Ik zou wel eens lekker willen knuffelen met Dennis van der Geest! Lijkt me trouwens ook best een passionele vrijer... Of zal ie juist gaan brullen als 'n beest..
Het liefst douchen, maar dat is niet goed voor me. Dus dan met kruik, dikke sokken en dekbed op de bank!
Hoe zul jij je kinderen nooit noemen (2 namen, j&m)
Er is niets met mijn oren. Hij vroeg wanneer we gingen landen, dus ik zei: Aan de druk op mn trommelvlies te voelen.... staan we over zo'n 30 minuten aan de grond. Dus ik verwacht nu elk moment een commando vanuit de cockpit.
En prompt kwam dat commando En toen zei Jammie Ljungberg: Great ears!
JAAAA!! Suske en Wiske! Hadden een hele verzameling! Mijn favorieten waren...... De speelgoedspiegel en... De krachtige krans! En die van jou Twis?? Das pas nostalgie!
Nee, morgen om 10:15u voor een polijstbeurtje naar de tandarts (net als Elynn) en daarna om 13u nog een paar uurtjes werken op mijn oude werk (heeeel erg leuk!!) Daarvoor hoef ik dus niet speciaal vroeg naar bed. Zo nog ff filmpje kijken.
Word je ook een beetje gek van dat heppiedepeppie hoofd met stomme jurkje hiernaast? >>
Oh echt?? Ik moest ze van m'n moeder wegdoen... Zo verdrietig van geweest.. Vond ze echt heel leuk! Hadden er denk ik 20. Wat was jouw favoriet? Misschien ken ik m ook!
Anoniem_55368
maandag 17 oktober 2011 om 23:04
Lol Liz, mooi verhaal!
Als ik met Jort was had ik vast ook zo'n heppie-de-peppiehoofd. Nee, ik vind Lauren Verster wel leuk, en ook een mooie foto met leuke styling.
Welke BNer zou jij wel een make over willen geven?