Het wordt Mexico!!!
dinsdag 23 augustus 2011 om 16:00
Hoi Forummers,
Na lang wikken en wegen zijn mijn vriend en ik er eindelijk uit,
we gaan in oktober naar Mexico!!!
Heb er zo'n zin in!!!! We gaan naar playa del carmen!
Dit wilde ik even mededelen aangezien ik een aantal posts heb geplaats waarin ik raad vroeg voor vakantiebestemmingen!!
Dus bij deze
Na lang wikken en wegen zijn mijn vriend en ik er eindelijk uit,
we gaan in oktober naar Mexico!!!
Heb er zo'n zin in!!!! We gaan naar playa del carmen!
Dit wilde ik even mededelen aangezien ik een aantal posts heb geplaats waarin ik raad vroeg voor vakantiebestemmingen!!
Dus bij deze
dinsdag 18 oktober 2011 om 02:28
dinsdag 18 oktober 2011 om 14:15
dinsdag 18 oktober 2011 om 16:20
woensdag 19 oktober 2011 om 04:39
Hele dag bijna droog geweest, alleen nu vanavond weer aan het regenen, maar niet heel hard, beetje druppelen.
Xelha of Xcaret is lastig. net waar je van houdt. Snorkelen en visjes kijken en natuur? dan zeker Xelha. Xcaret is beetje meer cultuur, vogels etc. Jij bent er toch begin november? Als je er nog bent voor 3 november ga dan zeker weten een avond naar xcaret, het is het festival de vida y muerta, voor de dag van de doden, heeel indrukwekkend. er is daar een nep kerkhof, helemaal nagemaakt van alle mexicaanse graven, en die worden gedecoreerd zoals in het echt. Overal muziek, typisch eten, shows etc. Echt heel erg gaaf. Ik ga er elk jaar heen, het is heel erg de moeite waard!
Xelha of Xcaret is lastig. net waar je van houdt. Snorkelen en visjes kijken en natuur? dan zeker Xelha. Xcaret is beetje meer cultuur, vogels etc. Jij bent er toch begin november? Als je er nog bent voor 3 november ga dan zeker weten een avond naar xcaret, het is het festival de vida y muerta, voor de dag van de doden, heeel indrukwekkend. er is daar een nep kerkhof, helemaal nagemaakt van alle mexicaanse graven, en die worden gedecoreerd zoals in het echt. Overal muziek, typisch eten, shows etc. Echt heel erg gaaf. Ik ga er elk jaar heen, het is heel erg de moeite waard!
woensdag 19 oktober 2011 om 04:40
woensdag 26 oktober 2011 om 22:56
donderdag 27 oktober 2011 om 05:29
Wat ontzettend balen voor jullie kleintje. Zat net vanmiddag te denken of jullie hier nog zouden zijn. Ieder geval de laatste update, het is un nog slechts categorie 1 orkaan, dat is met wind van zo'n 130km per uur. Het fijne is dat het hotel waar je zit officiele shelter is. Waarschijnlijk moet je morgen allemaal naar een aparte ruimte en dan maar wachten. Zoals het un is komt de storm pas morgen eind van de middag, opnieuw langzamer geworden. Je vlucht zou ik je niet druk over maken, met Wilma 5 jaar geleden was het vliegveld binnen een para uur weer open om alle toeristen maar naar huis te krijgen. Echt maak je niet te druk, het komt allemaal wel goed. En mocht je vragen hebben, zet ze hier neer. Ik ben officieel spokesperson voor mijn hotel en heb steeds de laatste info van overheid en vliegveld. Sterkte!
donderdag 27 oktober 2011 om 17:06
Pffff, zit nu sinds een paar dagen in PdC. Geweldig hotel, maar baal enorm van het weer. We zijn hier maar 1 week, maandagavond vliegen we weer terug. Ik had zo naar deze vakantie uitgekeken, hoop dat er nog een paar mooie dagen komen. Morgen naar chitzen itza, als het doorgaat natuuelijk.
Ryanne, wij moeten om 12.30 uur naar onze kamer tot nader bericht. Heb jij enig idee hoe lang we zoet zijn met Rina....? Zitten in Riu Palace Mexico.
Thanks!
Ryanne, wij moeten om 12.30 uur naar onze kamer tot nader bericht. Heb jij enig idee hoe lang we zoet zijn met Rina....? Zitten in Riu Palace Mexico.
Thanks!
donderdag 27 oktober 2011 om 17:27
Nikkiname het goede nieuws is dat Rina al is afgezwakt tot een tropische storm, geen eens meer orkaan! Waarschijnlijk is het gewoon veel regen maar verder niks. Waarschijnlijk regent het vannacht hard, en dan morgen is het weer voorbij.
Chichen Itza gaat denk gewoon door, de zone is gewoon open, en ontvangt toeristen. Ik hoop heel erg voor je dat dan de zon snel terug is!
Chichen Itza gaat denk gewoon door, de zone is gewoon open, en ontvangt toeristen. Ik hoop heel erg voor je dat dan de zon snel terug is!
vrijdag 28 oktober 2011 om 01:19
zondag 30 oktober 2011 om 15:03