Mode & Beauty alle pijlers

Leuke jumpsuit van de H&M

08-10-2011 12:10 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Was vanmorgen ff in de stad nog ff wezen kijken bij de H&m en nog wat gescoord ook, een lekker zittende jumpsuit van jogging stof, een echte huispak om lekker in te relaxen ( naast mn zelfgemaakte van nep bont )in de komende koude winterdagen. linkje http://www.hm.com/nl/product/96247?article=96247-C
Ow, het ziet er niet uit maar het lijkt me heerlijk! Ben zwanger en ik snak naar een lekker zittend huispak zonder vervelende elastieken rond mijn buik. En seks hoef ik toch niet meer, de buit is al binnen haha! (dit is een grapje he ;) ). Ben alleen bang dat ik er heel raar uit ga zien hierin met zo'n buik er voor uit :D
Daar kun je ook best mee boodschappen doen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 oktober 2011 @ 12:30:

Waarom zou je iets aantrekken waarin je sexloos, sekseloos en vormeloos bent?He zeg, pas een beetje op je woorden! Ik had er vroeger zo eentje toen ik klein was, helemaal in lichtblauw van warme stof. Die ging over mijn pyama in de ochtend in de weekenden. Zo kon ik lekker rond rommelen in huis zonder het koud te krijgen. Ochtendjassen werken niet bij kleintjes die aan het spelen zijn, zit veel te veel in de weg. Zo'n pak is dan ideaal, ik was een koukleumpje. Ik vraag me of ik er nu ook mee weg kom in huis.
quote:Ivetje schreef op 08 oktober 2011 @ 12:34:

Ow, het ziet er niet uit maar het lijkt me heerlijk! Ben zwanger en ik snak naar een lekker zittend huispak zonder vervelende elastieken rond mijn buik. En seks hoef ik toch niet meer, de buit is al binnen haha! (dit is een grapje he ;) ). Ben alleen bang dat ik er heel raar uit ga zien hierin met zo'n buik er voor uit :D
. . . . en dat van zo'n hippe zaak als H&M? Komt ie niet van zolder bij de Bon Prix of zo :-)))) ????
quote:_avril_ schreef op 08 oktober 2011 @ 12:35:

[...]

He zeg, pas een beetje op je woorden! Ik had er vroeger zo eentje toen ik klein was,Als je kind bent is het toch ook geen ramp om sexloos, sekseloos en vormloos te zijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Waldorf114 schreef op 08 oktober 2011 @ 12:12:

oja hahaha dat ding van bont! Wat heb ik daar om moeten gieren zeg.

Dat was echt een van de leukste topics ooit!

Jammer dat de foto's niet meer werken
Ik zou zo'n ding voor in huis best lekker vinden. Maar ja wat moet je dan doen als de bel gaat...
quote:Moonlight82 schreef op 08 oktober 2011 @ 12:39:

Ik zou zo'n ding voor in huis best lekker vinden. Maar ja wat moet je dan doen als de bel gaat...Achter de bank gaan zitten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vind hem wel prijzig overigens. 40 Euro voor een huispak...jammer, had er best over na willen denken voor de helft van het geld.

En als de bel gaat, ik heb een gordijn voor mijn voordeur. Gewoon daarachter verstoppen en dan de deur op een kiertje open doen :P
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 oktober 2011 @ 12:37:

[...]

Als je kind bent is het toch ook geen ramp om sexloos, sekseloos en vormloos te zijn?

Ik was een plaatje hoor, ook in zo'n ding

En is het niet zo, dat een echte schoonheid nog prachtig is in een vuilniszak? Zeggen 'ze' toch?
Alleen voor thuis?

Ik ga er ook mee naar mijn werk

En mijn tante vond hem ook erg leuk staan dat ik hem aan had naar de bruiloft van mijn nichtje

Wat een ding

quote:lichtpuntjes schreef op 08 oktober 2011 @ 12:29:

Leuk om aan te trekken naar mijn werk haha!

Volgens mij word ik meteen naar huis gestuurd.Dat kun je best naar je werk aantrekken hoor. Als je op een blindeninstituut werkt tenminste.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zou hem kopen! Serieus. Als hij een tientje zou kosten, want 40 euro betaal ik er niet voor. En dan zou ik hem gebruiken als pyjama in de winter.

Ik moet meteen denken aan

Hoi Sandra! Leuk je weer te lezen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maak je nog vaak zelf kleren?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja als de de buik van Charlie van GTST erbij aantrekt kun je zo in de Teletubbies

Ik zou zo'n ding ook best confortabel vinden voor thuis (idd voor max 15 euro). Maar ja ik heb een transparant gordijn voor de deur en men kan mij dus soms zien lopen. Ook als ik sta af te wassen ben ik zichtbaar.

En als de bel gaat.... voel ik me ook een beetje stom.

En iets er overheen aantrekken dat het minder raar staat, is weer niet handig als je naar de wc moet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 oktober 2011 @ 12:23:

Met zo'n ding heb je geen anticonceptie meer nodig.
En ik heb een buik.... straks denken ze echt dat ik een Teletubbie ben
Maar je hebt toch ook huispakken die er wel een beetje normaal uit zien? Waarom zou je er dan bij gaan lopen als de vijfde Teletubbie, zodat je niet eens de deur open durft te doen als de bel gaat?

Ik snap best dat je thuis in een huispak wilt lopen, maar waarom je dan voor dit wanstaltige ding zou gaan is mij echt een raadsel.
Oh nee, de onesies ook al hier in Nederland? In Engeland word je er echt mee doodgegooid :'(
Ah know`t, tha shunt
Dat een bedrijf dat überhaupt in produktie neemt

De mensen achter de naaimachines lachen zich iedere dag een slag in de rondte.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Jumpsuite of kruippakje???
quote:Jorina schreef op 08 oktober 2011 @ 14:30:

Maar je hebt toch ook huispakken die er wel een beetje normaal uit zien? Waarom zou je er dan bij gaan lopen als de vijfde Teletubbie, zodat je niet eens de deur open durft te doen als de bel gaat?

Ik snap best dat je thuis in een huispak wilt lopen, maar waarom je dan voor dit wanstaltige ding zou gaan is mij echt een raadsel.Een huispak is meestal een losse broek met los shirt. Bij mij, ben zwanger, zit zo'n broek dus niet heel comfortabel omdat het elastiek in mijn buik drukt. Dan is zoiets ideaal volgens mij! Alleen niet in deze kleurtjes en voor dit geld...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven