Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
woensdag 5 oktober 2011 om 23:24
quote:_yellowlove_ schreef op 05 oktober 2011 @ 23:22:
Ja waarom mag choco wel seks en ik niet?!
Waar is Mami?! Mami we hebben het over seks!!!
Strawberry en ik maar denken dat je die andere maagd was hahahhaasorry dat moet je maar over hebben om bij dit groepje te horen. alleen seks als je gehuwd bent en dan eigenlijk alleen voor kinderen te gaan produceren.
Ja waarom mag choco wel seks en ik niet?!
Waar is Mami?! Mami we hebben het over seks!!!
Strawberry en ik maar denken dat je die andere maagd was hahahhaasorry dat moet je maar over hebben om bij dit groepje te horen. alleen seks als je gehuwd bent en dan eigenlijk alleen voor kinderen te gaan produceren.
woensdag 5 oktober 2011 om 23:26
woensdag 5 oktober 2011 om 23:28
woensdag 5 oktober 2011 om 23:35
quote:_yellowlove_ schreef op 05 oktober 2011 @ 23:34:
Straw
Ik ga onthyperen.
Is tante Mika nou gaan slapen , of zal ze haar flipper erbij gepakt hebben na al die praatjes van ons
Ja ik ben mobiel aan het forummen natuurlijk IBI, maar het is best een stuk fietsen hoor!!ja, leuk zeg, nu ik een beetje hyper ben ga jij onthyperen
Straw
Ik ga onthyperen.
Is tante Mika nou gaan slapen , of zal ze haar flipper erbij gepakt hebben na al die praatjes van ons
Ja ik ben mobiel aan het forummen natuurlijk IBI, maar het is best een stuk fietsen hoor!!ja, leuk zeg, nu ik een beetje hyper ben ga jij onthyperen