Winden laten in bed.
zaterdag 16 juli 2011 om 20:00
Als je elkaar al enige tijd kent (20jaar) is het laten van een scheet in elkaars omgeving de nornaalste zaak ter wereld, vind mijn parter.
Ik denk daar anders over en vind dat dat niet hoort zeker niet in bed.
Het ergste is dat er ook nog eens hard om gelachen wordt als ze vreselijk stinken en haar dekbed gaat wapperen richting mijn kant.
Altijd heb ik hier moeite mee gehad. ook tijdens de sex een harde scheet laten is geen uitzondering... een regelrechte afkapper zeker als alle lucht opgespaard wordt om hem zo hard mogelijk te laten knetteren.
Ik kan begrijpen dat het per ongeluk gebeurt, en dat een mens in zijn leven ongelooflijk veel scheten laat. Ik snap ook dat het ongezond is deze in te houden, maar om er nu een feestje van te maken waar je parner van mag meegenieten gaat me iets te ver.
Een sexuele afknapper of niet?
Ik denk daar anders over en vind dat dat niet hoort zeker niet in bed.
Het ergste is dat er ook nog eens hard om gelachen wordt als ze vreselijk stinken en haar dekbed gaat wapperen richting mijn kant.
Altijd heb ik hier moeite mee gehad. ook tijdens de sex een harde scheet laten is geen uitzondering... een regelrechte afkapper zeker als alle lucht opgespaard wordt om hem zo hard mogelijk te laten knetteren.
Ik kan begrijpen dat het per ongeluk gebeurt, en dat een mens in zijn leven ongelooflijk veel scheten laat. Ik snap ook dat het ongezond is deze in te houden, maar om er nu een feestje van te maken waar je parner van mag meegenieten gaat me iets te ver.
maandag 18 juli 2011 om 08:01
Wikipedia zegt: "De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag in 12 tot 25 windjes."
Aangezien we allemaal braaf doen wat goed voor ons is liggen we een derde van onze tijd in bed. Dus gemiddeld 4 tot 8 winden per nacht.
Zo vaak ga ik er echt niet uit per nacht. Het raam open laten staan lijkt me een probaat middel. En als je chili con carne hebt gegeten, flink bent gaan stappen, biertje hier, biertje daar en afgesloten hebt met een flinke shoarma, tja, dan moet je niet zeuren als je een nachtje in de logeerkamer moet slapen...
Aangezien we allemaal braaf doen wat goed voor ons is liggen we een derde van onze tijd in bed. Dus gemiddeld 4 tot 8 winden per nacht.
Zo vaak ga ik er echt niet uit per nacht. Het raam open laten staan lijkt me een probaat middel. En als je chili con carne hebt gegeten, flink bent gaan stappen, biertje hier, biertje daar en afgesloten hebt met een flinke shoarma, tja, dan moet je niet zeuren als je een nachtje in de logeerkamer moet slapen...
maandag 18 juli 2011 om 16:35
Precies miin partner denkt, scheten laten moet ik toch dus laat ik er maar een deugd van maken. Zo is ze opgevoed. Genieten en lachen van die harde knetter. Schuddebuikend rollen ze van hun stoel. als hij stinkt zoals hij klinkt.
Aan haar onderbroeken te zien komt er regelmatig nog een consumptie achteraan.
en inderdaad ze hebben allemaal last van aambeien
en inderdaad ze hebben allemaal last van aambeien
maandag 18 juli 2011 om 18:59
donderdag 20 oktober 2011 om 11:59
quote:eye4you schreef op 16 juli 2011 @ 20:00:
Uberhaupt een afknapper (als het met opzet gebeurt). Het is iets menselijks, dus als het per ongeluk gebeurt, geen enkel probleem.
Maar personen zoals jouw vrouw/vriendin die met opzet winden gaan lopen laten en daar ook nog om moeten lachen (helaas ken ik ook zo iemand), vind ik behoorlijk infantiel.
Uberhaupt een afknapper (als het met opzet gebeurt). Het is iets menselijks, dus als het per ongeluk gebeurt, geen enkel probleem.
Maar personen zoals jouw vrouw/vriendin die met opzet winden gaan lopen laten en daar ook nog om moeten lachen (helaas ken ik ook zo iemand), vind ik behoorlijk infantiel.
donderdag 20 oktober 2011 om 17:37
donderdag 20 oktober 2011 om 20:16
quote:eye4you schreef op 18 juli 2011 @ 16:35:
Precies miin partner denkt, scheten laten moet ik toch dus laat ik er maar een deugd van maken. Zo is ze opgevoed. Genieten en lachen van die harde knetter. Schuddebuikend rollen ze van hun stoel. als hij stinkt zoals hij klinkt.
en inderdaad ze hebben allemaal last van aambeienGatverdamme wat een smerig verhaal zeg, ik geloof er niets van. Dit ga je toch niet op een forum zetten over je vrouw. Volgens mij ben jij niet helemaal lekker,,
en inderdaad ze hebben allemaal last van aambeienGatverdamme wat een smerig verhaal zeg, ik geloof er niets van. Dit ga je toch niet op een forum zetten over je vrouw. Volgens mij ben jij niet helemaal lekker,,
donderdag 20 oktober 2011 om 20:23
zaterdag 22 oktober 2011 om 10:41
Winden laten in bed of winden laten tijdens de seks, dat vind ik wel twee verschillende dingen.
1. Winden laten in bed doen we allebei, ook als we niet in bed liggen trouwens.
2. Tijdens de seks in principe niet, al is het ons in bijna zes jaar inmiddels allebei wel eens gebeurd dat er een scheet ontsnapte. En dan maken we daar ook geen probleem van.
@ christiane04 het is inderdaad iets menselijks!
1. Winden laten in bed doen we allebei, ook als we niet in bed liggen trouwens.
2. Tijdens de seks in principe niet, al is het ons in bijna zes jaar inmiddels allebei wel eens gebeurd dat er een scheet ontsnapte. En dan maken we daar ook geen probleem van.
@ christiane04 het is inderdaad iets menselijks!
zaterdag 22 oktober 2011 om 11:06
zaterdag 22 oktober 2011 om 16:37
Wat een mongool zeg, ik zou het meteen uitmaken. Dat is echt not done.... Als je moet ga je naar het toilet om het zo zachtjes mogelijk te doen! Mensen die -in wat voor setting dan ook- ongegeneerd winden laten vind ik horken. Er om lachen en zo vind ik ook imbeciel. Echt weer zo'n klassiek voorbeeld van Hollanders op hun best: de achterlijke, triviale ; broodje poep humor'.... Allemaal ff lachen 1,2,3 'hahaha wat leuk' :S Thumbs WAY down....
zaterdag 22 oktober 2011 om 16:53
Dawn French ziet een verband tussen het in elkaars buurt scheten laten, en de fase van je relatie:
http://www.youtube.com/watch?v=vkAymkcZO48
http://www.youtube.com/watch?v=vkAymkcZO48