Mode & Beauty alle pijlers

Dringend kledingadvies nodig

12-10-2011 14:20 33 berichten
A.s. vrijdagavond heb ik een groot feest van mijn werk. Omdat ik niet zo heel vaak feestjes heb, vond ik het leuk om iets nieuws te kopen. Ik heb dus een zwart jurkje gekocht. Het komt tot net boven de knie en is van boven asymmetrisch met een beetje kant. Niet te bloot, maar toch wel sexy (althans, dat vind ik).

Mijn vraag is eigenlijk: wat draag ik er nou onder wat schoenen betreft. Ik had vandaag laarzen aan en eigenlijk stond dat niet slecht, maar misschien is een zwarte pump toch beter...? En dan een panty eronder: echt een hele dunne panty, of kan het ook een iets dikkere panty zijn?

Komt misschien een beetje dom over dit, maar ik heb dus niet vaak gelegenheden waar ik een beetje op chique kan gaan
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen foto van het (of soortgelijks) jurkje?

Pumps klinken me in ieder geval beter dan laarzen en als het feestje gewoon binnen is zou ik er ook een panty onder dragen.

Maar dat zeg ik nu uit hoe ik het jurkje vanuit jou omschrijving voor me zie.
Ik zeg ook panty en pumps. Wat is het eigenlijk voor feestje?
Pumps of enkellaarsjes met hak.

En een panty met een vrolijk werkje of een mooie kleur: terug laten komen in de accessoires
Het hangt van het feestje en de werkcultuur af, Ik zou het zelf niet in mijn hoofd halen om op een feest van mijn werk iets te dragen wat in de verste verte als sexy zou kunnen worden bestempeld. Dat is gewoon not done in mijn sector. In andere sectoren zal dat ongetwijfeld anders zijn.
Pumps en panty's. Ik vind dikke zwarte panty's juist vaak mooi. 40 dernier of dikker.

Met dit weer hoef je geen hele dunne kousen meer aan.
Ik ben nog druk op het net aan het zoeken naar het jurkje of naar iets wat erop lijkt.

Het feest is ter ere van de opening van het nieuwe gebouw en het thema is "glitter" Ik hou echter niet zo van glitters. Ik heb ook geen idee wat andere mensen precies aandoen, dus ben idd wel een beetje bang om overdressed te zijn. Nou ja, het prijskaartje zit er nog aan, dus ik kan het altijd nog terugbrenge/
Panty (40 denier is goed, en zwart!!) en pumps. Of ballerina's misschien?
Je kan ook een glitterpanty kopen.

Of een enorme nepdiamanten ring van de H&M / Six / Pimkies. Da's ook glitter!

Dit is een beetje het idee, alleen is die van mij wat langer en heeft ie geen lange mouw, maar een breed bandje aan de bovenkant. Bij de andere schouder zit een dun zwart bandje, wat er eventueel afgehaald kan worden.
Ik zou een zwarte panty doen, niet een hele dikke, maar wel eentje waar je een beetje been doorheen ziet. Met mooie zwarte pumps. Een zwart jurkje kan nooit fout gaan

En voor de glitter, zou je een zilverkleurige clutch ( met glitters) en bv een grote blingarmband om kunnen doen. Koop je voor nog geen 5 euro bij Claires.

Of wat SeptemberGirl zegt, een grote blingring!

Je hebt ook wel eens steentjes voor in je haar als je het opsteekt. Of een haarbandje met glitters. Of een dun glimmend sjaaltje.

Zou de glitter met accessoires doen.
Zo te zien heeft het model er ook enkellaarsjes met hoge hak bij aan. Vind ik echt leuk. Een dunne panty (huidkleurig met veel glans) of juist een dikke met glitter is leuk.

Een peeptoe pump is ook leuk met heftige nagellak!
Zwate pumps en een neutrale panty met iets een glimmertje
Wauw, mooi Leaf!
quote:lionlily schreef op 12 oktober 2011 @ 14:32:

Pumps of enkellaarsjes met hak.

En een panty met een vrolijk werkje of een mooie kleur: terug laten komen in de accessoires Een panty met een vrolijk werkje? Word ik persoonlijk niet vrolijk van, tenzij je 14 bent...
Dunne panty en pumps!
Of heel simpele pumps en in je panty het kant-motief terug laten komen:

quote:littlemissvixen schreef op 12 oktober 2011 @ 14:56:

[...]

Een panty met een vrolijk werkje? Word ik persoonlijk niet vrolijk van, tenzij je 14 bent...Ik bedoel wel stijlvol, met een simpel streepje of en een kantmotief dat terugkomt in het jurkje. Als je verder een supersimpele chique jurk en classy hakken aan hebt, kan dit prima werken.
Een panty met een werkje wordt denk ik wel heel erg 'kanterig' bij dit jurje. Dan ga je imho richting 'tokkie' stijl.

Dunne zwarte panty met mooie pumps met rechte hak.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Leuk, al jullie adviezen!! Ik ga voor een effen zwarte panty. Eerlijk gezegd vind ik panty's met motiefjes en dergelijke niet zo mooi
Ga je helemaal in het zwart??
quote:pinks schreef op 12 oktober 2011 @ 15:17:

Of heel simpele pumps en in je panty het kant-motief terug laten komen: [afbeelding]

[afbeelding]Die kunnen meteen aan het werk.
verba volant, scripta manent.
quote:linna schreef op 12 oktober 2011 @ 17:49:

Ga je helemaal in het zwart??Ik denk het wel. Het jurkje is natuurlijk zwart, zwarte panty en denk ook zwarte schoenen. Heb ook wel bijvoorbeeld lichtebruine pumps, maar denk dat dat niet zo mooi staat.
Leuk jurkje!

Voor de 'veiligheid' kun je toch aan je collega's vragen wat zij denken aan te gaan trekken?

Ik zou ook gaan voor wat dikkere panty's, met een zwart enkellaarsje. En de glitter in je sieraden.

Veel plezier! Leuk, zo'n feestje in het vooruitzicht!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven