BOOS
dinsdag 27 september 2011 om 23:24
Om lekker je frustraties te uiten, een topic. En dat is heel gezond, je frustraties uiten, vandaar dat dit topic op Gezondheid staat
Ik begin met deze klassieker
Limp Bizkit-Break Stuff
Omdat sommige mensen me mateloos irriteren, het empathisch vermogen van een garnaal hebben en gewoon omdat het kan.
Ik begin met deze klassieker
Limp Bizkit-Break Stuff
Omdat sommige mensen me mateloos irriteren, het empathisch vermogen van een garnaal hebben en gewoon omdat het kan.
zaterdag 8 oktober 2011 om 19:39
HEERLIJK, dit forum!!!! Ik doe mee!!
Ik ben WOEDEND, RAZEND, ZIEDEND, omdat:
- mijn lijf me in de steek heeft gelaten!!!!!
- ik de godsganse dag alleen maar moe, moe en nog eens moe ben!!!
- ik dan ook nog vrolijk en opgewekt en optimistisch moet blijven!
- ik jong ben en veel wil, maar (nu) niet zoveel kan!!!!!
- ik vandaag nat regende
- ik het allemaal soms gewoon beu ben
He he, dat lucht op!!
Ik ben WOEDEND, RAZEND, ZIEDEND, omdat:
- mijn lijf me in de steek heeft gelaten!!!!!
- ik de godsganse dag alleen maar moe, moe en nog eens moe ben!!!
- ik dan ook nog vrolijk en opgewekt en optimistisch moet blijven!
- ik jong ben en veel wil, maar (nu) niet zoveel kan!!!!!
- ik vandaag nat regende
- ik het allemaal soms gewoon beu ben
He he, dat lucht op!!
zondag 9 oktober 2011 om 22:20
Ik ben boos en teleurgesteld in mijn eigen lijf.
Ben nu ruim 21 kilo afgevallen en ik kan nog steeds niet langer dan 15 minuten achter elkaar op m'n voeten staan!!! Ik kan niet meer lopen, staan of wat dan ook. En dat is best k*t omdat ik ga verhuizen en mijn nieuwe huisje opgeknapt moet worden!!!!
Vandaag echt niet veel gedaan, maar echt... Alsof er iemand met messen in mijn voet aan het steken is!!!!
Ik wil gewoon net als iedereen wat minder pijn in mijn voeten hebben na een kwartier...
Ben nu ruim 21 kilo afgevallen en ik kan nog steeds niet langer dan 15 minuten achter elkaar op m'n voeten staan!!! Ik kan niet meer lopen, staan of wat dan ook. En dat is best k*t omdat ik ga verhuizen en mijn nieuwe huisje opgeknapt moet worden!!!!
Vandaag echt niet veel gedaan, maar echt... Alsof er iemand met messen in mijn voet aan het steken is!!!!
Ik wil gewoon net als iedereen wat minder pijn in mijn voeten hebben na een kwartier...