Wanted: De Foute Man

25-05-2008 08:34 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )

Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
kan er niets aan doen, maar een 'foute man' is nu juist het type man dat ik niet kan weerstaan.. zonde om daar in een boog omheen te lopen! fout=lekker!
Ik heb het uiteraard over mezelf.
Verdomme Stout, elke keer als ik je om je oren wil meppen met je motto, verander je hem net op tijd...

@ Engel: Onweerstaanbaar idd. Ik heb ook veel te weinig zelfbeheersing om een straatje om te lopen als ik zo'n exemplaar tegenkom.
Dat is zo fijn van deugende mannen he. Die zijn je toch steeds een stap voor.
Ik heb maar een foute man in mijn leven gehad, en onder mijn magic touch veranderde hij in een pussy hahah ;).

Het is de man met de mooie lach, de gladde babbels, en de fantastische uitspraken. Na 2 dagen vroeg hij mij of ik bij hem kwam wonen?!? (damn had ik maar... ;)) Hij was mijn minnaar op dat moment. Terwijl we tijdens onze eerste date in de kroeg zaten zei hij, als jij met je vriend in je hoofd zit, hebben wij geen sex vanavond. (Ik zou sowieso bij hem slapen, sex of niet.) Daardoor wilde ik hem juist te meer. En soms gewoon een opmerking tussendoor (jezus wat heb jij mooie tieten) waar je dan helemaal van in vuur en vlam staat ;) Of in gezelschap van al zijn vrienden, keihard zeggen dat als ik nie bij hem zou slapen, hij een potje hele goede sex zou moeten missen. Hahah probeer dan maar eens niet rood te worden. (en naar huis te gaan ;)) Paar weken later begon hij echt te zeggen dat hij verliefd was. Daar stopte het verhaal voor mij.

Hoe ik er dan toch van overtuigd ben dat hij een foute man was? Mede door zijn vrienden! Een jaar na dato komt een van zijn beste vrienden naar mij toe en zegt wie is je vriend? Ik wijs hem aan en hij zegt, wat moet je met hem als je mij kunt krijgen!?!?! Ja dan weet je wel hoe die onderling met elkaar omgaan.

*Stiekem blijft hij speciaal*

xxx
quote:Roland1971 schreef op 07 juni 2008 @ 21:11:

Nou, Ted is inmiddels wel een begrip hoor. Wat zeg ik: een instituut bijna Dus ik zou maar uitkijken met het voorstellen van je vriendin aan 'm. Of je moet haar natuurlijk wel een pleziertje gunnen :-)

Gelukkig zijn er best wel mannen die hun vrouw/vriendin af en toe het plezier van een andere al dan niet foute man gunnen. Maar dat roept dan weer de vraag of op de mannen die hun partner dat gunnen ook fout zijn, of juist niet, of hangt dat af van de motivatie van het gunnen?

Roland, ik een begrip? Zo erg ben ik toch niet? Jeetje hee, je hebt wel een goed geheugen. Ik heb hier al 2 jaar ofzo nauwelijks meer gepost... By the way, even iets anders, heb je toevallig een leuke vriendin?
Ha die Ted voor Plezier.
Is zo'n leuk topic, haal 'm naar boven.
Heb ik me in 2008 al voldoende mee bemoeid..
@Stout, heb jij iets te wilde krullen?

Gosj.....
Ik dacht even dat Ted terug was
quote:donderstraal schreef op 11 oktober 2011 @ 16:40:

@Stout, heb jij iets te wilde krullen?

Gosj.....Hád, de kapster was vrijdag iets te enthousiast..
Ik ken veel foute mannen, maar ben zelf fout, dus dat schept een band.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven