling die in Nederland niet mogelijk is? Hopelijk kun je van die paar dagen erna genieten.

Mika! Ben nu halverwege de Reiziger, maar er gebeurt zo weinig. Vind het ook een beetje knullig geschreven. Weet niet of het me lukt verder te lezen.
Ibi sterkte meid, hoe is nu met je heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

Chat ik snap wel wat je bedoelde te zeggen tegen Straw, ik denk dat je bedoelde dat een oom of tante verliezen iets anders is als je man zo jong te verliezen. En dat is ook zo.

Chat ff doorbijten het word wel spannend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven