Ben je beschikbaar?

27-10-2011 18:07 188 berichten
Vroeger was het simpel... mocht je ongestreken outfit en het pak macaroni, de Honig Mix voor Macaroni en het gehakt in je mandje in de rij voor de kassa het nog niet verraden, dan gaf het losse nummer van de TV-gids dat bovenop lag wel de doorslag: die is single!

Hoe laten we dat nu weten? De kinderzitjes in m'n auto en de pakjes Wicky in m'n boodschappenkar geven nu niet direct aan dat ik beschikbaar ben.

En op de sportschool? Hoe laten we het daar weten? En andersom: hoe herken ik de single vrouwen? Of kunnen we hier een landelijk geldend protocol afspreken?

Vragen, vragen, vragen....
Alle reacties Link kopieren
Tsja....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een ring!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hmm, met 't uiterlijk van Kevin Spacey heb je dit soort trucs toch helemaal niet nodig.
Schrijf je in op een datingsite.
quote:muismiem schreef op 27 oktober 2011 @ 18:15:

Hmm, met 't uiterlijk van Kevin Spacey heb je dit soort trucs toch helemaal niet nodig.Het zou eventueel kunnen dat de foto niet 100% representatief is...
Een kinderzitje in de auto is voor mij 't teken van niet beschikbaar voor mij. Idem met luiers of kindervoedsel of snoep in 't boodschappen karretje.

Maar aan volwassen boodschappen zie je niet af of het voor 'n single is vind ik. Iemand kan het ook voor zichzelf gezellig maken of met vrienden eten. Maar hij kan ook latten en voor z'n vriendin koken.
quote:amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:18:

[...]

Het zou eventueel kunnen dat de foto niet 100% representatief is...

Ah, in dat geval je zakdoek links uit je kontzak laten steken is vrijgezel, rechts is getrouwd.

Of was het nu andersom?
quote:daydream schreef op 27 oktober 2011 @ 18:16:

Schrijf je in op een datingsite.

Check.

Maar hier wil ik het hebben over hoe je je IRL in de etalage zet en hoe anderen dat doen.
Ik zou ook zeggen... datingsites! Maar zelfs daar weet je het nog niet zeker of mensen wel echt beschikbaar zijn haha....
How about gewoon een gesprekje aanknopen? Dan merk je vaak vanzelf wel of iemand beschikbaar is of niet
Er bestaan toch ook polsbandjes die aangeven dat je single bent? Ik geloof dat er zelfs meerdere bandjes zijn.
quote:elninjoo schreef op 27 oktober 2011 @ 18:18:

Een kinderzitje in de auto is voor mij 't teken van niet beschikbaar voor mij. Idem met luiers of kindervoedsel of snoep in 't boodschappen karretje.

Maar aan volwassen boodschappen zie je niet af of het voor 'n single is vind ik. Iemand kan het ook voor zichzelf gezellig maken of met vrienden eten. Maar hij kan ook latten en voor z'n vriendin koken.

Jij hebt niet zo veel op met kinderen hè, geloof ik? Maar er zijn massa's volwassenen die kinderen hebben en single zijn en die status willen wijzigen, zeg maar.

Goedenavond trouwens
quote:salsagirl86 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:20:

How about gewoon een gesprekje aanknopen? Dan merk je vaak vanzelf wel of iemand beschikbaar is of nietGesprekje aanknopen? Nouja zeg, dat ik daar zelf niet aan gedacht had. Dit topic is gesloten mensen... doorlopen maar
Gewoon niet meer druk maken om beschikbaar - niet beschikbaar. Je nieuwe motto wordt gewoon 'alles kan kapot'
Bij onze buurtsuper hadden ze een tijdje verschillende kleuren mandjes. Paars voor vrijgezellen, groen voor gebonden mensen.

Waarom kun jij niet zelf leuke vrouwen aanspreken?
quote:amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:07:

Hoe laten we dat nu weten? De kinderzitjes in m'n auto en de pakjes Wicky in m'n boodschappenkar geven nu niet direct aan dat ik beschikbaar ben..

Met kinderen en dan beschikbaar?!?

Twee mogelijkheden:

- Of je gaat vreemd? Laat maar zitten dan!

- Of je zit aan je ex vast via kinderen? Zie de eerste mogelijkheid.

Bovendien ben ik heel goed in staat om iemand die beschikbaar is uit de menigte te plukken. Die staat namelijk open voor contact!
Ga eens op het schoolplein staan tussen de kletsende moeders...weet je het zo.
quote:muismiem schreef op 27 oktober 2011 @ 18:19:

[...]

Ah, in dat geval je zakdoek links uit je kontzak laten steken is vrijgezel, rechts is getrouwd.

Of was het nu andersom? Dat zakdoeken-gedoe was toch voor homo's? Of misschien moet ik dat eens proberen
quote:muismiem schreef op 27 oktober 2011 @ 18:19:

[...]

Of was het nu andersom? Was dat niet een homoding die zakdoek?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Marahbloem schreef op 27 oktober 2011 @ 18:24:

Ga eens op het schoolplein staan tussen de kletsende moeders...weet je het zo.Helaas is die mogelijkheid me niet gegeven. Maar bedankt voor de tip.
http://cdn.ziezozon.com/i ... 3d7d0_57074_260_190_1.jpg
quote:amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 18:21:

[...]

Jij hebt niet zo veel op met kinderen hè, geloof ik? Maar er zijn massa's volwassenen die kinderen hebben en single zijn en die status willen wijzigen, zeg maar.

Goedenavond trouwens

Dat kan, maar vrouwen die 'n man met kind(eren) geen bezwaar vinden, zullen zich wellicht ook niet af laten schrikken door je kinderzitje in de auto.

Gewoon flirten als je 'n vrouw naar je zin ziet, als ze jou ook ziet zitten dan krijg je snel genoeg de kans te vertellen dat je single bent.
quote:hoedje schreef op 27 oktober 2011 @ 18:24:

Bovendien ben ik heel goed in staat om iemand die beschikbaar is uit de menigte te plukken. Die staat namelijk open voor contact!Ja, dat klopt. Een open houding doet wonderen. Ik ben echter op zoek naar een cheatcode of zoiets. Iets makkelijks en efficients.
quote:hoedje schreef op 27 oktober 2011 @ 18:24:

[...]

Met kinderen en dan beschikbaar?!?

Twee mogelijkheden:

- Of je gaat vreemd? Laat maar zitten dan!

- Of je zit aan je ex vast via kinderen? Zie de eerste mogelijkheid.

Bovendien ben ik heel goed in staat om iemand die beschikbaar is uit de menigte te plukken. Die staat namelijk open voor contact!Als ik 'n euro kreeg voor elke getrouwde man die open staat voor contact, dan kon ik gaan rentenieren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven