Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een konijn!

Nou ja nog niet helemaal want Vent weet het nog niet . Dit was een showkonijn en z'n oortjes waren iets te groot dus hij zo zomaar dood gemaakt worden . Nou ja dat kan natuurlijk niet dus nu staat die hier voor het huis. Ik zeg gewoon niks en dan maar afwachten wanneer Vent het ziet . (Mocht ie het nou echt niet willen dan kan ie nog naar iemand anders maar dat vertel ik in eerste instantie maar niet )
Ja op hyves en hij heet hetzelfde als jinnyman.

Maar het mailtje wat hij stuurde was heel netjes hoor, hij eindigde zelfs met vriendelijke groet .

Maar ik ga maar voor de Bridge-oplossing. Hij zegt dat zijn internet het niet goed doet dus zeg ik gewoon dat mijn telefoon het niet goed doet .
En er is altijd nog konijnenopvang Star

Hoe vindt Mart het?
whahaha goede Juud! En eenkonijn, gezellig! Al hebben wij de onze ooit naar kinderboerderij gebracht. was stuk minder leuk dan we dachten... (was wilde boerderijkonijn, met nadruk op wild...)
Gevonden. Mannetje hoor.
Voor Bridges, ter uitdrijving of werping:

http://www.hamsterdance.nl/

Misschien helpt het, gewoon nadoen.
Mart vindt het wel leuk. Koemijn kijken zegt hij nu steeds .
quote:Star schreef op 11 februari 2008 @ 19:53:

Gevonden. Mannetje hoor.Haha geen prive foto's dus...
whahahahahahaa Jin: geweldig! Als dat niet helpt, weet ik het ook niet meer!

Ik zag hem niet hoor Juud...
He's a dancer Bridge

Koemijn, liehief!
Goed kijken Bridge! En de man van Jinny heet niet echt Jinnyman he!
Hahahahaha die hamsters! En dat muziekje
quote:Juud_ schreef op 11 februari 2008 @ 20:07:

Goed kijken Bridge! En de man van Jinny heet niet echt Jinnyman he! oh joh, zeg dat dan meteen!
http://www.youtube.com/watch?v=3bPKiVDa ... re=related

Hier kan je ook wel op dansen. En misschien breekt je water wel van het lachen
Bridges, bij Laurens heb ik alles uit de kast gehaald voor de bevalling, niets hielp. Tonic, vette mayo en ik lag vervolgens kotsmisselijk op de bank te hopen dat het dus niet ging gebeuren nu ik zo misselijk was. Port hielp ook niet, wandelen niet. Maargoed, hij kwam wel. Bij Berend heb ik dus toch maar, wat ik bij laurens niet durfde, een goeie pot sex gehad en hopla, weeën. Dus por die vent van je van de bank en zorg dat dat kind er op dezelfde manier uitkomt als dat ie erin ging . Toen vond ie het toch ook leuk?

Misschien helpt het als je zegt dat dit wellicht een van de laatste keren is de komende maanden?

WIJ WILLEN AKTIE!!!!
En Bridge maar zoeken op JInnyman
Amalia windt er geen doekjes om
Whahaha heb hem inmiddels gevonden en lach me suf om jullie berichtjes en links! ben bang dat het gewoon echt geduld moet zijn...
quote:Star schreef op 11 februari 2008 @ 20:10:

Amalia windt er geen doekjes om maar nu wel hoor, je weet maar nooit of er weer een kindje van gaat komen
Wij willen dus

SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX,SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX, SEX.

Dus Bridge laat die broek maar zakken
quote:amalia schreef op 11 februari 2008 @ 20:16:

[...]

maar nu wel hoor, je weet maar nooit of er weer een kindje van gaat komen
Niet visualiseren, niet visualiseren, niet visualiseren....shit te laat. Zie Amaliaman met doekjes voor me
Nou meisjes helaas slecht nieuws voor jullie, ik ga jullie verlaten. Spring gauw onder de douche en dan ANTM in bed . En ik ben er pas woensdag weer want morgen heb ik ouderavonden

Veel plezier Bridge (oh en mocht de sex er niet van komen dan morgen niet klagen dat je kind er nog niet uit is, we hebben je gewaarschuwd! )
Succes met ouderavonden Juud!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven