Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
= Murron nog gespot na donderdag??
Weet ik eigenlijk niet... was natuurlijk op cursus..
volgens mij niet....

zit al naar vakantie voor volgend jaar te kijken
GW, wij ook, aankomende zomer 2 of 3 weken naar Mallorca waarschijnlijk!
Wij gaan niet op vakantie volgend jaar. Moeten een badkamer doen
Man mag beslissen deze keer, wil bgraag naar toscane, maar ik wil niet zo lang rijden, maar omg wat is de slaaptrein duur
Zit trouwens weer eens op mp te kijken maar ik moet wel lachen om die pakketten 'merkkleding'. Alleen maar HEMA en babyclub. Das toch geen merkkleding....
tjaq, hema is ook een merk...
Daar zijn de meningen ernstig over verdeeld Becks...

Maar ik denk bij merk ook eerder aan Espr1t, me*x, Noppiez, bfcee etc.
Ebp

Only the lonely aan het ontbijt
Oi.
Morgen! jeej, vannacht zat er 5 uur tussen een voeding! Dus lekker van 22.00 tot 3.00 kunnen slapen. Wat heerlijk!

Drukke dag vandaag, 2 verjaardagen.

spannend murron!

Weet nog niet waar we heen gaan op vakantie. Ik wil eigenlijk naar frankrijk, maar man durft dat volgend jaar nog niet aan. die wil liever in een bungalowpark in NL. Nou ja, we hebben nog even om er overna te denken.

Gaan ws in dec nog een weekend/midweek naar roompot, staan leuke weekendjes weg op voor net 100 euro.
Sjit heej, zo verkouden dat vanmorgen niet alleen mijn neus en keel dichtzaten maar ook mijn ogen! Glelukkig mocht ik weer blijven liggen van vent.
mogguh, wij gaan zo naar kinderboerderij, en vanmiddag ga ik samen met M. naar woessel en pup
Leuk fan! Ben benieuwd wat ze er van vindt
Even ego: zit hier te janken van pijn... Bekken doet me zeer!!
Middag!!!

Hier was het vandaag wederom 7u dat ik madame al hoorde roepen..

Nu ligt ze even heerlijk te slapen, straks op verjaardag!

Duuv: wat lekker dat je even wat langer achter mekaar kon slapen! Hoe gaat het nu met D 's nachts??

Moom: ai, das balen dat alles zo dicht zat! Gelukkig mocht je lekker blijven liggen!

Fan: veel plezier!

Murron: Waar ben je??? Ben je stiekem al bevallen??

Vakantie: geen idee nog voor volgend jaar.. Waarschijnlijk blijven we in NL.. Gewoon lekker burgelijk in een bungalow .

Allemaal een fijne middag gewenst!!
(Helaas) Nog niet aan het bevallen. Ik had voor het weekend wel het idee dat het zou kunnen, maar nu is dat weer weg. Ik heb sinds een paar dagen wel onwijs veel slijm/afscheiding. Zou dat de bekende slijmprop kunnen zijn? Het is dus geen prop maar meer draden. Ik vond het wel weer eens tijd voor een vies verhaal hier .
ha murron, lekker!!! wordt nu wel spannend he? trek je het nog een beetje?

pffff. A was hysterisch tijdens bedtijd. gelukkig na een half uur eindelijk in slaap gekregen. hij slaapt nu nog. Zelf ook even getukt, nu weer een oog dicht.
oh, en sjaak loopt continu met zijn hele vuist in zijn mond. wat denken jullie, tandjes oid?
willen hus, gw, en duuv even hun adres naar mij emailen. nu gw's boeken er nog steeds niet zijn, wil ik dubbelzeker zijn dat ik de goede adressen gebruik. svp mailen naar

voornaam.achternaam @ blauwesuup .nl.

zal dit bericht ook op haaifs zetten (svp geen h/fb bericht sturen, maar een email)
Tandjes moom... hier ook altijd, zodra de vuisten de mond in gaan dan komen er weer tanden aan
Zal ik doen Moom!

Oh spannend zeg Murron!! Wie moet jij smsen in de boom? Ik hoop GW of Yaya? Dan ben ik meteen daarna aan de beurt

Fan ik ben echt benieuwd wat M. er van vindt!! Leuk!

I. vindt W&P ook leuk, alleen Pip noemt ze "Woesje" en Woezel noemt ze "Woesje en Pim"....

Char hoe'st nu? Wordt het minder als je even rustig gaat liggen?

Oh en R. kan rollen!! Gister een keer of 6 dus ik denk dat ze het wel doorheeft. I. zat ernaast te kijken "och zussie, doe je nou...?" Ze kan nu de naam van R. zeggen, maar dan zonder de eerste letter en de 2e lettergreep wordt de a een u (volgen jullie het nog?)
Hus: helaas niet... Morgen maar even verlos bellen.

Wat goed dat R kan rollen!
Knappe R!

Neeflief was gisteren naar poezel en wip geweest. Geloof dat ie total loss was.

Te hard gewerkt, char?

A komt tegenwoordig op schoot zitten, zo schetig, komt ie voor je staan, draait zich om en laat dan zijn billen zakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven