...Bar too mucht 192....
dinsdag 11 oktober 2011 om 17:26
dinsdag 11 oktober 2011 om 17:40
dinsdag 11 oktober 2011 om 17:47
Ja, dozen zijn ze altijd gek op en plastic tasjes, maar dat vind ik soms een beetje eng.
Saar zucht nog maar een keer om zoveel jeugdige domheid.
Spelen doet ze zelf al jaren niet meer aan, eten daarentegen wel. Ze heeft vanavond per ongeluk 2 keer eten gekregen. Wist niet dat Joman haar al gevoerd had toen ik thuiskwam en Saar doet net of ze gek is..........
Saar zucht nog maar een keer om zoveel jeugdige domheid.
Spelen doet ze zelf al jaren niet meer aan, eten daarentegen wel. Ze heeft vanavond per ongeluk 2 keer eten gekregen. Wist niet dat Joman haar al gevoerd had toen ik thuiskwam en Saar doet net of ze gek is..........
dinsdag 11 oktober 2011 om 22:51
quote:yette schreef op 09 oktober 2011 @ 23:19:
Dat zou gaaf zijn ja, het ontbreekt me alleen aan structuur en doorzettingsvermogen. Er is altijd wel iets belangrijker. Op dit moment geef ik thuisonderwijs aan de oudste. Kost me veel tijd en nog meer energie.
Pittig begreep al zoiets je geen goede school voor hem kon krijgen.
Al zicht op een oplossing?
En wat schrijven betreft wie weet wat de toekomst brengt
Dat zou gaaf zijn ja, het ontbreekt me alleen aan structuur en doorzettingsvermogen. Er is altijd wel iets belangrijker. Op dit moment geef ik thuisonderwijs aan de oudste. Kost me veel tijd en nog meer energie.
Pittig begreep al zoiets je geen goede school voor hem kon krijgen.
Al zicht op een oplossing?
En wat schrijven betreft wie weet wat de toekomst brengt
woensdag 12 oktober 2011 om 18:11
donderdag 13 oktober 2011 om 18:57
quote:jooppie schreef op 12 oktober 2011 @ 18:07:
Nee, ik mis hond vreselijk. En ook mijn moedertje
Dus ik zuip er gewoon nog eentje. Mag van mij.
Over een tijdje pak ik mezelf weer beet, schop onder de kont en gaan met die banaan.
Maar nu nog even niet...........Jooppje toch, ik zie het nu pas. Wat verdrietig.
Nee, ik mis hond vreselijk. En ook mijn moedertje
Dus ik zuip er gewoon nog eentje. Mag van mij.
Over een tijdje pak ik mezelf weer beet, schop onder de kont en gaan met die banaan.
Maar nu nog even niet...........Jooppje toch, ik zie het nu pas. Wat verdrietig.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:00
quote:yette schreef op 12 oktober 2011 @ 08:51:
Geen idee welke kant dit opgaat Meis. Morgen een vergadering met alle mensen die iets zinnigs kunnen zeggen erbij. Kan zijn dat hij na de herfstvakantie een tijdelijke plek heeft. Of over maanden. Je hoort de raarste verhalen.
Hoop voor je snel goed komt.
Iemand wijntje?
Geen idee welke kant dit opgaat Meis. Morgen een vergadering met alle mensen die iets zinnigs kunnen zeggen erbij. Kan zijn dat hij na de herfstvakantie een tijdelijke plek heeft. Of over maanden. Je hoort de raarste verhalen.
Hoop voor je snel goed komt.
Iemand wijntje?