hoe los ik dit op ?

09-10-2011 20:58 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een leuke jongen leren kennen, we gaan steeds verder met elkaar, maar nu zit ik met een probleem. Ik heb vanwege kaakproblemen, een operatie gehad. ik heb nog steeds, een erg kleine mondopening. maar nu ben ik dus bang als hij mij straks vraagt of ik hem wil pijpen, hoe ik daarop terug moet reageren, ik kan zijn penis natuurlijk niet in mijn mond nemen dit gaat echt niet passen. hoe zeg je dat tegen iemand, of hoe laat je dit merken? Mijn ex-vriend en ik hebben dit nooit gedaan, dit wilde hijzelf niet, maar ik weet niet wat deze jongen verwacht.

En moet je gelijk al de eerste keer met een ander zo ver met iemand gaan ? of kun je het ook bij een vrijpartij houden.

ik zou graag jullie mening horen, bedankt
Ik neem aan dat hij het even vraagt als hij gepepen wil worden, en dan zeg jij dat dat niet kan vanwege een kaakoperatie.

Niet zo moeilijk toch? Je 'moet' trouwens sowieso niks.
Lekker creatief oplossen met een hoop glijmiddel en je handen. En je vooral ook bedenken dat je niet faalt/iets móet/tekort komt!

Have fun!
Je kunt hem toch gewoon vertellen over je operatie?

Ikzelf heb altijd de eerste keren met een man orale seks uit eigen initiatief gedaan. Ik zou het een beetje brutaal vinden van een man als hij zou vragen om een pijpbeurt als je elkaar zo kort kent.
als je mond niet zo ver open kan dat er een penis in kan, dan merkt hij dat toch ook met zoenen?

En ben het helemaal eens met Jorina, je moet niets, jij bepaalt wat je doet en wat niet!! De ene gaat gelijk all the way en doet alles, en de ander zoent alleen. Doe gewoon wat goed voelt, laat je door niemand wat op leggen.
Of ga een keer soep met hem eten en merk op dat je lepel bijna te groot is en vertel dan over de operatie .
Gepepen...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mona23 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:58:Ik heb vanwege kaakproblemen, een operatie gehad. ik heb nog steeds, een erg kleine mondopening. maar nu ben ik dus bang als hij mij straks vraagt of ik hem wil pijpen, hoe ik daarop terug moet reageren, ik kan zijn penis natuurlijk niet in mijn mond nemen dit gaat echt niet passen. hoe zeg je dat tegen iemand, of hoe laat je dit merken?Hij zal ermee moeten "leren leven" (alsof pijpen nou het belangrijkste is) dus je zult het hem hoe dan ook duidelijk moeten maken. De manier waarop hoef je helemaal niet zo zwaar te maken. "Schat, ik zou je met liefde willen pijpen maar dat gaat niet want ik heb een kaakoperatie gehad. Maar wat ik wel met je ga doen is..."
Zeggen dat je her niet kan ivm kaakproblemen.
quote:mali30 schreef op 09 oktober 2011 @ 21:04:

Gepepen... Hahaha viel me ook al op. Of dat goed Nederlands is?
quote:lichtpuntjes schreef op 09 oktober 2011 @ 21:24:

[...]

Hahaha viel me ook al op. Of dat goed Nederlands is?gepepen is wel goed Vivaans gebruik
quote:lichtpuntjes schreef op 09 oktober 2011 @ 21:24:

[...]

Hahaha viel me ook al op. Of dat goed Nederlands is?Gepepen is Forums voor gepijpt
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Kun je niet een beetje likken, ipv in je mond nemen? (en op zich hoeft voor dat laatste je mond ook niet heel erg wijd open)
Dus...

Seks: Ja.

Informeren over een operatie: Nee.

Ben ik de enige die dit een verkeerde volgorde vind? (Ben ik nu al ouderwets met 33???)
Misschien heeft hij wel een kleine lul, maatje knakworst... probleem ook weer opgelost.....
quote:mona23 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:58:

En moet je gelijk al de eerste keer met een ander zo ver met iemand gaan ? of kun je het ook bij een vrijpartij houden.

Je moet helemaal niets, doe alleen dat waar je aan toe bent/ waar je zin in hebt. Je kan het best bij een lekkere vrijpartij houden. Dan hebben jullie ook nog wat om naar uit te kijken

.
'k Zou zeker proberen om het al wat eerder aan te kaarten, bijv. een hint geven als jullie een keer samen uit eten gaan.

Als je het vooraf vertelt dan hoef je je later niet meer ongemakkelijk te voelen en dan komt het ook niet over alsof je een smoesje zou verzinnen oid.
quote:Saartje84 schreef op 09 oktober 2011 @ 21:03:

als je mond niet zo ver open kan dat er een penis in kan, dan merkt hij dat toch ook met zoenen? ....Dit dus, dat heeft hij dan toch al lang door?
Eh. Wel orale seks, maar niet praten over je kaken? En als je niet kan pijpen, kun je ook moeilijk eten, laat staan gapen. Dat heeft hij dan toch allang gezien?

Maarre...Ben je geopereerd omdat je kaak niet ver open kon? Of kan je kaak tijdelijk niet ver open omdat je net geopereerd bent?
Grappig, bereid je lichaam te geven aan een man die je nauwelijks kent, maar te bang om over zoiets kleins met hem te praten. Hmmm zijn de tijden dan echt zo veranderd?
Je kunt toch tijdens het aftrekken/strelen likken, sabbelen en zuigen?
"ik pijp alleen heel kleine piemeltjes. Wil je dat ik je pijp?"
Je hoeft toch niet persé een hele piemel in je mond te nemen om te pijpen? Een beetje likken/sabbelen/knabbelen (zachtjes uiteraard) aan eikel/toompje/ballen, dat valt toch ook onder orale seks?
pijples voor kleine mondjes :

lippen om bovenkant eikel heen leg je tong tegen zijn eikel aan en beweeg die heen en weer terwijl je met je handen hem af trek, dus vastpakken die pik en met je hand heen en weer gaande beweging maken.

het is even oefenen, maar hij zal de moeite waarschijnlijk wel op prijs stellen
Als je al zo intiem met een jongen aan de gang wilt gaan, kan je het toch best gewoon vertellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven