Filet Americain Recept

13-06-2010 23:32 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een lekker recept voor Filet Americain? Ik woon in het buitenland en hier is filet americain niet te krijgen. Ik heb al gezocht naar recepten via Goolge maar krijg recepten te zien die best verschillend van elkaar zijn en dan weet ik niet welke het lekkerste is. Als je een lekker recept hebt plaats het hier! Ik ben erg benieuwd. Bedankt!
O ja, Naturalspices, wat fijn dat je dat nog even komt melden! En kun je daar alle merken kruiden voor gebruiken?
quote:annekeg schreef op 16 juni 2010 @ 09:56:

Precies hetzelfde hier, de NL Chinees, ik lik nu mijn bekkie al af als ik denk aan de volgende keer in NL. Het is de Indonesische invloed die ik hier mis bij de Chinees. En ik krijg het zelf nooit zo lekker.

Missen jullie ook de Indische Cake, die gele die je bij de super koopt in NL? Heb al tig varianten aan recepten geprobeert nog nooit iets wat er echt op leek.Inderdaad, de Indische cake mis ik ook, zo zijn er wel meer dingen die ik mis. Als je een goed recept vindt laat het me maar weten.
nou deze toch omhoog gehaald is, de belgische preparé is zo ontzettend lekker, wie heeft daar het recept van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven