Trainer en ik?

25-09-2011 16:12 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg reacties, ik weet wat me te doen staat.
Wat jij ziet als "normaal ergens posten" komt op anderen wellicht over als gebrek aan zelfreflectie aangezien je anderen aanraadt wat je zelf vertikt te doen.

Als je op 'n verjaardagsfeest eerst je nood gaat zitten klagen over die bon voor door rood rijden die je hebt gekregen, hoe onterecht dat wel niet was want ook al was het rood, er kwam nèrgens ander verkeer aan, en je gaat even later iemand uit dat gezelschap die door oranje rijdt de les lezen, dan krijg je óók commentaar.
quote:baby_ernie80 schreef op 04 oktober 2011 @ 17:36:

Pagina na pagina heb ik (samen met anderen) geprobeerd hier zinnige dingen neer te pennen in de hoop dat het een beetje zou helpen. Ik geloof dat ik er hier nu wel klaar mee ben.... IBL, jij hebt echt serieus hulp nodig.

Ik heb die adviezen opgevolgd. Al was het iets wat ik zelf ook zou doen; laten gaan. Het was meer om mijn verhaal kwijt te kunnen en te zien wat andere mensen er nou van vonden.

Dus hoezo hulp nodig? Omdat ik soms troll reacties geef?
Je geeft dus toe dat je een troll bent? Goed dat ik het weet, dan hoef ik dus ook niet meer serieus op je topics te reageren.
quote:yvonjaspers schreef op 04 oktober 2011 @ 17:50:

Je geeft dus toe dat je een troll bent? Goed dat ik het weet, dan hoef ik dus ook niet meer serieus op je topics te reageren.Begrijpend lezen is moeilijk voor jou, merk ik.
Ik lees prima wat je schrijft hoor. Als je mensen die het moeilijk hebben bewust kwetst omdat je het blijkbaar leuk vind om trollereacties te geven ben je niets meer of minder dan een troll.
quote:ikbenlief schreef op 04 oktober 2011 @ 17:52:

[...]

Begrijpend lezen is moeilijk voor jou, merk ik.Je zegt toch zelf dat je af en toe troll reacties geeft? Dat kan maar op 1 manier opgevat worden, lijkt me. Vind je het niet ontzettend onsympathiek van jezelf dat je dit soort dingen doet? In de basis heeft men hier altijd het beste met een ander voor, maar dan moet diegene natuurlijk ook wel zelf sympathiek en eerlijk blijven....
Vandaag staat er een bericht op Teletekst dat een 27 jarige jeugdtrainer van een plaatselijke voetbalvereniging in Harlingen wordt verdacht van het maken van ontuchtige video's en foto's waarbij ruim 30 jongeren tussen de 11 en 16 jaar waren betrokken.

Ik moest gelijk aan dit topic denken.
Dat soort dingen gebeuren.

Ik haal je meteen uit de waan; mijn trainer is vlak na mijn vertrek gestopt met training geven aangezien hij gewoon werk heeft (accountancy) en het niet te combineren was. En hij is geen vieze pedofiel die op jonge meisjes geilt, wat die man uit Harlingen duidelijk wel doet.
Gek dat je wel een reactie geeft op Aubrey, maar niet op Baby Ernie die zo haar best gedaan heeft voor je?!
Heb een soa test gedaan, donderdag kreeg ik het antwoord via een sms en ik heb NIKS.
Thanks Aardbei!

Dubbelnicken in 1 topic. Je bent de klos!
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:31:

Heb een soa test gedaan, donderdag kreeg ik het antwoord via een sms en ik heb NIKS. DubbelnickerT
quote:pimpelmeesje67 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:33:

Thanks Aardbei!

Dubbelnicken in 1 topic. Je bent de klos!
Kan niet aangezien ik vanaf mijn laptop post (dus een ander IP adres). Maar maakt ook niet uit als ik (weer) een ban krijg om niks. Selectief bannen zijn ze goed in hier terwijl ik alleen maar actuele dingen aankaart. Net zoals selectief reageren trouwens.
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:35:

Kan niet aangezien ik vanaf mijn laptop post (dus een ander IP adres). Maar maakt ook niet uit als ik (weer) een ban krijg om niks. Selectief bannen zijn ze goed in hier terwijl ik alleen maar actuele dingen aankaart. Net zoals selectief reageren trouwens.Dream on...
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:31:

Heb een soa test gedaan, donderdag kreeg ik het antwoord via een sms en ik heb NIKS.U bent tevens gezakt voor het dubbelnick examen!
Aardbei, dubbelnicken kan wel hoor vanaf 1 laptop!
Gewoon met je ene nick inloggen en daarmee per ongeluk op een topic van je andere nick posten. Simpel zat.
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:35:

Kan niet aangezien ik vanaf mijn laptop post (dus een ander IP adres). Maar maakt ook niet uit als ik (weer) een ban krijg om niks. Selectief bannen zijn ze goed in hier terwijl ik alleen maar actuele dingen aankaart. Net zoals selectief reageren trouwens.

Hou toch op! Je bent de hele tijd al zo doorzichtig als glas.

U bent de zwakste schakel, tot ziens!
Busted!
Gaia, zo dom ben ik niet. Ik kan niet meer posten via ikbenlief aangezien ik geband ben. Vandaar een nieuwe nick en gereageerd hier.
Ik ga kapot hier van het lachen , die opmerkingen van jullie muahhahaa

Ik voel me ook ergens hee slecht, dat ik ontkumbaya'd ben door iemand
ikbengewoondom

ikgaopzoeknaareenrijkevent
Je ip adres hangt af van je locatie, niet van welke computer toch...

Maar je ban was maar 24 uur hoor waarschijnlijk (meestal zo bij de eerste) dus je had ook gewoon weer op je ikbenlief account gekund.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven