Facebook vraag

15-10-2011 11:02 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik een foto of video op facebook zet komt het bij mij niet meer op de nieuwspagina te staan zodat iedereen kan zien wat ik er zojuist op het gezet. Als ik bij mijn profieloverzicht kijk staat het er wel op. Hoe kan dit? Heb al gekeken bij instellingen maar kan zo niet vinden of ik het uit gezet heb. Als ik er gewoon iets op zet zonder foto dan komt het er wel bij te staan...
Volgens mij kan je nu per post bepalen wie het mag zien. Als je met je muis over je eigen post gaat, zie je rechtsboven op de post 'n soort tandwiel. Daar kan je het instellen. Succes!
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
heb je op publiceren geklikt nadat je de foto's geupload hebt ? normaal vraagt hij als ze geupload zijn: u heeft foto's die nog niet op het nieuwsoverzicht worden vermeld klik op publiceren of overslaan. Als je overslaan pakt staan ze alleen maar op je profiel en niet op je overzicht.
Hmm... ik heb ze met mijn mobiel geplaats. Heb gewoon voor delen via facebook geplaatst.

Maar ben dat niet tegen gekomen
wat kleine prinses zegt zie je ook niet ? want dat is ook een optie met de nieuwere fb
Log anders een keer in op je pc. Buddhagirlie heeft gelijk. Op de nieuwe facebook heb je meer opties daarvoor.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Facebook is ruk de laatste tijd, met die rare volgorde van berichten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb ff uitgetest met de pc. Als ik daar een bericht plaats met foto komt hij er wel bij te staan. Onder prikbord berichten en op de nieuwspagina. En als ik met mijn mob een foto er opzet met tekst er bij komt hij er niet te staan.

Heb gekeken naar dat tandwieltje, maar die komt er niet bij te staan. Kan alleen kiezen uit wie het mag zien en dat staat bij mij overal aangevinkt voor vrienden.
Vorige week wilde ik via mobiel een foto uploaden. Moest ik eerst een vernieuwde versie van FB installeren. Daarna kreeg ik de foto ook alleen op profiel ipv op de nieuwspagina. Er was geen andere keuzemogelijkheid. Ik vind de vernieuwde FB lastig.
Ligt aan de app. Ik zie mijn eigen updates ook niet meer maar andere mensen zien ze wel (wordt op gereageerd).
Ligt idd aan de apl ben ik achter. Maar als ik de nieuwe versie download krijg ik het wel allemaal, maar als ik hem daarna weer gebruik is het de oude versie weer. Krijg de nieuwe niet meer terug. Alleen als ik hem weer opnieuw instaleer :(
Eh, is dit een topic voor algemene FB vragen of specifiek die van TO?

Ik gooi 'm er toch in: FB 'claimt' dat je niet kunt zien wie jouw profiel heeft bekeken. Hoe kan het dat er dan toch personen in je lijst van 'mensen die je misschien kent' staan met wie je helemaal niets of niemand gemeenschappelijks hebt? Toch dat diegene op jouw profiel gekeken heeft?

Niet dat het mij wat uitmaakt verder, gewoon nieuwsgierig ernaar.
Misschien omdat je gemeenschappelijke vrienden hebt. En ik heb het ook wel eens met zakelijke contacten met wie ik ooit gemaild heb, die komen ook voor in dat lijstje.
@dibbes: mijn facebook is alleen zichtbaar voor vrienden, dus die vriendensuggesties zijn gewoon ad random gekozen vrienden-van-vrienden: die hebben mijn pagina of profiel nooit kunnen bekijken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Aubrey schreef op 17 oktober 2011 @ 04:15:

Misschien omdat je gemeenschappelijke vrienden hebt. En ik heb het ook wel eens met zakelijke contacten met wie ik ooit gemaild heb, die komen ook voor in dat lijstje.

Aubrey, dus niet. Niets gemeenschappelijks, ook niets zakelijks want ik mail in principe niet zakelijk met mijn prive mailadres. Behalve heel soms naar collega's.

quote:himalaya schreef op 17 oktober 2011 @ 08:39:

@dibbes: mijn facebook is alleen zichtbaar voor vrienden, dus die vriendensuggesties zijn gewoon ad random gekozen vrienden-van-vrienden: die hebben mijn pagina of profiel nooit kunnen bekijken.

Himalya, ook al is het een vriend van een vriend, dan staat bij diegene een melding wie een gemeenschappelijke vriend(in) is. In dit geval staat er dus helemaal niets.

Maar nogmaals, het maakt mij ook niet uit verder, was er gewoon nieuwsgierig naar.

Bedankt iig beiden .
Nou ja, ik heb wat Hima zegt, alles afgeschermd, maar ik zie wel soms zakelijke contacten op mijn FB. Mijn FB is gewoon heel beperkt. Alleen mensen die ik langer ken en vertrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven