Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve,

Borre
Was op de tv een reclame geloof ik
van mika. Kijk even op het Westerparkprogramma
Mika Kaarten

Voor elk Mika concert heeft Onlineticketshop kaarten beschikbaar die u via onze beveiligde verbinding eenvoudig en snel kunt bestellen. Naast Mika kaarten is Onlineticketshop ook dé webshop voor voetbalkaarten, tickets voor evenementen en festivals of andere concertkaarten. Na plaatsing van uw bestelling worden de Mika kaartjes uiterlijk een week voor het Mika concert aangetekend en verzekerd naar u verzonden. Een e-mail met een overzicht van de bestelling ontvangt u binnen enkele minuten. LET OP: Wij maken u erop attent dat de prijzen van de Mika tickets op onze website gebaseerd zijn op vraag en aanbod en HOGER zijn dan de oorspronkelijke kostprijs van de kaarten. Alle geplaatste orders zijn definitief en kunnen niet geannuleerd worden. Wij bedanken u voor uw bestelling en wensen u een onvergetelijke avond toe!
Ik wil ik wil ik wil!
WWW.ONLINETICKETSHOP
Dacht ik al. Ik ook, maar ik zit in frankrijk. ook leuk
Ja daar ga ik ze dus niet kopen. 79 euro, afzetters. In de voorverkoop van zaterdag 36 euro.
Heel gemoedelijk is het Wpark, maar ook niet zo groot, dus ik zou er snel bij zijn zaterdag.
Ja Frankrijk ook leuk. Allebei leuk
ik zou extra kaarten kopen en ze doorverkopen. \loopt vast wel! Hmm, ik wil eigenlijk ook heel graag....
Ja zal wel te laat zijn. Ga niet in de rij staan. Wil het dan via internet boeken.
Ja helaas. Ik zal je bellen als ik vooraan sta
en me bedanken voor de tip... nou, fijn...ik hoop dat het regent.

Onee, gemeen! Dat hoop ik helemala niet!
ik ga x-boxen met lief, daahaag!!
Is er nog chocola? Ik heb bruine m&m's, grote zak
Amalia echt klote dat Berend toch een spreidbroekje moest! Gelukkig niet zo heel lang en issie er voor de warmte vanaf! Is het erg lastig met badje enzo?

Bij het voeden van Shanna pastte mijn bv zich telkens aan S aan, heel handig. Hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn....

Zou het gewoon op een ochtend en avondvoeding houden. Misschien kun je daarna weer opbouwen?

Welterusten Bridge! Of niet natuurlijk:-)
Mensch, ik was helemaal nog niet zo ver

Verkeerde nog in euforische staat

Mijn allerliefste digidin Amalia, wat ben ik je dankbaar, hoe kan ik je ooit bedanken?
Wil je nog meer chocola dan? Een zak niet genoeg Noos?
Ok Bridge is slapen, ik ga ook. Wellicht moeten we morgen weer fris en fruitig op de tribune zitten.

Trusten madels!
joehoe!! Kind in bed leggen duurde weer uren hier maar nou zie ik dat er toch nog weinig aan het handje is hier? Balen, wachten sucks!

Na Bridge, dan idd maar 14 feb (is de Robster dan ook niet jarig????). Dan gok ik op kleine Robbie .

Zo, ik heb at the office weer heerlijk mot met de dames, mensen wat ben ik blij dat het er bijna op zit zeg. Ik begin al op te schieten met lijst dus mooi. Maar die zeikerds ben ik echt zo zat dat ik nog in staat ben me ziek te melden als het zo door gaat.... PFFFFFFFFFFFFFFFFF... Zo, dat ben ik maar weer kwijt.

Hellie, ik ben ook vergeten te bellen maar het komt goed! Volgende week vrijdag iig vrij, deze week niet want ff dagje xtra maar misschien zaterdagochtend als je niet in H zit?

Zo, ik ga ook slapen als de weeen toch niet opschieten... Coescoes allemaal!
nog even: who the f*** is Mika?!??? Ik heb geloof ik iets gemist....
O, dat was een beetje mosterd. Ik zit ondertussen aan de phone met vriend, niet handig.

Ik heb nog wat chips heur, hij was nog maar half leeg. Wel goed lezen he!

Mmm, geen baby dus vannacht. Of het moet wel heel rap gaan ineens...

Ah, m'n moeder aan de telefoon...
quote:Suze2 schreef op 13 februari 2008 @ 21:53:

nog even: who the f*** is Mika?!??? Ik heb geloof ik iets gemist....
Mika is oa van dat nummer "Big girls, you are beautyful"

Oh ik ben echt erg! Heb net 4 bammen met kiprollade op, plakjes ham met daartussen roomkaas en een schaal vanillevla (wel halfvol...!)

Morgen mijn vriend de weegschaal maar even laten staan.

Ik denk dat ik er ook maar eens in duik. Normaal niet voor twaalven maar ben lekker moe.

Oja Bam, beterschap! Echt een ramp idd als je ziek bent met een kotertje om je heen!

Bridge, Go girl!

Truste allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven